Prova des de un àlbum meu

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderador: Airald

Respon
Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » dg. abr. 08, 2007 10:44 pm

Imatge

siono1000, Steelman... com disfruteu veient-me patir per
aconseguir un àlbum "que funcioni" independentment dels capricis dels
foros... ja us ben arreclaré quan us enxampi!

Imatge http://www.ics.uci.edu/~dan/midi/rock/magicmom.mid

Imatge Gràcies a tots dos per correspondre. V'sss!
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 09, 2007 3:22 pm

Les GRACIES no son teves, sino nostres.
Salut i kilómetres

Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » dt. abr. 10, 2007 1:03 am

Vist que la majoria de fotos les tinc ubicades a l'àlbum de bmwmotos.com i que després de les últimes remodelacions que s'hi vàren fer per millorar, només puc "postejar-les" a bmwmotos.com, donç me les he tingut que empescar per trovar-hi solució.

L'ImageShack em funciona be... peró no em deixa ordenar les fotos en sub-àlbums ni em permet pujar-hi videus. El conservaré, sempre m'ha fet un bon servei.

He provat els Picassa, ImageHosting, WebShots i algún més, peró tenen un defecte en comú: no permeten baixar una foto sola i només pots posar un link a tal o qual foto, àlbum o sub-àlbum. No es que no vagin be, peró els trobo poc pràctics.

Finalment vaig rescatar de l'oblid el PhotoBucket... i en aquest nou encontre aviat he notat que hi havia "filing" entre nosaltres. Puc ordenar les meves fotus i videus en sub-albums, puc baixar "pases" de diapositives previament seleccionades o del àlbum sencer i, el més important per a mi, és mol àgil per a baixar una foto en solitari, disposo de 1GB per fer el que vulgui... i es gratis!!!

Ara quasi el tinc vuit, peró estic començant a pujar-hi les meves fotus i videus i confio en saber-los ordenar bé amb la posibilitat que te de crear sub-àlbums. Ja sabeu el que pasa, que després no saps on tens les coses... http://www.photobucket.com

Imatge
Que tingueu un bon Sant Jordi

Imatge V'sss!

Imatge
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”