Calendari

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderador: Airald

Respon

M'agraden les idees proposades?

Miquelpericas, dedica't a una altra cosa i deixa de donar guerra! ;)
4
33%
La idea de la data està bé, però les altres tres no m'agraden.
0
No hi ha cap vot
Jo posaria la data i alguna de les opcions, no pas totes.
2
17%
Miquelpericas, ets un artista. M'encanten les teves idees! Jo ho posaria tot. :D
6
50%

Vots totals: 12

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Calendari

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 09, 2007 9:55 am

Bones!

Seguint en la meva linea, vaig a fer una nova proposta de millora d'aquest meravellós fòrum. La incògnita és: crearé polèmica? Quina emoció!!! :D Bé, aquí va la proposta.

Vist que el calendari de dates de naixement ha tingut força èxit, jo proposaria d'afegir un camp nou (a part del de l'Skype, jejejeje) al perfil que sigui la data de naixement (potser caldria que fossin tres camps DD/MM/AAAA per poder facilitar certes tasques).
Per poder treure'n profit d'aquesta dada, se m'acuden vàries idees.
  1. Habilitar la opció d'ordenar la llista de membres per mes i dia d'aniversari i, així, obtenir un calendari d'anivesaris.
  2. Habilitar la opció d'ordenar la llista de membres per any, mes i dia, per saber qui són més o menys yogurines de la casa, jejeje.
  3. Crear un nou enllaç que ens porti a un calendari anual amb els dies on hi hagi un aniversari quedin marcats i es puguin clicar per veure qui cumpleix aquell dia i quants anys fa.
Aquí queda la idea.

I per donar-li una mica més d'interès a l'assumpte, us deixo una enquesta. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. abr. 09, 2007 10:08 am

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Però no et botis tu mateix dient que ets un artista .... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Mira’l ell que modest.... :wink: :wink: :wink: :wink:

Crec que és una molt bona idea.... :ban :jump :ban :jump

Ara que no tinc n’hi idea de la feina que pot portar fer això... :oops: :oops: :oops:

I tindria que ser l'administrador :wink: el que tingues el temps per fer-ho... :D :D

:!: i Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 09, 2007 10:13 am

Anna ha escrit::b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Però no et botis tu mateix dient que ets un artista .... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Mira’l ell que modest.... :wink: :wink: :wink: :wink:
M'has pillao! :oops: :oops: :oops:

jejejejeje
Anna ha escrit:Ara que no tinc n’hi idea de la feina que pot portar fer això... :oops: :oops: :oops:

I tindria que ser l'administrador :wink: el que tingues el temps per fer-ho... :D :D
Per descomptat, la proposta haurà de ser degudament valorada pel grup d'administradors :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. abr. 09, 2007 11:49 pm

Holaaaaa,

Miquel aquests suggeriments que has fet aquí ja em semblant be, suposant que tu ja saps si tècnicament son factibles. Però a l’hora de la veritat segur que es molt més difícil d’aconseguir.
Normalment, a l’hora d’enregistrar-te al fòrum, quasi tothom hi posem el mínim de dades imprescindibles, i mai més ho tornem a canviar. Fins i tot en una dada tan important per nosaltres com es la ubicació, doncs a l’hora de sortir amb un o altre podem saber si es a prop o no de casa nostra, no hem aconseguit que tothom ho posi al seu lloc ni demanant-ho, si be cal dir que bastants ho varen posar.

D’alguna manera sembla que, d’entrada, tots volem tenir molta cura amb la nostra intimitat, especialment amb les dades que pot consultar qualsevol que s’enregistri, tot i que desprès ens anem obrint.
Per part meva no hi ha cap problema, al contrari, em sembla perfecte, però em sembla que sempre serà una base de dades bastant incomplerta.
Sort,

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”