Desafio 2010:: En busca de Cipango

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
PAT
Presentats
Entrades: 76
Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Re: Desafio 2010:: En Busca De Cipango

Entrada Autor: PAT » dl. ago. 02, 2010 11:38 pm

Hola gent!

Els nostres aventurers, després de totes les desventures, sembla ser que tenen recursos que ni tan sols ells sabien! :cool:

Finalment, s'ha pogut solucionar el problema. El cas és que la moto del Cuco, com que ha tingut problemes com l'embragatge i ha hagut de reparar-la unes quantes vegades al dia; amb el que suposa de treure cargols (i coses.. vaja, jo no hi entenc...). I tant treure i posar el cargol, resulta que es va trencar. Finalment, a Ulaanbaatar han aconseguit que un torner li fes uns quants (per si un cas) a mida. Els han provat i sembla que funciona.

Per tant, després de totes les experiències i problemes, i d'haver sopesat seriosament si seguir o no... Han decidit que siiiiii!!!! Que segueixen cap endavant! :jump :jump :jump :ban :ban

Així que tornaran a entrar a Rússia, apropant-se al seu objectiu: Cipango!! :bow :bow

Tota la sort del món, nois!!!!
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. ago. 03, 2010 11:07 am

Molt bona noticia !!!!!!!!

anims i endevant....

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. ago. 03, 2010 11:13 am

Ei, molta atenció a Russia, que està en flames, literalment. Es veu que entre la onada de calor que pateixen i que és un dels anys més secs, estan tenint els incendis més "besties" de la història, no sé quants morts i gent desplaçada i un munt d'hectàrees cremades. El problema resulta ser la "turba" que hi ha al subsol que quan s'asseca i s'encen, diuen que crema més que el carbó i crea focs que avancen pel subsol i costen mooolt d'extingir.
Així que si han d'entrar a Rusia, si us plau, que vagin amb molt de compte i s'informin mooolt bé de per on es pot i no passar i com està el tema abans "d'emmerdar-se"... :eyes :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. ago. 03, 2010 6:27 pm

No em puc desenganxar d'aquest viatge.
Ànims companys! Ara és més fàcil tornar per Japó que tornar endarrera. ENDAVANT!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. ago. 03, 2010 7:12 pm

[quote user="Pasqual" post="130472"]No em puc desenganxar d'aquest viatge.
Ànims companys! Ara és més fàcil tornar per Japó que tornar endarrera. ENDAVANT![/quote]

+1
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 7:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. ago. 03, 2010 7:26 pm

D'això s'en diu sort, i en aquests casos va de conya.

ENDAVANT NOIS!!!!

Avisiset
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
Ubicació: Segrià

Entrada Autor: Avisiset » dt. ago. 03, 2010 10:15 pm

:ban :ban Vinga Nois que aixó ho teniu xupat. Anims i moral.

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dt. ago. 03, 2010 10:32 pm

Moltissima sort .........Cuco i Carles, tot l'anim possible per vosaltres !!!!!!!!!!!!
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Nota: Cuco tinc enmarcada la foto del punt diari que ens varen fer per la trobada de grans viatgers catalans a Besalu!!!!! Necessito autograf per augmentar el valor!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
Sidru l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

PAT
Presentats

Entrada Autor: PAT » dc. ago. 04, 2010 11:27 pm

[quote user="GRUM" post="130432"]Ei, molta atenció a Russia, que està en flames, literalment. Es veu que entre la onada de calor que pateixen i que és un dels anys més secs, estan tenint els incendis més "besties" de la història, no sé quants morts i gent desplaçada i un munt d'hectàrees cremades. El problema resulta ser la "turba" que hi ha al subsol que quan s'asseca i s'encen, diuen que crema més que el carbó i crea focs que avancen pel subsol i costen mooolt d'extingir.
Així que si han d'entrar a Rusia, si us plau, que vagin amb molt de compte i s'informin mooolt bé de per on es pot i no passar i com està el tema abans "d'emmerdar-se"... :eyes :eyes[/quote]

De fet, jo he estat mirant i, crec, que els incendis són a la zona de Nijni Novgorod ("a prop" de Moscu), zona que ja fa molts dies que han passat. De totes maneres, estarem a l'aguait.

Gràcies pels ànims, nois!! Els hi faig arribar!
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. ago. 05, 2010 8:16 am

Algun petit entrebanc sempre hi ha de ser en tot viatge i en Carles i en Cuco ja l'han tingut amb l'avaria de la moto d'en Cuco, ara segur que arriben a destí sense cap entrebanc important.

:cerv nois !

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. ago. 05, 2010 5:20 pm

Això hi dóna emoció.

VINGA NOIS!!

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. ago. 05, 2010 8:24 pm

[quote user="Pasqual" post="130472"]No em puc desenganxar d'aquest viatge.
Ànims companys! Ara és més fàcil tornar per Japó que tornar endarrera. ENDAVANT![/quote]

Aqui si que tens enveja...eh!!!!

Jo tambe. :???:

Vaig seguint una mica les croniques que penja el Cuco a l'altre forum i fan venir unes ganes d'anar-hi... :roll:

Jo estic segur que podran fer la ruta complerta, amb entrebancs i problemes, tal com ha de ser un viatge d'aventura com aquest.
Vaig veure que en aquest moment son tres grups d'espanyols que volten per aquelles terres i un dels grups tambe volen arribar al Japo, a veure si es trobaran per algun lloc perdut, estaria be. ;)

ENDAVANT QUE FALTA POC.

SALUT.
Salut i kilómetres

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dj. ago. 05, 2010 9:12 pm

Anims!! Anims!!! Anims!!!

No puc dir res mes.
Rodar en moto es lo meu

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. ago. 05, 2010 9:17 pm

Anims!! Anims!!! Anims!!!

+ 1

Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Entrada Autor: Santos » dv. ago. 06, 2010 12:28 am

+2

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. ago. 06, 2010 11:55 am

[quote user="Siono1000" post="130735"][quote user="Pasqual" post="130472"]No em puc desenganxar d'aquest viatge.

Aqui si que tens enveja...eh!!!!

Jo tambe. :???:

Vaig seguint una mica les croniques que penja el Cuco a l'altre forum i fan venir unes ganes d'anar-hi... :roll:

Jo estic segur que podran fer la ruta complerta, amb entrebancs i problemes, tal com ha de ser un viatge d'aventura com aquest.
Vaig veure que en aquest moment son tres grups d'espanyols que volten per aquelles terres i un dels grups tambe volen arribar al Japo, a veure si es trobaran per algun lloc perdut, estaria be. ;)

ENDAVANT QUE FALTA POC.

SALUT.[/quote]

Siono, em sembla que amb algun dels grups preferirien no trobar-se... :eyes :eyes en especial aquell que encara deu estar (o no) buscant una bateria per la seva BMW. Igual la Pat ens pot explicar quelcom...... :lol:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. ago. 06, 2010 7:59 pm

[quote user="Pasqual" post="130807"]

Siono, em sembla que amb algun dels grups preferirien no trobar-se... :eyes :eyes en especial aquell que encara deu estar (o no) buscant una bateria per la seva BMW. Igual la Pat ens pot explicar quelcom...... :lol:[/quote]

Ja ho vaig llegir, tambe varen arribar a Ulanbatar ( dels nassos) a dalt d'un camio com el Cuco.

Sembla que les motos europeas porten alguns problemes mes que les Japos.
De totes formes segur que BMW te algun taller per alla i li podran camviar amb garantia. :cool:

Si es troven igual fan un canvi de parella. :D :D

Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 06, 2010 8:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dv. ago. 06, 2010 8:05 pm

Ànims als Samurais Carles i Cuco que el Cipango us espera i ja quasi es vostre.... :form :form !!! :razz:
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

PAT
Presentats

Entrada Autor: PAT » ds. ago. 07, 2010 12:06 am

[quote user="Siono1000" post="130862"][quote user="Pasqual" post="130807"]

Siono, em sembla que amb algun dels grups preferirien no trobar-se... :eyes :eyes en especial aquell que encara deu estar (o no) buscant una bateria per la seva BMW. Igual la Pat ens pot explicar quelcom...... :lol:[/quote]

Ja ho vaig llegir, tambe varen arribar a Ulanbatar ( dels nassos) a dalt d'un camio com el Cuco.

Sembla que les motos europeas porten alguns problemes mes que les Japos.
De totes formes segur que BMW te algun taller per alla i li podran camviar amb garantia. :cool:

Si es troven igual fan un canvi de parella. :D :D

Salut.[/quote]

Siono, com diu en Pasqual, quasi millor que no es trobin... Ja en van tenir prou amb les trobades aquí... :twisted: :twisted:

PAT
Presentats

Entrada Autor: PAT » ds. ago. 07, 2010 12:19 am

Hola gent!!

Tot i que fa uns dies que no teníem notícies seves (problemes de comunicacions), us informo que tots quatre (el Cuco, el Carles, la KTM i la Tenere) estan bé. Es troben per Belogorsk. Sembla ser que, si en etapes anteriors del viatge es pensaven que estaven al no-res... no es podien ni imaginar el que era per on estan ara. No hi ha ciutats, ni pobles (com aquell qui diu); és LA NADA. Les gasolineres estan a 200km i només fan moto i parar a dormir allà on poden i com poden.

Així doncs, tot segueix bé, seguint el plan.

I, fins aquí la meva actualització de la informació d'aquest viatge: aquesta és la última "crònica" de la reportera més ditxaratxera de Mototurisme.

Si, amics, no us pensaríeu que em quedaria a casa de braços plegats mentre el Carles marxa en una aventura de dimensions intercontinentals, no?? :cool:

Per poc que em conegueu, segur que no se us havia passat per la ment, hehe ;)

El diumenge marxo cap a l'Àfrica, a Camerún, a un camp de solidaritat amb una ong (www.setem.org). Així doncs, si hi cap, encara estaré més desconectada del món (especialment el virtual) que el Carles.

Ha estat un plaer conèixer-vos i us haig d'agrair el recolzament durant aquestes setmanes perquè sense vosaltres, aquestes nits sola a casa, sense el Carles, haguessin estat molt més difícils de passar.

Bones vacances a tothom!!! I sort als nostres aventurers!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”