Desafio 2010:: En busca de Cipango
Moderador: Airald
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Desafio 2010:: En Busca De Cipango
Que et vagi molt bé Pat !
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Pat, que et vagi molt bé pel Camerún !
El que emprenya de l'Àfrica és tot el rotllo de les vacunes i les pastilletes per la malària però es compensa amb escreix amb la rebuda que tindreu allà, especialment dels nens, ja veuràs ;)
Jo al 2007 vaig estar a Rwanda amb la dona i la filla (que aleshores tenia 12 anys), és molt interessant.
Cada «blanc» (no sé com en diuen al Camerun però deurà ser algu semblant a mzungu, abasungu, ...) hi hauria de passar una temporada de la seva vida en un poblet africà convivint i aprenent de la gent.
Salut !
El que emprenya de l'Àfrica és tot el rotllo de les vacunes i les pastilletes per la malària però es compensa amb escreix amb la rebuda que tindreu allà, especialment dels nens, ja veuràs ;)
Jo al 2007 vaig estar a Rwanda amb la dona i la filla (que aleshores tenia 12 anys), és molt interessant.
Cada «blanc» (no sé com en diuen al Camerun però deurà ser algu semblant a mzungu, abasungu, ...) hi hauria de passar una temporada de la seva vida en un poblet africà convivint i aprenent de la gent.
Salut !
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Pat que tinguis molta sort en la teva estada a Camerún (on vas a Bafang, Kumbo o Bakou?). Al Setem vaig donar unes clases deu fer 12-15 anys més o menys i la feina que fan és força interessant. Encara que aquest no sigui el tema d'aquest fòrum, estariem (almenys jo) encantats de que ens anessis explicant les teves aventures africanes. Les d'en Carles i en Cuco les haurem de seguir per altres vies.
Vigila, però disfruta, del "ndombolo" una mena de música i ball caribeny amb més percussió absolutament sensual i sexual i sempre quedarà la "makossa" d'en Manu Dibango
Com diuen en swahili: "Hongera na rafiki mwema kusafiri"
Vigila, però disfruta, del "ndombolo" una mena de música i ball caribeny amb més percussió absolutament sensual i sexual i sempre quedarà la "makossa" d'en Manu Dibango
Com diuen en swahili: "Hongera na rafiki mwema kusafiri"
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Carai Pat, vacances solidàries o aventura per l'Àfrica......que vagi molt bé de totes maneres.
MOLTA SORT!!!
MOLTA SORT!!!
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
PAT , que tinguis molta sort i disfruta de la experiència, un petó molt fort i fins aviat!!! :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Avisiset
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
- Ubicació: Segrià
:D Que vagi força be pel Camerún amb la teva aventura solidaria Pat.
En Carles i en Cuco que sápiguen que no es queden sols, que estém una colla de gent pendens d´ells.
Salut i força.
En Carles i en Cuco que sápiguen que no es queden sols, que estém una colla de gent pendens d´ells.
Salut i força.
- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Gràcies a tots pels ànims!!
Vaig a Kumbo, a la provincia Northwest, a una comunitat cristiana; on treballarem amb els nens d'una escola. Ens han dit que seran uns 400 nens i nosaltres som 11!!! Quina por!! :tremolant :mrgreen:
Ra-mon, crec que tens tota la raó: tothom ho hauria de viure per valorar el que tenim, tot i que encara no hi he estat, segur que serà una experiència per recordar.
Per cert, el Carles i el Cuco estan a Kabarovsk. Sembla que faran bastanta via fins a Vladivostok, que ja estan farts de Rússia i dels russos i del seu caràcter! :wall
Fins al setembre!
Vaig a Kumbo, a la provincia Northwest, a una comunitat cristiana; on treballarem amb els nens d'una escola. Ens han dit que seran uns 400 nens i nosaltres som 11!!! Quina por!! :tremolant :mrgreen:
Ra-mon, crec que tens tota la raó: tothom ho hauria de viure per valorar el que tenim, tot i que encara no hi he estat, segur que serà una experiència per recordar.
Per cert, el Carles i el Cuco estan a Kabarovsk. Sembla que faran bastanta via fins a Vladivostok, que ja estan farts de Rússia i dels russos i del seu caràcter! :wall
Fins al setembre!
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Pat, que vagi molt bé.
Cuida´t i no dubto que faràs molt bona feina.
Gracies
Cuida´t i no dubto que faràs molt bona feina.
Gracies
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Desafio 2010:: En busca de Cipango

