Urbanitas 2010
Moderador: Airald
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Re: Urbanitas 2010
Gracies pels vostres comentaris i per les fotos.
Els que no vareu poder venir,tranquils,ja es van apunta algunes idees perl 2011.
Els que no vareu poder venir,tranquils,ja es van apunta algunes idees perl 2011.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Sidru" post="130344"]Fecilitats srs. com us ho munteu!!!!!! ;)
Per cert .... el sr. que porta la samarreta signada pel Crivi (primer podium de 500 a Assen, l'any 92, un servidor juntament amb uns Perracos de Tortella vam anar-hi) és un Perraco ???? M'ha costat peró encare la tinc la samarreta, felicitats per despres de casi vint anys portar-le. Salutacions d'en Tedy i la Nina, els nics del carnet Perraco!!!!
Pascual ... t'en recordes dels Sants i els 10 manaments ..... un exemple n 3 Per Sant Perraco, mamaràs a toc taco ....
Perdoneu .... em surtu del fil, peró ......
Salut[/quote]
Hola Sidru.
Sóc el de la samarreta signada per l'Àlex. Gràcies per lo de Sr. però el Sr. no va venir: sóc en Xavier (Xevi).
No, no sóc un "perraco" però tinc molta amistat amb un d'ells que viu a Figueres i me la va regalar.
Salut i gas !
Per cert .... el sr. que porta la samarreta signada pel Crivi (primer podium de 500 a Assen, l'any 92, un servidor juntament amb uns Perracos de Tortella vam anar-hi) és un Perraco ???? M'ha costat peró encare la tinc la samarreta, felicitats per despres de casi vint anys portar-le. Salutacions d'en Tedy i la Nina, els nics del carnet Perraco!!!!
Pascual ... t'en recordes dels Sants i els 10 manaments ..... un exemple n 3 Per Sant Perraco, mamaràs a toc taco ....
Perdoneu .... em surtu del fil, peró ......
Salut[/quote]
Hola Sidru.
Sóc el de la samarreta signada per l'Àlex. Gràcies per lo de Sr. però el Sr. no va venir: sóc en Xavier (Xevi).
No, no sóc un "perraco" però tinc molta amistat amb un d'ells que viu a Figueres i me la va regalar.
Salut i gas !
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ha estat una bona sortida. La ruta fins al monestir de les avellanes preciosa (malgrat els gossos) i el dinar de reis (amb castell i tot)
Gràcies per organitzarla ( i per posar les etiquetes amb els noms a les plantes.... :lol: :lol: )
Sidru, quan arribi a casa, ja buscaré els 10 Manaments dels Perracos. Segur que els tinc.
Gràcies per organitzarla ( i per posar les etiquetes amb els noms a les plantes.... :lol: :lol: )
Sidru, quan arribi a casa, ja buscaré els 10 Manaments dels Perracos. Segur que els tinc.
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola Sidru.
Salut i gas ![/quote]
Hola que tal Xavi, entenc que la samarreta era del gran amic Josep Brunyol, gran moteru i millor persona.
Salut company!!!!!!!
PD: gracies per ferme reviure grans temps ....... :crys
Salut i gas ![/quote]
Hola que tal Xavi, entenc que la samarreta era del gran amic Josep Brunyol, gran moteru i millor persona.
Salut company!!!!!!!
PD: gracies per ferme reviure grans temps ....... :crys
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Sidru, quan arribi a casa, ja buscaré els 10 Manaments dels Perracos. Segur que els tinc.[/quote]
Uy uy uy no els busquis ja els tinc jo .... apunta:
Sants Els 10 Manaments
Santa Guzzi de Florida 1-A la motu pujaras, encare que no donis gas
Santa Yamaha verge i martir 2-Si vas amb casco, posa't la moto
Santa Golwind patrona dels imposibles 3-Per Satn Perraco, mamaras a toc taco
Santa perla 4-Quan de ruta sortiras a cada capella et pararàs
santa cibada 5-Tens d'estimar tot el que entre cames va
Santa fumerria 6- Si de marxa vas "els diposits" ompliras
Santa Ginebra, patrona dels assedegats 7- Si amb mots vas les "mobylettes" saludaras
Sant nomes n'he fet un ....... 8- Si veus els bessons, gas i que es toquin els colluns .....
Sant Toful perracu, patro del matoclub 9- A cada sortida que faras, al TETO jugaràs
I tots els sants que volgue i volgueren i 10- Si alguna cosa no entens, pregunta per la DOLORES .....
moto no tingueren....
Apa que no !!!!!!!!!!!!!!
