Avis per les Yamaha SuperTenere 1200. Problema amb TopCase

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Avis per les Yamaha SuperTenere 1200. Problema amb TopCase

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 12, 2010 9:20 am

Ahir vaig rebre una carta certificada.
Pensava que era una multa (no n´he rebut mai, i com que sé que tard o d hora alguna caura, cada carta certificada...penso que sera aquesta)

Doncs resulta que hi ha un problema amb els suports de Topcase de la SuperTenere.
Aixi que Yamaha avisa que mentres no es solventi el problema no es porti ni TOPCASE ORIGINAL ni de la industria auxiliar.

Posava a la carta que....
"Estamos trabajando en ello"

Aixi que quant hi hagi solucio ja ens avisaran..
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Avis per les Yamaha SuperTenere 1200. Problema amb TopCa

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 12, 2010 9:30 am

Bé per Yamaha, al menys han avisat.

Això si, de les 10 o 12 que he vist, cap portava top-case. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Avis Per Les Yamaha SuperTenere 1200. Problema Amb TopCa

Entrada Autor: Pasqual » dj. ago. 12, 2010 9:33 am

Juà. juà i juà.... :lol: :lol:
Algú pot recuperar els links de les critiques a les "campanyes" de BMW :lol: :lol: :lol:
...i més juà :lol:

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dj. ago. 12, 2010 9:48 am

[quote user="Randy-650" post="131515"]Bé per Yamaha, al menys han avisat.

Això si, de les 10 o 12 que he vist, cap portava top-case. :shock:[/quote]

Randy.....quan això ho fa una marca bavaresa és motiu de crítica, quan ho fa una japonesa és que tenen un bon servei..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (amb carinyo, eh!.... :lol: )

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. ago. 12, 2010 10:37 am

[quote user="Pasqual" post="131516"]Juà. juà i juà.... :lol: :lol:
Algú pot recuperar els links de les critiques a les "campanyes" de BMW :lol: :lol: :lol:
...i més juà :lol:[/quote]

Si, vas a bmwmotos.com i allà n'està ple, i dels propis propietaris de les bmw's :mrgreen: :mrgreen:

Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 12, 2010 10:40 am, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. ago. 12, 2010 11:04 am

[quote user="James Bond" post="131526"][quote user="Pasqual" post="131516"]Juà. juà i juà.... :lol: :lol:
...i més juà :lol:[/quote]

Si, vas a bmwmotos.com i allà n'està ple, i dels propis propietaris de les bmw's :mrgreen: :mrgreen:

Vssssss
007[/quote]

James,el foro que esmentes de tant entretingut a vegades arriva a ser surrealista,pero be.......
Steelman el problema es que aixo no es una campanya,sino un mal diseny,a l'aguait amb el tema que no es de broma.sort.
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. ago. 12, 2010 11:20 am

[quote user="Kpeps" post="131528"]
James,el foro que esmentes de tant entretingut a vegades arriva a ser surrealista,pero be.......[/quote]

Es el que hi ha.... es un fòrum com qualsevol d'altre, amb la diferència de que en altres fòrums poden haver-hi "pìques" entre usuaris de marques diferents, però cal tenir present que en aquell gairebé tots els usuaris tenen bmw's, fins i tot hi han bastants "talibans" de la marca que també si han queixat.

I si hi han queixes per alguna cosa serà, amb criteri o sense, però les queixes i son ells sabran perquè, no cal posar-se una bena als ulls per no voler-les veure. :D

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 12, 2010 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 12, 2010 11:56 am

[quote user="Pasqual" post="131520"]

Randy.....quan això ho fa una marca bavaresa és motiu de crítica, quan ho fa una japonesa és que tenen un bon servei..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (amb carinyo, eh!.... :lol: )[/quote]

Però és que a BMW fa masses anys que dura la broma, no? Aquest és el motiu principal de perquè no tingui una GS. Que mira que m'agraden, eh?