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carles i Cuco, heu travessat dos continents d'una tirada, felicitats !
:cerv
:cerv
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Vinga nois que el Cipango es vostre...!!! :Saltant :form :form :ban :ban :ban :flor :flor :flor

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
En sembla que l'aventura ja es feta, solsament queda acabar d'arribar al desti.
Enhorabona a tots dos.
Pat que et vagi molt be l'estada a l'Africa.
Nosaltre ja hem fet les vacances i haurem de seguir per aqui. :crys
Enhorabona a tots dos.
Pat que et vagi molt be l'estada a l'Africa.
Nosaltre ja hem fet les vacances i haurem de seguir per aqui. :crys
Salut i kilómetres
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Ànims que quasi es vostre , tenim moltes ganes de veure aquesta crònica :eyes
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Companys, primer de tot dir-vos que no m`oblido de vosaltres... son aquests coll... de paissos que no em deixen obrir la web de Mototurisme, suposo que pel tema del domini .cat, i a vegades ni tant sols la web de hotmail, i si ja ho juntem amb els problemes amb el mobil... resulta que hem estat incomunicats molts dies!
En fi, que despres de creuar Europa fins a Moscu, de creuar la insufrible Russia fins a Barnaul, de sobreviure a les pistes, fangars i dunes de Mongolia, reparar infinitat de vegades la KTM d`en Cuco, tornar a passar la frontera ruso-mongola, "gaudir" de la companyia dels russos una altra setmana des de Ulan Ude fins a Vladivostok per zones on no hi ha res (ni pobles, ni hotels, ni restaurants, res...), d`haver de suportar 26h en un ferry que vibrava mes que el monocilindric de la Tenere, de superar la burocracia Coreana i de circular plovent per carreteres de muntanya... SOM A SEOUL!!!!!
Tornem a respirar, tot i que sigui completament diferent de la nostra estimada Europa, tornem a estar en un pais civilitzat, amb carreteres asfaltades i en bon estat, amb senyalitzacio com Deu mana, amb serveis i gasolineres continuament, etc... Russia, per molt que ells es creguin i gaudeixin d`unes necessitats, la nostra modesta opinio es que en veritat les seves necessitats son unes altres respecte a les que es creuen tenir... com ara millor comunicacio, millor higiene i en conjunt millors condicions de salubritat, perque les hem vist de tots els colors... i olors!
Dema, si podem perque hi ha alguna complicacio amb el ferry, anirem cap al Sud per agafar-lo cap a Japo i en questio d`una setmana hauriem d`arribar a Tokyo per deixar les motos en el contacte que teniem ja abans de sortir. Si hem arribat fins a aqui... hem d`arribar a Japo, i com va dir el Cuco abans de sortir, si fa falta a sobre d`un camio!
Fins aviat!
Companys, primer de tot dir-vos que no m`oblido de vosaltres... son aquests coll... de paissos que no em deixen obrir la web de Mototurisme, suposo que pel tema del domini .cat, i a vegades ni tant sols la web de hotmail, i si ja ho juntem amb els problemes amb el mobil... resulta que hem estat incomunicats molts dies!
En fi, que despres de creuar Europa fins a Moscu, de creuar la insufrible Russia fins a Barnaul, de sobreviure a les pistes, fangars i dunes de Mongolia, reparar infinitat de vegades la KTM d`en Cuco, tornar a passar la frontera ruso-mongola, "gaudir" de la companyia dels russos una altra setmana des de Ulan Ude fins a Vladivostok per zones on no hi ha res (ni pobles, ni hotels, ni restaurants, res...), d`haver de suportar 26h en un ferry que vibrava mes que el monocilindric de la Tenere, de superar la burocracia Coreana i de circular plovent per carreteres de muntanya... SOM A SEOUL!!!!!
Tornem a respirar, tot i que sigui completament diferent de la nostra estimada Europa, tornem a estar en un pais civilitzat, amb carreteres asfaltades i en bon estat, amb senyalitzacio com Deu mana, amb serveis i gasolineres continuament, etc... Russia, per molt que ells es creguin i gaudeixin d`unes necessitats, la nostra modesta opinio es que en veritat les seves necessitats son unes altres respecte a les que es creuen tenir... com ara millor comunicacio, millor higiene i en conjunt millors condicions de salubritat, perque les hem vist de tots els colors... i olors!
Dema, si podem perque hi ha alguna complicacio amb el ferry, anirem cap al Sud per agafar-lo cap a Japo i en questio d`una setmana hauriem d`arribar a Tokyo per deixar les motos en el contacte que teniem ja abans de sortir. Si hem arribat fins a aqui... hem d`arribar a Japo, i com va dir el Cuco abans de sortir, si fa falta a sobre d`un camio!
Fins aviat!

