Reserves D'allotjament
Moderador: Airald
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Reserves D'allotjament
Quand improviseu un viatje de 2, 3, ó mes dies, i el planejeu dos dies avans de la sortida dient que pasarem per aqui i per alli, sensa sapiguer exactament a on estareu de nit, es a dir, una mica a la babalá (no es pot dir a la aventura) el tema de l'allotjament com ho feu. "Es que me esta dando el barrunto" de sortir cap al sud de França el divendres.
Es que lleixin les croniques vostres, en fa entrar una enveiga insana, i ademes seria la meva primera sortida "llarga" en moto i el meu primer viatge. Uns 700 kilometres en dos dias i mig (que no s'enriguin alguns, que ja se que s'ho fan en un dia i fent la migdiada) Aquet es l'unic problema que trobo, l'allotjament en llit.
EDITO: Si aixo ha de anar al General, dons...
Es que lleixin les croniques vostres, en fa entrar una enveiga insana, i ademes seria la meva primera sortida "llarga" en moto i el meu primer viatge. Uns 700 kilometres en dos dias i mig (que no s'enriguin alguns, que ja se que s'ho fan en un dia i fent la migdiada) Aquet es l'unic problema que trobo, l'allotjament en llit.
EDITO: Si aixo ha de anar al General, dons...
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 9:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Reserves D'allotjament
Jo no et puc ajudar. jo no improviso, quan surto de casa cap a França sempre se on dormiré ;)
Però pensa que si vas qualsevol centre d'informació turística pots buscar "Chambres d' Hôtes" si aneu sols o "Gites" si sou una colla i generalment a molt bon preu.
Vssssssss
007
Però pensa que si vas qualsevol centre d'informació turística pots buscar "Chambres d' Hôtes" si aneu sols o "Gites" si sou una colla i generalment a molt bon preu.
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 9:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Nosaltres normalment mai sabem a on dormirem, per un costat et dona molta llibertat i per l'altre te la jugues una mica.
Es una questio molt personal.
Hi ha gent que necessita tenir-ho tot lligat per poder gaudir del viatge i d'altres que ens dona "marru" no tenir-ho lligat.
Ho heu de decidir vosaltres, encara que una sortida de dos dies per el Sud de França us pot permetre descobrir de quins sou vosaltres.
De totes formes si teniu molt clar la ruta que voleu fer, pots mirar que hi ha per dormir per la zona que sereu i no tenir de buscar, anar directament al lloc escollit a veure si tenen habitacions, sino en tenen cap a un altre, potser per el cami en trobeu algun que us agrada.
Jo aquest cop me la jugaria i ja ens ho explicaras quant tornis de quins sou. ;)
Salut.
Es una questio molt personal.
Hi ha gent que necessita tenir-ho tot lligat per poder gaudir del viatge i d'altres que ens dona "marru" no tenir-ho lligat.
Ho heu de decidir vosaltres, encara que una sortida de dos dies per el Sud de França us pot permetre descobrir de quins sou vosaltres.
De totes formes si teniu molt clar la ruta que voleu fer, pots mirar que hi ha per dormir per la zona que sereu i no tenir de buscar, anar directament al lloc escollit a veure si tenen habitacions, sino en tenen cap a un altre, potser per el cami en trobeu algun que us agrada.
Jo aquest cop me la jugaria i ja ens ho explicaras quant tornis de quins sou. ;)
Salut.
Salut i kilómetres
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
L'aventura és l'aventura, Santos.
Nosaltres hem sortit mil cops sense reserva i sempre hem trobat, algun lloc sempre trobes.
Nosaltres hem sortit mil cops sense reserva i sempre hem trobat, algun lloc sempre trobes.
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Nosotros nunca reservamos y vamos a lo que nos encontremos,aunque eso si,llevamos tienda y saco "porsi".....aunque de hotel no solemos ir tampoco,en todo caso albergue si queremos dormir algún dia en cama..
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Com ha dit el Siono, jo crec que per una sortida curteta (un parell de dies, com comentes) el millor és mirar les opcions d'allotjament que hi ha per la zona i, un cop allà, decidir a on es va. Però sempre va bé tenir algunes direccions per no haver de buscar-se la vida. Ja saps que quan busques alguna cosa, a vegades no la trobes.
PAT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="PAT" post="130653"]Com ha dit el Siono, jo crec que per una sortida curteta (un parell de dies, com comentes) el millor és mirar les opcions d'allotjament que hi ha per la zona i, un cop allà, decidir a on es va. Però sempre va bé tenir algunes direccions per no haver de buscar-se la vida. Ja saps que quan busques alguna cosa, a vegades no la trobes.[/quote]
+1
+1
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Normalment sempre trobes alguna cosa, encara que a vegades segons l'època de l'any, el lloc i la quantitat de gent pot ser més o menys difícil.
Al tornar de les Dolomites a tota la costa francesa estava tot a tope de ple per no sé que d'unes competicions esportives mundials que hi feien aquells dies.
Al final vam dormir als "parterres" de l'autopista i també es dorm força bé ;)
Al tornar de les Dolomites a tota la costa francesa estava tot a tope de ple per no sé que d'unes competicions esportives mundials que hi feien aquells dies.
Al final vam dormir als "parterres" de l'autopista i també es dorm força bé ;)
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Gracies a tots/totes. Habia pensat de portar el sac de dormir per si decas, i no envuinarme masa per aquet tema, pero a la resta no els hi feia masa gracia. Aixins que hom decidit fer reserves. Per uin costat va be per la tranquilitat, i mes al mes de agost, pero per altre i es el que no m'agrada es que et treu llibertat i obliga a complir amb uns horaris.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo tinc un altre problema, que normalment vaig fora de temporada i trobo molts llocs tancats a pirineus, però aquest no és el vostre cas.
Un bona opció, per mi, és mirar abans per internet on hi ha allotjaments, prendre les adreces i fins i tot els telèfons per si de cas, llavors un cop en ruta i en funció de la zona on us trobeu, buscar el lloc més indicat. És un mig i mig, no tens reserva feta, però si les adreces per saber on buscar i no anar perdut.
Jo l'última vegada vaig mig reservar i en arribar al lloc en qüestió no hi havia ningú :enfaduu
També depèn molt de la quantitat de gent que aneu, evidentment, trobar una habitació per un o dos és relativament fàcil, ara si aneu més colla, la cosa es va complicant.
En fi, ja faràs una crònica explicant ruta i experiència ;)
Un bona opció, per mi, és mirar abans per internet on hi ha allotjaments, prendre les adreces i fins i tot els telèfons per si de cas, llavors un cop en ruta i en funció de la zona on us trobeu, buscar el lloc més indicat. És un mig i mig, no tens reserva feta, però si les adreces per saber on buscar i no anar perdut.
Jo l'última vegada vaig mig reservar i en arribar al lloc en qüestió no hi havia ningú :enfaduu
També depèn molt de la quantitat de gent que aneu, evidentment, trobar una habitació per un o dos és relativament fàcil, ara si aneu més colla, la cosa es va complicant.
En fi, ja faràs una crònica explicant ruta i experiència ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.