Cronica De La Meva Escapada A La Concentració De Faro 2010
Moderador: Airald
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Cronica De La Meva Escapada A La Concentració De Faro 2010
Os poso l'enllaç al meu bloc on he penjat la primera part del viatge que he fet en solitari a Faro 2010
http://surtoaferuntomb.blogspot.com/
Espero que os agradi.
Espero que os agradi.
Danielot l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 01, 2010 7:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Rodar en moto es lo meu
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Cronica De La Meva Escapada A La Concentració De Faro 20
[quote user="Danielot" post="130158"]Os poso l'enllaç al meu bloc on he penjat la primer part del viatge que he fet en solitari a Faro 2010
Espero que os agradi.[/quote]
Una molt bona crònica , gràcies per compartir-la. De totes maneres el lloc de concentració te pinta de que tenieu que pasar-hi molta calor.
Espero que os agradi.[/quote]
Una molt bona crònica , gràcies per compartir-la. De totes maneres el lloc de concentració te pinta de que tenieu que pasar-hi molta calor.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Molt bo el viatge, especialment per anar fins a Faro per carreteres i evitant les autopistes ;)
Gràcies per la crònica.
Gràcies per la crònica.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
gracies per compartir la teva visió de Faro.
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bona bloc del teu viatge a Faro.
M'ha agradat això de moto-piscina-moto-piscina....
M'ha agradat això de moto-piscina-moto-piscina....

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Gràcies per compartir la ruta i la concentració. El record que jo en tinc és:
De dia pols i calor
De nit música i cervesa
Molt bo el bloc
De dia pols i calor
De nit música i cervesa
Molt bo el bloc
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Moltes gracies per compartir la ruta i felicitats pel viatge!!!
El record que jo en tinc és:
De dia pols i calor
De nit música i cervesa
Només ...... el Francisco Jose Alias el tres rayas!!!! Els picantons de color vermell amb els "socorristes de la felicitat", el plegatí del "tres rayas", el grandisim company de Valdepeñas ........... Cu..ons quin viatge!!!!!!! ;) ;) ;)
De dia pols i calor
De nit música i cervesa
Només ...... el Francisco Jose Alias el tres rayas!!!! Els picantons de color vermell amb els "socorristes de la felicitat", el plegatí del "tres rayas", el grandisim company de Valdepeñas ........... Cu..ons quin viatge!!!!!!! ;) ;) ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Sidru" post="130524"]Moltes gracies per compartir la ruta i felicitats pel viatge!!!
De dia pols i calor
De nit música i cervesa
Només ...... el Francisco Jose Alias el tres rayas!!!! Els picantons de color vermell amb els "socorristes de la felicitat", el plegatí del "tres rayas", el grandisim company de Valdepeñas ........... Cu..ons quin viatge!!!!!!! ;) ;) ;)[/quote]
Sidru....et vas vell....jo ja ho soc :lol: :lol: d'aquell viatge deuen fer.....no ho sé, crec que era fa un secle... cap allà el secle XX :razz: :razz: vam sortir a la tele portuguesa amb un monitor d'un centre de desintoxicació que tenia la millor herba del Sud de Portugal. Tant que en vam menjar un pollastre sencer... :razz:
De dia pols i calor
De nit música i cervesa
Només ...... el Francisco Jose Alias el tres rayas!!!! Els picantons de color vermell amb els "socorristes de la felicitat", el plegatí del "tres rayas", el grandisim company de Valdepeñas ........... Cu..ons quin viatge!!!!!!! ;) ;) ;)[/quote]
Sidru....et vas vell....jo ja ho soc :lol: :lol: d'aquell viatge deuen fer.....no ho sé, crec que era fa un secle... cap allà el secle XX :razz: :razz: vam sortir a la tele portuguesa amb un monitor d'un centre de desintoxicació que tenia la millor herba del Sud de Portugal. Tant que en vam menjar un pollastre sencer... :razz:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
M'agradat molt aquesta cronica, m'ha fet venir ganes d'agafar la moto i sortir ara mateix sense tenir cap desti. Disfrutar de la soletat, el paisatge, la gent, la ruta i la moto. :roll:
Pero ara mateix no pot ser. :oops:
Merci per deixar-nos-la veure. ;)
PD: Pascual i Sidro, sembleu dos avis explicant "aventuretes" de joventut. En sembla que vareu quedat ben "cuits" l'any de Faro...encara us dura. :D :D
Salut.
Pero ara mateix no pot ser. :oops:
Merci per deixar-nos-la veure. ;)
PD: Pascual i Sidro, sembleu dos avis explicant "aventuretes" de joventut. En sembla que vareu quedat ben "cuits" l'any de Faro...encara us dura. :D :D
Salut.
Salut i kilómetres
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Molt xulo el blog.
Gracies per compartir-lo :kiss
Gracies per compartir-lo :kiss
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Si senyor, un blog molt xulo. Gràcies per compartir-ho.
-
- Presentats
- Entrades: 405
- Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Pasqual" post="130534"][quote user="Sidru" post="130524"]Moltes gracies per compartir la ruta i felicitats pel viatge!!!
De dia pols i calor
De nit música i cervesa
Sidru....et vas vell....jo ja ho soc :lol: :lol: d'aquell viatge deuen fer.....no ho sé, crec que era fa un secle... cap allà el secle XX :razz: :razz: vam sortir a la tele portuguesa amb un monitor d'un centre de desintoxicació que tenia la millor herba del Sud de Portugal. Tant que en vam menjar un pollastre sencer... :razz:[/quote]
Ostres, quins bons records .........
De tot el comentat per en Pasqual i en Sidru, en puc donr fe !!!!!!
Je,je,je,je.
De dia pols i calor
De nit música i cervesa
Sidru....et vas vell....jo ja ho soc :lol: :lol: d'aquell viatge deuen fer.....no ho sé, crec que era fa un secle... cap allà el secle XX :razz: :razz: vam sortir a la tele portuguesa amb un monitor d'un centre de desintoxicació que tenia la millor herba del Sud de Portugal. Tant que en vam menjar un pollastre sencer... :razz:[/quote]
Ostres, quins bons records .........
De tot el comentat per en Pasqual i en Sidru, en puc donr fe !!!!!!
Je,je,je,je.