Sants Els 10 Manaments
Santa Ginebra, patrona dels assedegats 7- Si amb mots vas les "mobylettes" saludaras
Sant nomes n'he fet un ....... 8- Si veus els bessons, gas i que es toquin els colluns .....
Sant Toful perracu, patro del matoclub 9- A cada sortida que faras, al TETO jugaràs
I tots els sants que volgue i volgueren i 10- Si alguna cosa no entens, pregunta per la DOLORES .....
moto no tingueren....
Apa que no !!!!!!!!!!!!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Sidru" post="130529"]Sidru, quan arribi a casa, ja buscaré els 10 Manaments dels Perracos. Segur que els tinc.[/quote]
Sants Els 10 Manaments
moto no tingueren....
Apa que no !!!!!!!!!!!!!![/quote]
Uffff....! quins records!
Sants Els 10 Manaments
moto no tingueren....
Apa que no !!!!!!!!!!!!!![/quote]
Uffff....! quins records!
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Hola a tots !!!
Sóc la Mercè la dona d'en Xavier de la RT .
Jaume -saneja- ens vas organitzar una jornada esplèndida. La ruta, l'esmorzar, el dinar...molt, molt be.
Mareta, gracies per les fotos, tal com et vaig dir, te'n robaré un parell...sempre que no tinguis el copyright !
Ahh..!! que be que quedabes a sobre la RT !!!!!!!! ;)
Jaume -saneja- ens vas organitzar una jornada esplèndida. La ruta, l'esmorzar, el dinar...molt, molt be.
Mareta, gracies per les fotos, tal com et vaig dir, te'n robaré un parell...sempre que no tinguis el copyright !
Ahh..!! que be que quedabes a sobre la RT !!!!!!!! ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Lini" post="130540"]Hola a tots !!!
Ahh..!! que be que quedabes a sobre la RT !!!!!!!! ;)[/quote]
Merçe, quina alegria llegir-te.
Sobre les fotos, agafe les que volguis ;) .
Per cert, Mercé, pasat per presentacions i així tindrem l´oportunitat de saludar-te com et mereixes.
Gracies :kiss :kiss
Ahh..!! que be que quedabes a sobre la RT !!!!!!!! ;)[/quote]
Merçe, quina alegria llegir-te.
Sobre les fotos, agafe les que volguis ;) .
Per cert, Mercé, pasat per presentacions i així tindrem l´oportunitat de saludar-te com et mereixes.
Gracies :kiss :kiss
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Hola a tots
Encare que amb una mica de retard, us penjo el petit album web de la magnifica ruta del diumenge... (espero que vaigi millor que el que vaig fer de la meva primera sortida per Osona). ;)
Sortida Urbanitas 01 08 2010 per L'horta de Lleida (previ un expectacular esmozar en "Can Saneja")
Encare que amb una mica de retard, us penjo el petit album web de la magnifica ruta del diumenge... (espero que vaigi millor que el que vaig fer de la meva primera sortida per Osona). ;)
Sortida Urbanitas 01 08 2010 per L'horta de Lleida (previ un expectacular esmozar en "Can Saneja")
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 1:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Carme, com ho em per descarregar les fotos i vídeos per guardar als nostres arxius coma a record ?
Gràcies
Vsssssssss
007
Gràcies
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Caram quina proposta mes collonuda que ha montat el senyor Saneja. :shock:
Feu unes cares de felicitat tots plegats que provoquen enveja de la dolenta.
Merci per fer-nos-en participar desde casa.
M'alegra que la gent tingui ganes d'organitzar "saraos" i que tot surti be.
A veure si a la de l'any que ve hi puc asistir que no sera per falta de ganes...no. :D
Feu unes cares de felicitat tots plegats que provoquen enveja de la dolenta.
Merci per fer-nos-en participar desde casa.
M'alegra que la gent tingui ganes d'organitzar "saraos" i que tot surti be.
