Ruta GT Matí
Moderador: Airald
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: Ruta GT Matí
[quote user="Xavier" post="130516"]OK, fins demà.
Ride, vens ?[/quote]
No he pogut compaginar-m'ho, que us vagi molt bé la sortideta, feu fotos....
Ride, vens ?[/quote]
No he pogut compaginar-m'ho, que us vagi molt bé la sortideta, feu fotos....
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ja hem fet la ruta.
El primer de tot es que de bon dematí em vist els pebrots d'en Pep el Periodista, te uns bons pebrots, agradables, suaus i amb una olor molt excitant
En Pep passava per La Gleva i ens ha vingut a saludar.
Després hem enfilar cap a la Trona i parada a Can Met a fer un bon esmorzar.
Després la següent ruta : Alpens, Les Lloses, Ripoll, Vallfogona, Olot, Les Preses. Coll de Condreu, Cantonigros. Manlleu i allà ens hem separat.
L' Angeleta ha millorat moltíssim fent revolts, de bon matí estava una mica "espessa" al fer La Trona, però s'ha arreglat amb un bon esmorzar i la cosa ha canviat totalment. Les traçades molt correctes, per el seu carril i cada cop mes despresa.
Ha estat un plaer compartir ruta amb en Xevi i l'Angeleta, quan vulgueu ho repetim !!!
Xevi, que t'ha semblat la VFR ? :mrgreen:
Us deixo unes quantes fotos :

Vssssssss
007
El primer de tot es que de bon dematí em vist els pebrots d'en Pep el Periodista, te uns bons pebrots, agradables, suaus i amb una olor molt excitant
Després la següent ruta : Alpens, Les Lloses, Ripoll, Vallfogona, Olot, Les Preses. Coll de Condreu, Cantonigros. Manlleu i allà ens hem separat.
L' Angeleta ha millorat moltíssim fent revolts, de bon matí estava una mica "espessa" al fer La Trona, però s'ha arreglat amb un bon esmorzar i la cosa ha canviat totalment. Les traçades molt correctes, per el seu carril i cada cop mes despresa.
Ha estat un plaer compartir ruta amb en Xevi i l'Angeleta, quan vulgueu ho repetim !!!
Us deixo unes quantes fotos :

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Gràcies per les fotos James.
Ha estat un matí collonut. Una ruta divertida i he conegut a l'Angeleta i la seva Kawa.
Una matinal plena d'atributs: els pebrots del periodista i jo quasi al final amb un "pepino" entre cames (VFR).
M'ha impressionat la potència que t'ofereix i la suavitat amb que ho fa. És un trò. M'ha agradat molt.
A veure si ho repetim ben aviat !
Salut i gas !
Ha estat un matí collonut. Una ruta divertida i he conegut a l'Angeleta i la seva Kawa.
Una matinal plena d'atributs: els pebrots del periodista i jo quasi al final amb un "pepino" entre cames (VFR).
M'ha impressionat la potència que t'ofereix i la suavitat amb que ho fa. És un trò. M'ha agradat molt.
Salut i gas !
-
- Presentats
- Entrades: 89
- Membre des de: ds. des. 05, 2009 12:30 pm
- Ubicació: la Gleva - les Masies de Voltregà
bona tarde m.alegro que la matinal aigui estat estupenda heu esmorsat be tambe veig, aixo es exelent lo dels pabrots s,han portat be nomes 2 han set raviuts els demes exelents acompanyats del tomaquet perfecte. quant vulgueu montem un esmorsar i els podreu provar en queden mols encare jejeje salutacions i a reveure..
-
- Presentats
- Entrades: 89
- Membre des de: ds. des. 05, 2009 12:30 pm
- Ubicació: la Gleva - les Masies de Voltregà
mersi ramon per les fotos yo de bon mati una mica adormit, escamisat, pero bueno,suposo no s.espatllara pas res han quedad prou be ........ si es repeteix aveure si puc apuntar yo tambe a la ruta. salutacionssssssss companys.../as.....
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Gràcies per les fotos, que bé que viviu, Periodista, que vens verdures de bon mati? :lol: :lol: :lol: :lol:

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ja sabia que mentre jo penco com un c....ró el món segueix funcionant, però que bé que viviu collons.
Merci per les fotos i a veure si a la pròxima m'hi puc afegir.
Mireia, m'han dit que vas com en Rossi, que has fet molts progressos. ;)
Mireia, m'han dit que vas com en Rossi, que has fet molts progressos. ;)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Aixo de les GT ho tindrien d'anar prohibint...no pot ser que mentres alguns aguantem el pais d'altres es fotin la gran vida. :D
Bona sortida nois i noia.
Salut.
Salut.
Salut i kilómetres
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="James Bond" post="130602"]Ja hem fet la ruta.
Vssssssss
007[/quote]
La veritat és que m'ho he passat pipa!! (però que consti que m'has dit que el primer troça anés a poc a poc...) :twisted: :twisted:
[quote user="Xavier" post="130610"]Gràcies per les fotos James.
Salut i gas ![/quote]
Dos molt bons companys de ruta. Ha estat un plaer!!
[quote user="Alucinamaripili" post="130623"]Ja sabia que mentre jo penco com un c....ró el món segueix funcionant, però que bé que viviu collons.
Mireia, m'han dit que vas com en Rossi, que has fet molts progressos. ;)[/quote]
Ui, n'hi t'ho explico. El proper cop que ens veiem, prepara la Pan que no m'atraparàs!! :b9 :b9 :b9 :b9
[quote user="Siono1000" post="130627"]Aixo de les GT ho tindrien d'anar prohibint...no pot ser que mentres alguns aguantem el pais d'altres es fotin la gran vida. :D
Salut.[/quote]
Què vols, noi? També hem de donar vida al sector "serveis", que hi ha molta crisi...
Vssssssss
007[/quote]
La veritat és que m'ho he passat pipa!! (però que consti que m'has dit que el primer troça anés a poc a poc...) :twisted: :twisted:
[quote user="Xavier" post="130610"]Gràcies per les fotos James.
Salut i gas ![/quote]
Dos molt bons companys de ruta. Ha estat un plaer!!
[quote user="Alucinamaripili" post="130623"]Ja sabia que mentre jo penco com un c....ró el món segueix funcionant, però que bé que viviu collons.
Mireia, m'han dit que vas com en Rossi, que has fet molts progressos. ;)[/quote]
Ui, n'hi t'ho explico. El proper cop que ens veiem, prepara la Pan que no m'atraparàs!! :b9 :b9 :b9 :b9
[quote user="Siono1000" post="130627"]Aixo de les GT ho tindrien d'anar prohibint...no pot ser que mentres alguns aguantem el pais d'altres es fotin la gran vida. :D
Salut.[/quote]
Què vols, noi? També hem de donar vida al sector "serveis", que hi ha molta crisi...
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Qué be que us ho passeu... :D
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Carai quina rutetaaa
:jump :jump :jump :jump
:jump :jump :jump :jump
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Totalment d'acord!!! Quan treballes sembla que el món es paralitzi... i no és així.. :crys
Com us ho heu passat!! Quina sort!! :twisted:
Totalment d'acord!!! Quan treballes sembla que el món es paralitzi... i no és així.. :crys
Com us ho heu passat!! Quina sort!! :twisted:
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Xavier
- Presentats
Ei companys i companyes !
Hem pensat sempre amb tots vosaltres mentre feiem la ruta, oi Angeleta i James ?
Es com si haguéssiu vingut...
Salut i gas !
Hem pensat sempre amb tots vosaltres mentre feiem la ruta, oi Angeleta i James ?
Es com si haguéssiu vingut...
Salut i gas !
- Xavier
- Presentats
Ahir va ser un d'aquells dies que et van bé...
Al matí fantàstic de ruta amb en James i l'Angeleta i a la tarda vaig haver de fer unes gestions de treball (GT) però de debò i vaig anar-hi amb moto.
Vaig fer al voltant de 300 km en total, no està gens malament en un dia "feiner"...
Al matí fantàstic de ruta amb en James i l'Angeleta i a la tarda vaig haver de fer unes gestions de treball (GT) però de debò i vaig anar-hi amb moto.
Vaig fer al voltant de 300 km en total, no està gens malament en un dia "feiner"...
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Xavier" post="130734"]Ahir va ser un d'aquells dies que et van bé...
Vaig fer al voltant de 300 km en total, no està gens malament en un dia "feiner"...[/quote]
Això, això, que treballar dignifica!! No vull fer enveja, però avui he tornat a sortir amb moto (i m'he remullat un altre cop!!)
Vaig fer al voltant de 300 km en total, no està gens malament en un dia "feiner"...[/quote]
Això, això, que treballar dignifica!! No vull fer enveja, però avui he tornat a sortir amb moto (i m'he remullat un altre cop!!)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Està bé aquest fil perquè com que no hi posa cap data, serveix per totes les sortides que aneu fent els que viviu de conya.
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="130753"]Està bé aquest fil perquè com que no hi posa cap data, serveix per totes les sortides que aneu fent els que viviu de conya.[/quote]
Home, ara que ho dius, a la tarda vaig continuar fent ruta i avui n'he fet una altra... Si, vols, començo amb els detalls :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Va, que és brometa :ksss
No posa data?? Jo diria que sí, a la proposta (ara ho miraré)
Home, ara que ho dius, a la tarda vaig continuar fent ruta i avui n'he fet una altra... Si, vols, començo amb els detalls :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Va, que és brometa :ksss
No posa data?? Jo diria que sí, a la proposta (ara ho miraré)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="130753"]Està bé aquest fil perquè com que no hi posa cap data, serveix per totes les sortides que aneu fent els que viviu de conya.[/quote]
El puc aprofitar per la sortida de demà ? o millor n'obro un altra ? :lol: :lol: :lol:
El puc aprofitar per la sortida de demà ? o millor n'obro un altra ? :lol: :lol: :lol:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep