Efemèrides, Posadas De Llarg I Altres
Moderador: Airald
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Efemèrides, Posadas De Llarg I Altres
donat el gran moviment "social", proposo un apartat tipus revista, "Hola, Semana o Lecturas", per poder cobrir totes les efemèrides
:castell :castell :castell :castell :castell :castell
:castell :castell :castell :castell :castell :castell
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Efemèrides, Posadas De Llarg I Altres
O "Solomoto", per cobrir els canvis i proves de moto :lol: :lol: :lol:
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Frank" post="131277"]O "Solomoto", per cobrir els canvis i proves de moto :lol: :lol: :lol:[/quote]
Tens raó, ara mateix si algú entra nou a mototurisme.cat segur que es pensa que ens dediquem a provar motos, ciomprar i vendre :b9
De fet potser seria una bona idea, algú té contactes com per que ens deixin motos per provar ?
A mi això de provar motos em sembla que m'agradaria ;)
Jo, si convé, estaria disposat a fer algun viatge llarg i tot :roll:
Si a més a més ens paguessin ja seria l'òstia.
Tens raó, ara mateix si algú entra nou a mototurisme.cat segur que es pensa que ens dediquem a provar motos, ciomprar i vendre :b9
De fet potser seria una bona idea, algú té contactes com per que ens deixin motos per provar ?
A mi això de provar motos em sembla que m'agradaria ;)
Jo, si convé, estaria disposat a fer algun viatge llarg i tot :roll:
Si a més a més ens paguessin ja seria l'òstia.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ra-mon" post="131300"]
[/quote]
Molt fàcil. Enviant un mail ben correcte a totes les fàbriques i exposar-lis el tema. El NO el tenim segur. I si diuen que si? :lol:
Jo sempre vaig amb aquest plan, i he tingut moltes sorpreses que no m'esperava. :mrgreen:
[/quote]
Molt fàcil. Enviant un mail ben correcte a totes les fàbriques i exposar-lis el tema. El NO el tenim segur. I si diuen que si? :lol:
Jo sempre vaig amb aquest plan, i he tingut moltes sorpreses que no m'esperava. :mrgreen:

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Coes" post="131266"]donat el gran moviment "social", proposo un apartat tipus revista, "Hola, Semana o Lecturas", per poder cobrir totes les efemèrides
:castell :castell :castell :castell :castell :castell[/quote]
Coes, explica això del gran moviement "social", que m'he perdut :roll: :roll: :roll: :roll:
Coes, explica això del gran moviement "social", que m'he perdut :roll: :roll: :roll: :roll:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Randy-650" post="131357"][quote user="Ra-mon" post="131300"]
[/quote]
Jo sempre vaig amb aquest plan, i he tingut moltes sorpreses que no m'esperava. :mrgreen:[/quote]
Randy, perfecte, quan els envïis els emails digue'ls que tenim personal qualificat de sobres i que no han de patir per res ;)
[/quote]
Jo sempre vaig amb aquest plan, i he tingut moltes sorpreses que no m'esperava. :mrgreen:[/quote]
Randy, perfecte, quan els envïis els emails digue'ls que tenim personal qualificat de sobres i que no han de patir per res ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ra-mon" post="131370"]
Randy, perfecte, quan els envïis els emails digue'ls que tenim personal qualificat de sobres i que no han de patir per res ;)[/quote]
I si ens diuen que no? :martell
Randy, perfecte, quan els envïis els emails digue'ls que tenim personal qualificat de sobres i que no han de patir per res ;)[/quote]
I si ens diuen que no? :martell

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="131366"][quote user="Coes" post="131266"]donat el gran moviment "social", proposo un apartat tipus revista, "Hola, Semana o Lecturas", per poder cobrir totes les efemèrides
Coes, explica això del gran moviement "social", que m'he perdut :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote]
de la mateixa manera que et presentes las cases, yatchs,etc, aqui podrien fer lo mateix, pro amb motos :mrgreen:
Coes, explica això del gran moviement "social", que m'he perdut :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote]
de la mateixa manera que et presentes las cases, yatchs,etc, aqui podrien fer lo mateix, pro amb motos :mrgreen:
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 6:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Coes" post="131467"]de la mateixa manera que et presentes las cases, yatchs,etc, aqui podrien fer lo mateix, pro amb motos :mrgreen:[/quote]
Sobre això ja h ha un fil obert : Enllaç
Vssssss
007
Sobre això ja h ha un fil obert : Enllaç
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep