Què pensen els conductors de cotxe quan els passem(caravana)

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Què Pensen Els Conductors De Cotxe Quan Els Passem(carav

Entrada Autor: Sagal » dc. ago. 04, 2010 12:51 pm

[quote user="Gs12 red" post="130167"]però ara seriosament:

Aquests que us moveu més per les grans ciutats, heu notat que s´apliqui aquesta nova llei, que crec que ja es vigent ???
vull dir que ara no es pot passar entremitg ni pel VORAL ???? heu canviat la vostra actitud ????[/quote]
pel mig dels cotxe a la ronda de dalt
Jo no he canviat l'actitud, però em varen fotre 40 € de multa per passar pel mig dels cotxe a la ronda de dalt, tot i així i continuo passant
ImatgeImatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3585
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. ago. 04, 2010 10:20 pm

[quote user="Randy-650" post="130134"][quote user="Bolero" post="130110"][quote user="Joan XT" post="130099"]I ara proposo al reves, què pensa els conductors de moto quan els passem (caravana) :mrgreen:[/quote]
Que no obrin la porta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Opino el mateix. Perquè com t'obrin la porta i piquis amb el canto, tela marinera..... :???:[/quote]

+1 ... hi ha molt de despistat per aquests mons de Déu!!! :evil:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 10:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dc. ago. 04, 2010 10:24 pm

[quote user="Sagal" post="130591"][quote user="Gs12 red" post="130167"]però ara seriosament:

Aquests que us moveu més per les grans ciutats, heu notat que s´apliqui aquesta nova llei, que crec que ja es vigent ???
vull dir que ara no es pot passar entremitg ni pel VORAL ???? heu canviat la vostra actitud ????[/quote]
pel mig dels cotxe a la ronda de dalt
Jo no he canviat l'actitud, però em varen fotre 40 € de multa per passar pel mig dels cotxe a la ronda de dalt, tot i així i continuo passant[/quote]

+1 ... si no quin avantatge tenim els motoristes ??? :evil: Hem de fer cua com els enllaunats ??? :enfadat Quin rotllo de lleis que tenim !!! :enfaduu ... a mi també m'han ficat alguna que altre recepta per aquest motiu !!! :crys
Gas a la burra!!!

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. ago. 05, 2010 2:59 am

Quan vaig comprar la Vstrom, al cap de tres setmanes vaig sortir a fer una volta. Com que era el pont de 1er. de Maig, vaig pensar en anar molt en compte degut a la gentada que hi havia a la carretera- molt de pixapins (traduit al castellá: dominguero)-, per tant, respectar escrupulosament les lleis de la conducció. En sortir del pont que creua el Ter, hi havien dos cotxes que estaven esperant per girar cap a l'esquerra, parats en mig de la carretera (maniobra ben lógica), per tant jo em vaig parar al darrera seu enlloc de pasar a devant com fem sempre. El Jeep Wrangler que venía darrera meu... no ho va fer. Resultat: en Josep per sobra del cotxe de devant (sort que portava les proteccions de rigor), la moto sinistre total - el mecánic es fregava les mans i em va declarar client VIP- i els dos cotxes del devant amb danys els dos. Ah, i el cotxe que venia per devant, el meu top case l'hi va trencar el vidre.
No vull dir que no s'hagin de respectar les normes de circulació, però si que, de vegades, no fer-ho en algunes que son absurdes, implica menys risc per a nosaltres.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. ago. 05, 2010 8:11 am

Aquí hi ha de tot, gent que s'arramba una mica per que puguis passar i gent que sembla que et tenca el pas expressament per que facis cua com tothom :shock:

També hi ha motoristes que passen a tota llufa entre les files de cotxes parats i això és un risc molt alt, tant per ells com pels que van en cotxe que es troben un moto que els passa fregant i s'espanten.
Penso que s'hauria de poder passar però amb MOLTA precaució.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dj. ago. 05, 2010 10:39 pm

[quote user="Ra-mon" post="130679"]Aquí hi ha de tot, gent que s'arramba una mica per que puguis passar i gent que sembla que et tenca el pas expressament per que facis cua com tothom :shock:

També hi ha motoristes que passen a tota llufa entre les files de cotxes parats i això és un risc molt alt, tant per ells com pels que van en cotxe que es troben un moto que els passa fregant i s'espanten.
Penso que s'hauria de poder passar però amb MOLTA precaució.[/quote]

+1
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Cerveseta”