1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
1200gs
Ho deixo per el vespre per esplaiar-me ;) ( de moment :roll: :roll: :roll: )
M´agrada però.... ara que n´he provat d´altres.....ja no es la millor moto :roll: :roll: ( si res més no, es la motob que tinc avui i ara)

M´agrada però.... ara que n´he provat d´altres.....ja no es la millor moto :roll: :roll: ( si res més no, es la motob que tinc avui i ara)

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 06, 2010 11:34 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Si ja ho dic jo, que el mercat de la moto d'aquest país l'aixecareu entre alguns dels integrants de Mototurisme!!!!
Ai, ai, Eva, a veure amb què ens sorprens...
També podries haver aprofitat el teu viatge a l'orient per parlar amb el Sr. Honda i demanar-li que et fes una moto com la Scoopy però amb mes cavalls :twisted:
També podries haver aprofitat el teu viatge a l'orient per parlar amb el Sr. Honda i demanar-li que et fes una moto com la Scoopy però amb mes cavalls :twisted:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
i despres diu que de motos no n'enten ;) ;) si els de les revistes s'expliquesin aixi,els entendriem millor,com sempre he dit totes tenen coses bones i dolentes,bon reportatge.
- Eva
- Presentats
[quote user="GRUM" post="130718"]Si ja ho dic jo, que el mercat de la moto d'aquest país l'aixecareu entre alguns dels integrants de Mototurisme!!!!
També podries haver aprofitat el teu viatge a l'orient per parlar amb el Sr. Honda i demanar-li que et fes una moto com la Scoopy però amb mes cavalls :twisted:[/quote]
Aleix, vaig buscar al SR. Honda a Matsumoto, però estava de vacançes a la Illa de Man. Es que aquests japonesos amb el Yen tant potent no paren :???: :???: :???:
La veritat és que el motor de Honda m´ha sorprés i molt per lo fi que és.
També podries haver aprofitat el teu viatge a l'orient per parlar amb el Sr. Honda i demanar-li que et fes una moto com la Scoopy però amb mes cavalls :twisted:[/quote]
Aleix, vaig buscar al SR. Honda a Matsumoto, però estava de vacançes a la Illa de Man. Es que aquests japonesos amb el Yen tant potent no paren :???: :???: :???:
La veritat és que el motor de Honda m´ha sorprés i molt per lo fi que és.
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Re: Bmw Rt
[quote user="Mareta" post="130381"] provar la VFR d´en James
Hi van haver-hi algunes corbes que em varen costar una mica i ho vaig solucionar amb un cop de cul per acabar de girar.
[/quote]
Molt bona aquesta!! :b9 :b9 :b9 :b9
Crec que per portar la VFR d´en James, (...) s´hauria de portar amb un escot d´infart, uns pantalons baixos i un tatoo just a la part final de l´esquena.
Total, una moto ideal per una noia Bond ;) [/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo m'acabo de fer dos tatuatges (però no a l'esquena, i dels que marxen, serveixen? Ho dic pq si no, m'expulsaran de la foto!!) I què passarà amb la resta de les nenes de la foto (no em sona q duguin tatoos, o potser sí?)
[quote user="Mareta" post="130383"]
Important : No m’ha agradat gens ni mica la posició dels retrovisors. Son massa baixos i et costa molt i molt acostumar-t’hi. No t’hi pots emmirallar per posar-te crema a la cara, maquillar-te i a més enfoquen per la cintura en lo qual , el primer que veus son els teus propis michelins , o sigui que s’ha d’estar molt bollicao per mirar per el retrovisor i no tenir mala consciència.
UNA COSA MOLT IMPORTANT i que fins i tot vaig preguntar al tornar la moto. Els intermitents de la Rt i la Gs tenen un sensor que quant detecten que la moto ha girat , s’apaguen. Això no ha passat amb cap de les altres motos. Sempre em tenien que avisar perquè deixava els intermitents engegats.
I ja per resumir, per fer molta ruta amb bones carreteres i acompanyada sens dubte la millor moto una RT, sinó pregunteu-li a la Mar que tot just baixar de la moto em va dir... mama quant la canvies ????[/quote]
RETROVISORS: Doncs això és important, si costa trobar equipament de moto per a dona bonic i pràctic, per què ens fan això amb els retrovisors? El món motero continua sent masclista.
INTERMITENTS: Interessant...
MAR: Tu insisteix, insisteix, t'ho diu una expaquet!!