Suposo que en Moncho t'haurà explicat el motiu de la venda de la seva GT. A mi m'ho va explicar tot esmorzant i vaig quedar esgarrifat de la quantitat de fallos-peces trencades/espatllades que es va trobar. Per matar-se!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. ago. 12, 2010 12:15 pm

[quote user="James Bond" post="131529"][quote user="Kpeps" post="131528"]
James,el foro que esmentes de tant entretingut a vegades arriva a ser surrealista,pero be.......[/quote]
Es el que hi ha.... es un fòrum com qualsevol d'altre, amb la diferència de que en altres fòrums poden haver-hi "pìques" entre usuaris de marques diferents, però cal tenir present que en aquell gairebé tots els usuaris tenen bmw's, fins i tot hi han bastants "talibans" de la marca que també si han queixat.
I si hi han queixes per alguna cosa serà, amb criteri o sense, però les queixes i son ells sabran perquè, no cal posar-se una bena als ulls per no voler-les veure. :D
Vsssssss
007[/quote]

home,nomes faltaria que no hi haguesin queixes,la perfeccio no existeix,pero el client BMW entre els quals minclueixo,ens agradaria que la marca fos no perfecte sino superperfecte i aixo es impossible,la diferencia que trobo i no es per menospreciar ni a cap marca ni res,es que quan una BMW falla,sembla tan imposible que tot son queixes (sobredimensionades en alguna ocasio) QUE S'HAN DE FER SABER A TOTHOM i aquell ''foro'' es l'ideal es clar,quan ho fa una marca Japonesa,es inclus normal i no pasa res (i encara agraits que t'avisin perque total per lo que has comprat) perque tothom pensa que no son en el fons mes que marcas d'impas cap a BMW's,Ducati's o Harley's, que repeteixo es poden espatllar igual que les altres i tampoc es que en els seus segments siguin ni mes barates ni mes caras.
p.d. la Goldwing no conta,eh ;) ;) (que de moment no te competencia,jajajaja)
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. ago. 12, 2010 12:26 pm

[quote user="Kpeps" post="131532"]home,nomes faltaria que no hi haguesin queixes,la perfeccio no existeix,pero el client BMW entre els quals minclueixo,ens agradaria que la marca fos no perfecte sino superperfecte i aixo es impossible,la diferencia que trobo i no es per menospreciar ni a cap marca ni res,es que quan una BMW falla,sembla tan imposible que tot son queixes (sobredimensionades en alguna ocasio) QUE S'HAN DE FER SABER A TOTHOM i aquell ''foro'' es l'ideal es clar,quan ho fa una marca Japonesa,es inclus normal i no pasa res (i encara agraits que t'avisin perque total per lo que has comprat) perque tothom pensa que no son en el fons mes que marcas d'impas cap a BMW's,Ducati's o Harley's, que repeteixo es poden espatllar igual que les altres i tampoc es que en els seus segments siguin ni mes barates ni mes caras.
p.d. la Goldwing no conta,eh ;) ;) (que de moment no te competencia,jajajaja)[/quote]

Amb aquestes paraules, t'apropes, no ho dic que ho siguis però sembla que ens vas per el camí, cap la definició que he fet abans de certs propietaris de la marca.

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 12, 2010 12:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 12, 2010 12:27 pm

Kpeps, m'oblidava dir que el millor de BMW és el servei post-venda, el millor de totes les marques europees i japoneses, fins i tot millor que HondaSam.

I això fa que molta gent que tot i que no estigui contenta amb la seva BMW s'en compri una altre de la mateixa marca perquè sap que davant qualsevol incidència sap que la fàbrica respòn.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. ago. 12, 2010 12:38 pm

[quote user="Randy-650" post="131535"]Kpeps, m'oblidava dir que el millor de BMW és el servei post-venda, el millor de totes les marques europees i japoneses, fins i tot millor que HondaSam.

I això fa que molta gent que tot i que no estigui contenta amb la seva BMW s'en compri una altre de la mateixa marca perquè sap que davant qualsevol incidència sap que la fàbrica respòn.[/quote]

sembles de marketing de la marca,jajajajajajajajajajajaajaj.
suposso que depenen del dia com a tot arreu ;) ;)
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. ago. 12, 2010 12:48 pm

[quote user="James Bond" post="131534"][quote user="Kpeps" post="131532"]home,nomes faltaria que no hi haguesin queixes,la perfeccio no existeix,pero el client BMW entre els quals minclueixo,ens agradaria que la marca fos no perfecte sino superperfecte i aixo es impossible,la diferencia que trobo i no es per menospreciar ni a cap marca ni res,es que quan una BMW falla,sembla tan imposible que tot son queixes (sobredimensionades en alguna ocasio) QUE S'HAN DE FER SABER A TOTHOM i aquell ''foro'' es l'ideal es clar,quan ho fa una marca Japonesa,es inclus normal i no pasa res (i encara agraits que t'avisin perque total per lo que has comprat) perque tothom pensa que no son en el fons mes que marcas d'impas cap a BMW's,Ducati's o Harley's, que repeteixo es poden espatllar igual que les altres i tampoc es que en els seus segments siguin ni mes barates ni mes caras.
p.d. la Goldwing no conta,eh ;) ;) (que de moment no te competencia,jajajaja)[/quote]

Amb aquestes paraules, t'apropes, no ho dic que ho siguis però sembla que ens vas per el camí, cap la definició que he fet abans de certs propietaris de la marca.

Vssssssss
007[/quote]

ja veig que m'he pasat,a vegades em surt la vena Talibana (no m'en amago) :oops: :oops: :oops: pero lo dit ,dit esta i ja saps que a mi m'agraden totes les motos de totes les marcas ja que no crec que ni hagi cap de dolenta ni molt menys i totes costen molt d'esfors de tenir-les al garatge,no volia molestar ningu, ho sento.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 12, 2010 1:05 pm

Crec que desgraciadament, aixo no es cosa de BMW
Crec que Tots els usuaris de motos,electrodomestics,...estem pagant uns diners per comprar un objecte, i a l´hora de la veritat aquestes marques ens haurien de pagar a nosaltres, almenys els primers anys pq ens hem convertit en el seu banc de proves centre calitat

El fort es que tots paguem i callem. Bé critiquem als foros, entre amics, pero aixo a les empreses els és exactament igual.Com que despres anem i paguem ...

Ei que no dic que entengui que de tant en tant , sortin algun fallo en les motos. El problema es que últimament de tant en tant surt una moto sense errades.

Bé, no us enfadeu que en "en todos los sitios cuecen havas".
Ex ...moltes coses

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dj. ago. 12, 2010 2:05 pm

Com que estic mig de vacances i a partir del cap de setmana ho estaré del tot, no podré seguir gaire el fòrum. Així que anb ànims de bufar El caliu del tema per revifar-lo i que alGú es cremi.... :lol: :lol:

Aquest tema està molt i molt debatut. Deu fer cosa d'una any (he buscat l'enllaç però no l'he trobat) es parlava del mateix i vaig publicar unes estadistiques del número de ventes de cada marca i model. Evidentment, no s'espatllen tant les VFR :mrgreen: com les GS. Per cada VFR deu haver 100, 200...1000...5000 GS's?

Randy, evidentment en Moncho m'ha explicat el seu "via crucis" amb la seva GT. Casos com aquest n'hi han en totes les marques. El que no comparteixo amb tu, és que BMW tingui el millor servei post-venda. Ho dic amb coneixement de causa. És la quarta BMW i a totes els hi he fet un munt de Qms. L'augment en quantitat ha significat una disminució en qualitat. A la majoria de concessionàris que he tingut relació, tant el servei de vendes, com el de post venda han empitjorat moltíssim.

Una anècdota: Del traje Streetguard II de la BMW (que no és precisament barato) van sortir unes partides defectuoses que feien que amb la llum del sol, el color negre varies cap al vermell, aconseguint un meravellòs color avinagrat, tornasolat que feia les delicies dels qui el portaven. :shock: BMW ha canviat tots els equips que tenien el defecte. Jo em vaig queixar el setembre del 2009 i em van assegurar que en 15 dies-3 setmanes tindrien el recanvi. Al Nadal 2009 ho vaig fer per escrit i finalment i desprès de diverse reclamacions a Madrid, he aconseguit la jaqueta nova el...juliol 2010! :enfadat

El millor servei post-venda?

Coincideixo amb l'Steelman que la necessitat de vendre nous models i treuren de nous continuament al mercat, ha fet que els control de qualitat previs a la fabricació, siguin controls post-venda i a mans (i sovint butxaques) dels compradors.

No es exclusiu del mon de les motos.

Jordi, em sap greu el tema del top-case, però segur que no serà res important (almenys no son virutes d'alumini al motor :mrgreen: :mrgreen: )

BONES VACANCES A TOTS!

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. ago. 12, 2010 2:28 pm

[quote user="Pasqual" post="131548"]Aquest tema està molt i molt debatut. Deu fer cosa d'una any (he buscat l'enllaç però no l'he trobat) es parlava del mateix i vaig publicar unes estadistiques del número de ventes de cada marca i model. Evidentment, no s'espatllen tant les VFR :mrgreen: com les GS. Per cada VFR deu haver 100, 200...1000...5000 GS's?

Jordi, em sap greu el tema del top-case, però segur que no serà res important (almenys no son virutes d'alumini al motor :mrgreen: :mrgreen: )
[/quote]

Pasqual, Pasqualet, que punyeter i que hàbil que ets :b9 :b9 :b9 :b9

Canvies el sentit del fil ficant-t'hi per el mig la marca Bmw, s'ha respost a la teva intervenció sense ficar-hi cap mes marca i ara ho tornes a canviar parlant de les Vfr's i fent estadístiques de la quantitat de motos venudes. Això es fer trampes ;) ;)

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dj. ago. 12, 2010 4:22 pm

Us estic "escoltant" i ho trobo divertit ;) ;)
Supposo que a totes les marques hi ha gent super fidel i gent que canvia molt cremada. Més que de la marca la qüestió és el model de moto, ep! em sembla a mi.
Quan et quedes un model acabat de nèixer tens més números a que surtin alguns defectillos, i després es comença a generalitzar sense cap control.
Oti, espero que no em passi ara a mi! :oops: :oops:

Per cert, la meva intervenció era per la curiositat de saber que li passa al Top Case ditxòs, sense ànim de encendre a ningú, simple curiositat.

Salut
Joanstrom l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 12, 2010 4:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 12, 2010 4:40 pm

[quote user="Pasqual" post="131548"]

Aquest tema està molt i molt debatut. Deu fer cosa d'una any (he buscat l'enllaç però no l'he trobat) es parlava del mateix i vaig publicar unes estadistiques del número de ventes de cada marca i model. Evidentment, no s'espatllen tant les VFR :mrgreen: com les GS. Per cada VFR deu haver 100, 200...1000...5000 GS's?[/quote]

Deixant a banda les VFR i les GS, quantes V-Strom o Bandit 650 s'han espatllat? Són liders de vendes al seu segment, i se n'han venut mooooltes. La fama que té la V-Strom de la millor moto del món és merescuda.

[quote user="Pasqual" post="131548"]Randy, evidentment en Moncho m'ha explicat el seu "via crucis" amb la seva GT. Casos com aquest n'hi han en totes les marques. El que no comparteixo amb tu, és que BMW tingui el millor servei post-venda. Ho dic amb coneixement de causa. [/quote]

El meu consell és que canviis de servei post-venda BMW. Els tallers-botigues BMW segueixen uns estandars de qualitat que no acostumen a tenir altres marques, i si no acompleixen els objectius de la casa mare els hi treuen la concessió. :shock:

Finalment, passa unes bones vacances!! :cool:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 12, 2010 4:45 pm

[quote user="joanstrom" post="131559"]

Per cert, la meva intervenció era per la curiositat de saber que li passa al Top Case ditxòs.....[/quote]

Molt bona pregunta!!!!

Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. ago. 12, 2010 4:49 pm

Amic Joan, no pateixis pel bon funcionament de la teva rutilant nova GS (que no has dit a ningú que te l'has comprat, cabronet). Està ja tan reprovada que segur que a hores d'ara ja surten totes bones. Per cert, enhorabona i frueix-ne molt.

Pel que fa AL TEMA EN QÜESTIÓ QUE EN AQUEST FIL S'HAURIA DE TRACTAR (el problema amb el bagul de la SuperTenere), estem ansiosos per conèixer el desenllaç

Salut,

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “General”