- Carles
- Presentats
Bones!!!
Poso algunes fotos de la cronica d`en Cuco, que ell si ha pogut obrir el foro d`Africa Twin moltes mes vegades que jo aquest.
Al mig d`algun lloc...

Ponts de dubtosa qualitat...

Aigua per tot arreu...

Acollits per una magnifica familia nomada...

Volvere... (Terminator dixit)

MONGOLIA ES DURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorra i mes sorra...

Camells i mes camells, com la sorra... i els Yaks??

Fins aviat!
Poso algunes fotos de la cronica d`en Cuco, que ell si ha pogut obrir el foro d`Africa Twin moltes mes vegades que jo aquest.
Al mig d`algun lloc...
Ponts de dubtosa qualitat...
Aigua per tot arreu...
Acollits per una magnifica familia nomada...
Volvere... (Terminator dixit)
MONGOLIA ES DURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorra i mes sorra...
Camells i mes camells, com la sorra... i els Yaks??
Fins aviat!

- Carles
- Presentats
Bones!!!
Mes fotos...
Llegare a Ulaanbaatar aunque sea encima de un camion... (Cuco dixit)

La pesa en questio... que gairebe ens fa abandonar a Ulaanbaatar!

Els de Manresa aparquen com volen... "Manual de com aparcar en claveguera sense tapa"

Un dels tants objectius del viatge complert... seguim?? Sembla que si...

Pistes?? Mes aviat alfombres de pedres amb els cantells poc arrodonits, per dir-ho d`alguna manera...

En aquest moment vaig veure les estrelles, despres de cremar-me el dit amb el tub d`escapament de la KTM, amb la corresponent bullofa, la vaig arrencar del tot mentres treia la roda del darrera en una punxada que vaig tenir, i per acabar-ho d`adobar em cau gasolina a sobre... i llavors va ser quan va comensar a posar-se de tots colors...

Fins aviat!
Mes fotos...
Llegare a Ulaanbaatar aunque sea encima de un camion... (Cuco dixit)
La pesa en questio... que gairebe ens fa abandonar a Ulaanbaatar!
Els de Manresa aparquen com volen... "Manual de com aparcar en claveguera sense tapa"
Un dels tants objectius del viatge complert... seguim?? Sembla que si...
Pistes?? Mes aviat alfombres de pedres amb els cantells poc arrodonits, per dir-ho d`alguna manera...
En aquest moment vaig veure les estrelles, despres de cremar-me el dit amb el tub d`escapament de la KTM, amb la corresponent bullofa, la vaig arrencar del tot mentres treia la roda del darrera en una punxada que vaig tenir, i per acabar-ho d`adobar em cau gasolina a sobre... i llavors va ser quan va comensar a posar-se de tots colors...
Fins aviat!

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Celebro Carles que ja torneu a estar a la civilització i bones carreteres.
Quina aventura mes bestial que heu fet.Enhorabona :bow :bow
Quina aventura mes bestial que heu fet.Enhorabona :bow :bow
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Carles
- Presentats
Bones!!!
Podeu llegir la cronica en directe gairebe d`en Cuco al foro d`Africa Twin:
http://atce.mforos.com/613321/9348026-u ... go/?pag=18
Prometo publicament currar-me una cronica amb dades, experiencies, kms, etc... que per aixo estic fent un diari cada quan m`en recordo i tinc ganes de posar-me a escriure, pero fet esta! I l`aprofitare be per fer-la amb cara i ulls... que les fotos s`ho valen! I tambe per aixo cada dia faig l`estudi de kms, preus d`hotels (si no dormim a sobre de l`asfalt), etc...
Fins aviat!
Podeu llegir la cronica en directe gairebe d`en Cuco al foro d`Africa Twin:
http://atce.mforos.com/613321/9348026-u ... go/?pag=18
Prometo publicament currar-me una cronica amb dades, experiencies, kms, etc... que per aixo estic fent un diari cada quan m`en recordo i tinc ganes de posar-me a escriure, pero fet esta! I l`aprofitare be per fer-la amb cara i ulls... que les fotos s`ho valen! I tambe per aixo cada dia faig l`estudi de kms, preus d`hotels (si no dormim a sobre de l`asfalt), etc...
Fins aviat!

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
:ban :ban :ban :ban :ban
(falta la musica) you are the champions
:form :form :form
(falta la musica) you are the champions