MARETA: M'ha agradat molt llegir els teus comentaris. Subscric tot el que t'han comentat abans sobre que se t'entèn perfectament quan parles de motos, i això és el que importa. Ja m'agradaria a mi poder-ho fer. De moment, ens hem de conformar amb les frivolitzacions!! PERDONEU, PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR!!
Hi van haver-hi algunes corbes que em varen costar una mica i ho vaig solucionar amb un cop de cul per acabar de girar.
[/quote]
Molt bona aquesta!! :b9 :b9 :b9 :b9
Crec que per portar la VFR d´en James, (...) s´hauria de portar amb un escot d´infart, uns pantalons baixos i un tatoo just a la part final de l´esquena.
Total, una moto ideal per una noia Bond ;) [/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo m'acabo de fer dos tatuatges (però no a l'esquena, i dels que marxen, serveixen? Ho dic pq si no, m'expulsaran de la foto!!) I què passarà amb la resta de les nenes de la foto (no em sona q duguin tatoos, o potser sí?)
[quote user="Mareta" post="130383"]
Important : No m’ha agradat gens ni mica la posició dels retrovisors. Son massa baixos i et costa molt i molt acostumar-t’hi. No t’hi pots emmirallar per posar-te crema a la cara, maquillar-te i a més enfoquen per la cintura en lo qual , el primer que veus son els teus propis michelins , o sigui que s’ha d’estar molt bollicao per mirar per el retrovisor i no tenir mala consciència.
UNA COSA MOLT IMPORTANT i que fins i tot vaig preguntar al tornar la moto. Els intermitents de la Rt i la Gs tenen un sensor que quant detecten que la moto ha girat , s’apaguen. Això no ha passat amb cap de les altres motos. Sempre em tenien que avisar perquè deixava els intermitents engegats.
I ja per resumir, per fer molta ruta amb bones carreteres i acompanyada sens dubte la millor moto una RT, sinó pregunteu-li a la Mar que tot just baixar de la moto em va dir... mama quant la canvies ????[/quote]
RETROVISORS: Doncs això és important, si costa trobar equipament de moto per a dona bonic i pràctic, per què ens fan això amb els retrovisors? El món motero continua sent masclista.
INTERMITENTS: Interessant...
MAR: Tu insisteix, insisteix, t'ho diu una expaquet!!
MARETA: M'ha agradat molt llegir els teus comentaris. Subscric tot el que t'han comentat abans sobre que se t'entèn perfectament quan parles de motos, i això és el que importa. Ja m'agradaria a mi poder-ho fer. De moment, ens hem de conformar amb les frivolitzacions!! PERDONEU, PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR!!
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Eva
- Presentats
La Gs 650 Monocilíndrica
Sempre l´hi he tingut un carinyo especial.
Març 2005
Vaig anar a Girona i no en tenien en stock, vaig anar a Figueres i el venedor em va comentar : Eva, si vols en tinc una per muntar i la tindras llesta per divendres.
Sense pensar-m´ho vaig deixar paga i senyal i me la varen preparar.
El que vaig especificar és que la volia ben baixa. La volia baixa per donar-me més tranquil.litat a l'hora de fer tots els moviments possibles: entrar a garatge, pujar voreres....
Jo recomanaria per versatilitat aquesta moto a tothom que no tingui clar el que vol .
La 650 gs és una moto que sembla fabricada en unaltre planeta, de fet en Moncho a la Patagònia comentava : Eva , estas motos son de otra galaxia.
Puc afirmar en propietat que HO AGUANTA'N TOT.
Son motos aptes per TOTS TIPUS DE TERRENY :
asfalt : tant per les corbes de Cap de Creus, l'asfalt indecent Japonès, com la misèria d'asfalt de les carreteres patagóniques, el seu comportament és incansable. Mai et fa cap lleig.
pistes: amb les rodes adequades et porta a per tota arreu. Ja hi poden haver forats, batxes, rius, bassals. Al ésser baixe-ta et dona molta seguretat.
El seu motor és com el d´un tractor, ( i no és boxer) per molta canya que li donguis, sempre hi és.
La avantatge també d´aquesta moto és la poca electrónique que té.
A la Patagonia, malgrat les motos tenien una prova molt dura diàriament, al dia següent sabies que al engegar trobaries unaltre vegada el mateix so característic.
No es una moto per fer molta i molta carretera i viatges llargs. Per el meu gust li falta motor.
La meva ex 650gs
:

Per anar-hi dues persones a fer una excursió de varis dies és petita.
