Jo em comprometo, per poc que pugui, a venir aquest cop si, a la ruta.
Ah, i sobretot a col.laborar en el què faci falta, preparar esmorzar, dinar, o fer de moto escombra(això em serà més fàcil).
Per cert, Oscar, ja que som pocs els Bandidus, si convé fer alguna exploratoria de ruta abans, puc mirar d'acompanyar-te i així aprofitem l'excusa per anar a la Repesca ;)Hola Grum...!Edelweis, si mires per motos.net, hi ha bastanta HD i alguna cosa interessant, no sé si busques una sportster 883 per ca mi també m'han agradat sempre, si pogués tenir més d'una moto, de ben segur que una seria HD ;)omençar o prefereixes algún altre model més gran...
Jo en el seu moment, em vaig acostar un dia a Motíssimo barcelona per veureles in-situ, poder-hi seure i comprovar pesos i mides, en tenien unes quantes llavors, pots provar :roll:
Moltes gràcies per l'informaciò..., he entrat a la seva web (Enllaç MOTOS.NET )i veig que està força be (m'apropare un dia d'aquets a la tenda). ;)
Aquesta tenda de HD al carrer Calvet - Bcn Enllaç Harley Davidson Bcn c/Calvet, 67tambe vui anar... (la tinc a prop de la feina...).
La veritat es que per començar (quan tingui el carnet), es fer-me amb una sencilleta de portar, que es pugui limitar, i de les mes economiques per exemple una Sporster 883 o una Dyna (a no ser que em toqui la loteria, i això es dificil ja que no jugo mes que al Nadal...).
Urbanitas 2010
Moderador: Airald
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Re: Urbanitas 2010
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 10, 2010 7:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Re: Urbanitas 2010
be, vec que es van apuntan bones idees per la propera i les anirem tenin en compte,
Doncs per la propera pod ser que si tornem a visitar el Monastir de les Avellanes, ja hagin tornat els sepulcres dels comptes d'Urgell....! ;)
Ahir al telenoticies va sortir aquesta noticia...
"Telenotícies - 09/08/2010 1.23
Santa Maria de Bellpuig podria recuperar els sepulcres dels comtes d'Urgell
El monestir de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes podria recuperar els sepulcres dels comtes d'Urgell, que des dels anys 20 són al museu The Cloister de Nova York.".
Deixo l'enllaç per si els que son de vacances no l'han vist Enllaç Video noticia 09 08 10 Monestir de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...