A veure si a la de l'any que ve hi puc asistir que no sera per falta de ganes...no. :D
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
MISSATGE PER EN RANDY, GENTILESA D'EN DIGAMJORDI
[youtube]gEhhC_RrjpM[/youtube]
Vsssssss
007
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 9:26 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Molt bones, bé un que ha arribat a casa ... :mrgreen: la veritat que he gaudit moltíssim, de apuntar-me el dissabte per dir que venia a esmorzar i fer una mica la ruta i al final gairebé em quedo a dinar, és que no es pot fer les sortides de MotoTurisme a mitges. Saneja, un 10 i encantat d'haver-te ajudat i encantat d'haver estat rodant una estona amb tots vosaltres.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Eva
- Presentats
[quote user="James Bond" post="130632"]MISSATGE PER EN RANDY, GENTILESA D'EN DIGAMJORDI
Vsssssss
007[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 molt bó ;)
Jo en sé d´unaltre que dilluns va gaudir d´un moreno paleta ...... :roll: :roll: :roll: :roll:
Vsssssss
007[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 molt bó ;)
Jo en sé d´unaltre que dilluns va gaudir d´un moreno paleta ...... :roll: :roll: :roll: :roll:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 10:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
[quote user="Joan XT" post="130640"]Molt bones, bé un que ha arribat a casa ... :mrgreen: la veritat que he gaudit moltíssim, de apuntar-me el dissabte per dir que venia a esmorzar i fer una mica la ruta i al final gairebé em quedo a dinar, és que no es pot fer les sortides de MotoTurisme a mitges. Saneja, un 10 i encantat d'haver-te ajudat i encantat d'haver estat rodant una estona amb tots vosaltres.[/quote]
ostres si que es gran la comarca de l'urgell,fins avui no has arrivat? :mrgreen:
merci a tu i L'oscar per marcar la ruta.
ostres si que es gran la comarca de l'urgell,fins avui no has arrivat? :mrgreen:
merci a tu i L'oscar per marcar la ruta.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Compartir la carretera
- Edelweiss
- Presentats
Hola a tots/tes
Per si voleu veure les fotos desde l'enllaç del Picasa (i si voleu descarregar alguna foto), també afegeix-ho un CLIP MUSICAL amb totes les fotos i mes a sota tots els petits videos que vaig enregistrar... (per a mi un altre dia de record molt maco)
Per cert James ja veurem que et diu en Randy amb el tema de la xamarreta i la calor... :b9 :b9 :b9
Enllaç CLIP MUSICAL DE LES FOTOS
Enllaç ALBUM FOTOS DECARREGADES AL PICASA
Enllaç PETITS VIDEOS ENREGISTRATS DE LA SORTIDA

Enllaç GALLERY ALL IMAGES
Per si voleu veure les fotos desde l'enllaç del Picasa (i si voleu descarregar alguna foto), també afegeix-ho un CLIP MUSICAL amb totes les fotos i mes a sota tots els petits videos que vaig enregistrar... (per a mi un altre dia de record molt maco)
Per cert James ja veurem que et diu en Randy amb el tema de la xamarreta i la calor... :b9 :b9 :b9
Enllaç CLIP MUSICAL DE LES FOTOS
Enllaç ALBUM FOTOS DECARREGADES AL PICASA
Enllaç PETITS VIDEOS ENREGISTRATS DE LA SORTIDA

Enllaç GALLERY ALL IMAGES
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 05, 2010 6:27 am, en total s’ha editat 3 vegades.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Edelweiss" post="130673"]Per cert James ja veurem que et diu en Randy amb el tema de la xamarreta i la calor... :b9 :b9 :b9 [/quote]
Gràcies Carme per els enllaços !!
En Randy està de vacances, la bronca es farà esperar :tremolant :tremolant :tremolant
Vssssss
007
En Randy està de vacances, la bronca es farà esperar :tremolant :tremolant :tremolant
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Eva
- Presentats
Quin reportatge fotográfic Carme !!!!!
Moltes gracies.
Jaume, per le proper any, el primer diumenge d´Agost la segona edició, val ????
Urbanitas 2011.
Ja m´hi pots apuntar ;)
Moltes gracies.
Jaume, per le proper any, el primer diumenge d´Agost la segona edició, val ????
Urbanitas 2011.
Ja m´hi pots apuntar ;)
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="James Bond" post="130706"][quote user="Edelweiss" post="130673"]Per cert James ja veurem que et diu en Randy amb el tema de la xamarreta i la calor... :b9 :b9 :b9 [/quote]
Vssssss
007[/quote]
Bueno, bueno... tu pensa que serà a la tornada de vacances quan ell veigi el video (i això de tornar a la feina sempre es dur.... :enfadat :sado ) aixì que mes val que facis bondat amb el tema de l'equip de protecció :b9 i si l'envies un altre video demostran que ets bon nano
, pod ser que la bronca no sigui per tant ;)
Vssssss
007[/quote]
Bueno, bueno... tu pensa que serà a la tornada de vacances quan ell veigi el video (i això de tornar a la feina sempre es dur.... :enfadat :sado ) aixì que mes val que facis bondat amb el tema de l'equip de protecció :b9 i si l'envies un altre video demostran que ets bon nano