Es una moto ideal per aprendre i ... per portar a una SRa. a la fi del mon. ( Per anar en parella a la patagonia agafaria una 1200gs , la 650 és massa petita)
Sobre la bicilíndrique no puc opinar perquè no l'he provat mai.
Març 2005
Vaig anar a Girona i no en tenien en stock, vaig anar a Figueres i el venedor em va comentar : Eva, si vols en tinc una per muntar i la tindras llesta per divendres.
Sense pensar-m´ho vaig deixar paga i senyal i me la varen preparar.
El que vaig especificar és que la volia ben baixa. La volia baixa per donar-me més tranquil.litat a l'hora de fer tots els moviments possibles: entrar a garatge, pujar voreres....
Jo recomanaria per versatilitat aquesta moto a tothom que no tingui clar el que vol .
La 650 gs és una moto que sembla fabricada en unaltre planeta, de fet en Moncho a la Patagònia comentava : Eva , estas motos son de otra galaxia.
Puc afirmar en propietat que HO AGUANTA'N TOT.
Son motos aptes per TOTS TIPUS DE TERRENY :
asfalt : tant per les corbes de Cap de Creus, l'asfalt indecent Japonès, com la misèria d'asfalt de les carreteres patagóniques, el seu comportament és incansable. Mai et fa cap lleig.
pistes: amb les rodes adequades et porta a per tota arreu. Ja hi poden haver forats, batxes, rius, bassals. Al ésser baixe-ta et dona molta seguretat.
El seu motor és com el d´un tractor, ( i no és boxer) per molta canya que li donguis, sempre hi és.
La avantatge també d´aquesta moto és la poca electrónique que té.
A la Patagonia, malgrat les motos tenien una prova molt dura diàriament, al dia següent sabies que al engegar trobaries unaltre vegada el mateix so característic.
No es una moto per fer molta i molta carretera i viatges llargs. Per el meu gust li falta motor.
La meva ex 650gs
:
Per anar-hi dues persones a fer una excursió de varis dies és petita.
Es una moto ideal per aprendre i ... per portar a una SRa. a la fi del mon. ( Per anar en parella a la patagonia agafaria una 1200gs , la 650 és massa petita)
Sobre la bicilíndrique no puc opinar perquè no l'he provat mai.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 10, 2010 7:56 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Eva
- Presentats
La F 800gs
Setembre del 2008.
A la 650 li falta motor o.... potser jo necessito une mica més de moto.....
La vaig provar i..... ostres :eyes :eyes :eyes QUE ALTA QUE ÉS.
Tenia un catàleg a casa ... ( molt mal fet.......) i .... un dia em vaig llevar i em vaig dir...... A POR ELLA !!!!! que son 4 dies.
Li tenia tanta por per l'alçada que demanava a amics meus que m´acompanyesin. Jo agafava la 650 i ells la 800. Em feia por, era massa alta.
Un dia, en Miquel que en va calar, s´em va plantar i a Cadaqués em va dir... Eva ara l´agafes tú :???: :???: :???:
:tremolant :tremolant :tremolant Amb un yuyu supi.... la vaig agafar i..... de mica en mica......, molt de mica en mica, em va captivar més i més.
El seu soroll característic em demanava més i més.
Al ésser de les primeres que varen sortir vaig tenir problemes greus ... s´em calava si la portava molt baixa de voltes o al reduir per entrar a corba o en una rotonda. Al calar-se s´em bloquejava la roda del darrera i vaig tenir un parell d´ensurts.
Jo els s´hi vaig comentar al taller, però no em varen fer cas fins que un día em varen demanar que anés a fer una revisió i a passar campanya.
Vaig acabar FARTE DE CAMPANYES, per tonteries i altres coses menys tonteries.
Sembla estrany que bmw no provi més les motos abans de treure-les al mercat.
Em varen ben avorrir.
Unaltre tema penós de la 800gs és el seient. Dur de veritat, sembla una banqueta de missa( per anar a resar aguantes el que sigui, però per gaudir de la moto.... ) Total que acabava sempre anant dreta sobre la moto.
Anti estètic total els dos dipòsits sobre el manillar, mira que son lletjos, son com dos grans en plena pubertat al mig de la cara. Molt lleig :???: :???:
Una moto MOLT I MOLT RATONERA a l´hora de fer corbes. Es molt divertida . Al ésser curta , pots enllaçar molt bé les corbes. Per a mi és el millor d'aquesta moto.
Afegir que per fer algú més que pistes ( trialeres) s´en ha de sapiguer per agafar la 800. Té molt de motor. En Sacot va dir que per pistes anava molt bé.
JO necessitava pista planera i sense gaires tonteries, sino riscava de caura i no m´ho podia permetre.
Jo no agafaria mai una 800 per fer la Patagonia. Amb el ripio hi havien moments que estaves a punt de caure i la tranquil·litat que et dona estar prop del terra, no t´el dona la 800.
A la 650 li falta motor o.... potser jo necessito une mica més de moto.....
La vaig provar i..... ostres :eyes :eyes :eyes QUE ALTA QUE ÉS.
Tenia un catàleg a casa ... ( molt mal fet.......) i .... un dia em vaig llevar i em vaig dir...... A POR ELLA !!!!! que son 4 dies.
Li tenia tanta por per l'alçada que demanava a amics meus que m´acompanyesin. Jo agafava la 650 i ells la 800. Em feia por, era massa alta.
Un dia, en Miquel que en va calar, s´em va plantar i a Cadaqués em va dir... Eva ara l´agafes tú :???: :???: :???:
:tremolant :tremolant :tremolant Amb un yuyu supi.... la vaig agafar i..... de mica en mica......, molt de mica en mica, em va captivar més i més.
El seu soroll característic em demanava més i més.
Al ésser de les primeres que varen sortir vaig tenir problemes greus ... s´em calava si la portava molt baixa de voltes o al reduir per entrar a corba o en una rotonda. Al calar-se s´em bloquejava la roda del darrera i vaig tenir un parell d´ensurts.
Jo els s´hi vaig comentar al taller, però no em varen fer cas fins que un día em varen demanar que anés a fer una revisió i a passar campanya.
Vaig acabar FARTE DE CAMPANYES, per tonteries i altres coses menys tonteries.
Sembla estrany que bmw no provi més les motos abans de treure-les al mercat.
Em varen ben avorrir.
Unaltre tema penós de la 800gs és el seient. Dur de veritat, sembla una banqueta de missa( per anar a resar aguantes el que sigui, però per gaudir de la moto.... ) Total que acabava sempre anant dreta sobre la moto.
Anti estètic total els dos dipòsits sobre el manillar, mira que son lletjos, son com dos grans en plena pubertat al mig de la cara. Molt lleig :???: :???:
Una moto MOLT I MOLT RATONERA a l´hora de fer corbes. Es molt divertida . Al ésser curta , pots enllaçar molt bé les corbes. Per a mi és el millor d'aquesta moto.
Afegir que per fer algú més que pistes ( trialeres) s´en ha de sapiguer per agafar la 800. Té molt de motor. En Sacot va dir que per pistes anava molt bé.
JO necessitava pista planera i sense gaires tonteries, sino riscava de caura i no m´ho podia permetre.
Jo no agafaria mai una 800 per fer la Patagonia. Amb el ripio hi havien moments que estaves a punt de caure i la tranquil·litat que et dona estar prop del terra, no t´el dona la 800.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Eva has de canviar el numero de motos que hi ha al títol del fil. :lol: :lol: :lol: :lol:
Continua...... ;)
Continua...... ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Deauville
[quote user="Mareta" post="130380"]La primera moto que vaig provar i per una estona molt curta ( no més de 15 minuts), va ser la moto d´en Narcís ( Siset).
El que no m’ha convençut és la pantalla frontal que té la moto. Et toca molt el vent i molesta.
.[/quote]
Mareta, la pantalla de la Deauville te 5 posicions.
Sagurament la podies posar més alta.
El que no m’ha convençut és la pantalla frontal que té la moto. Et toca molt el vent i molesta.
.[/quote]
Mareta, la pantalla de la Deauville te 5 posicions.
Sagurament la podies posar més alta.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
Re: 1200gs
[quote user="Mareta" post="130715"]Ho deixo per el vespre per esplaiar-me ;) ( de moment :roll: :roll: :roll: )
[/quote]
No m´en he pas oblidat.... Estic pensant.......

No m´en he pas oblidat.... Estic pensant.......
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Re: 1-2-3-4-5-6-7. Fins A 8 Motos ( De Moment). Estem De Pro
Eva , continua així que ho fas molt bé ,
posats a demanar perquè no hi poses les sensacions que et va donar la Varadero ;)
Vss
posats a demanar perquè no hi poses les sensacions que et va donar la Varadero ;)
Vss
- Eva
- Presentats
[quote user="Miquel xlv" post="130983"]Eva , continua així que ho fas molt bé ,
Vss[/quote]
Una Varadero ?????
Miquel, jo he provat una Varadero ????!!!!!
Vaig provar la moto de l´Antonio de Figueres, però no sé quina moto era. Potser sí que era una Varadero, li demanaré.
Gracies per fer-mi pensar ;)
Vss[/quote]
Una Varadero ?????
Vaig provar la moto de l´Antonio de Figueres, però no sé quina moto era. Potser sí que era una Varadero, li demanaré.
Gracies per fer-mi pensar ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="130902"][quote user="Mareta" post="130715"]Ho deixo per el vespre per esplaiar-me ;) ( de moment :roll: :roll: :roll: )
[/quote]
No m´en he pas oblidat.... Estic pensant.......[/quote]
Ja ho tinc casi acabat :???: :???: :???: , torno a afirmar que per a mi , ja no es la millor moto :???: :???:

No m´en he pas oblidat.... Estic pensant.......[/quote]
Ja ho tinc casi acabat :???: :???: :???: , torno a afirmar que per a mi , ja no es la millor moto :???: :???:
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Mareta" post="131011"][quote user="Miquel xlv" post="130983"]Eva , continua així que ho fas molt bé ,
Vss[/quote]
Una Varadero ?????
Gracies per fer-mi pensar ;)[/quote]
Culleres Eva !!! :eyes , A vuere si et van deixar un vespino :shock: i no et vas enterar !!! :b9 :b9 :b9
Vss[/quote]
Una Varadero ?????
Culleres Eva !!! :eyes , A vuere si et van deixar un vespino :shock: i no et vas enterar !!! :b9 :b9 :b9
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 08, 2010 10:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="131077"][quote user="Mareta" post="131011"][quote user="Miquel xlv" post="130983"]Eva , continua així que ho fas molt bé ,
Vss[/quote]
Una Varadero ?????
Culleres Eva !!! :eyes , A vuere si et van deixar un vespino :shock: i no et vas enterar !!! :b9 :b9 :b9 [/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara que hi penso.... :???: :???: :???: Juraria :???: que no
Vss[/quote]
Una Varadero ?????
Culleres Eva !!! :eyes , A vuere si et van deixar un vespino :shock: i no et vas enterar !!! :b9 :b9 :b9 [/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara que hi penso.... :???: :???: :???: Juraria :???: que no
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ara que hi estàs posada, si vols provar una Bandit només ho has de dir, però no crec que et servís de gran cosa...
...bé, si, per veuré que les altres que has provat fins ara son bastant millors :martell :b9 :twisted:
És com el teu Scoopy però més pesada i amb marxes, ah! i el tema faldilles el veig una mica més complicat si no vols que et detinguin per escandol públic al pujar i baixar de la moto :b9 :b9
...bé, si, per veuré que les altres que has provat fins ara son bastant millors :martell :b9 :twisted:
És com el teu Scoopy però més pesada i amb marxes, ah! i el tema faldilles el veig una mica més complicat si no vols que et detinguin per escandol públic al pujar i baixar de la moto :b9 :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Molt bones apreciacions en plan mototurista. Veus com si que pots opinar sobre motos encara que faci ben poc que hi vagis? ;)
[quote user="Mareta" post="131070"]
Ja ho tinc casi acabat :???: :???: :???: , torno a afirmar que per a mi , ja no es la millor moto :???: :???:[/quote]
Dedueixo que la RT et va millor que la GS. :eyes
Però amb radio-cd, eh????
Ja ho tinc casi acabat :???: :???: :???: , torno a afirmar que per a mi , ja no es la millor moto :???: :???:[/quote]
Però amb radio-cd, eh????

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="131141"]Molt bones apreciacions en plan mototurista. Veus com si que pots opinar sobre motos encara que faci ben poc que hi vagis? ;)
Però amb radio-cd, eh????[/quote]
Randy, la Rt amb radio cd, deu ésser una passada ;)
Per cert, aquest divendres en.......... n´estrena una.
Enhorabona.
Però amb radio-cd, eh????[/quote]
Randy, la Rt amb radio cd, deu ésser una passada ;)
Per cert, aquest divendres en.......... n´estrena una.
Enhorabona.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="131180"]Per cert, aquest divendres en.......... n´estrena una.
Enhorabona.[/quote]
Per casualitat no serà AQUEST ?
EDITO : La moto que dius porta motor de tractor i ell ha tatxat la paraula tractor, no serà el mateix model ni potser el mateix comprador.
Enhorabona.[/quote]
Per casualitat no serà AQUEST ?
EDITO : La moto que dius porta motor de tractor i ell ha tatxat la paraula tractor, no serà el mateix model ni potser el mateix comprador.
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 09, 2010 8:49 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep