Demà diumenge algú s'anima...?
Moderador: Airald
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Demà diumenge algú s'anima...?
Hola nois/es:
Doncs aixó algú s'anima a una volteta matinal, carretera, corbes, corbes i més corbes...
Ja direu...
Plà totalment obert, improvissar?
V'sssssssssss
Doncs aixó algú s'anima a una volteta matinal, carretera, corbes, corbes i més corbes...
Ja direu...
Plà totalment obert, improvissar?
V'sssssssssss
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Terra...
Demà, Diumenge, tinc ganes de fer una sortideta i no sé on anar... Estic a Begur i potser m'agradaria fer uan sortideta fins a Cadaques, POrt-bou, Cotlliure.. o alguna cosa així... qiue et sembla???
Potser algú altre s'hi apuntaria... Com esteu, gent???.. que vos sembla???
Demà, Diumenge, tinc ganes de fer una sortideta i no sé on anar... Estic a Begur i potser m'agradaria fer uan sortideta fins a Cadaques, POrt-bou, Cotlliure.. o alguna cosa així... qiue et sembla???
Potser algú altre s'hi apuntaria... Com esteu, gent???.. que vos sembla???
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
Caram Jeppy, si que em sap greu no haver vist el teu missatge abans de sortir... quan me'n vaig anar a dormir, vaig mirar i llegir els missatges de'n Jordi i de'n Randy... merda! un altre cop serà.
Doncs bé passo a explicar-vos la meva sortideta d'avui.
Cal que tingueu pressent que des de la darrera sortida de l'Empordà, pràcticament només havia agafat la moto per a anar al "curro" i en tenia moltes, moltes ganes... Ahir a la tarda vaig poder constatar que avui disposaria d'unes hores així que després de penjar el post, vaig imaginar-me que voldria fer: Opció A, anar al monestir budista aquell que hi al Garraf, ja he anat un parell de cops, amb cotxe & family i amb la Transalp, però em feia por anar pels voltants de Barna pel trànsit. Opció B, una pasejada per la Catalunya central, corbes, corbes i més corbes.
Finalment, com que havia de sortir sol -novament et demano disculpes Jeppy, ens ho haguéssim passat de conya plegats- vaig planificar aquesta ruta, que us ofereixo i convido a fer.
Anada:

Tornada:

en total poc més de 310 Qms. gairebé tots per carreteretes comarcals.
Algunes fotos per allò de que
NO FOTO = NO SORTIDA.
He sortit de casa que deurien de ser 2/4 de 9, feia un dia esplèndid, a aquella hora una mica de fresca, 4 o 5 ºC.
El primer tram des de Vic a Moià és fantàstic, hi ha uns quants revolts que conviden a fer-los, no he fet fotos, doncs anava lleuger i amb preses.
Des de Moià a Artés, parada obligatòria a fer un talladet, i adonar-me de que l'asturià aquell anava primer i que el Felipe Massa no podia amb el segon dels Mclaren... Després Sallent, Balsareny, Súria, Cardona i Solsona inevitablement he hagut d'agafar uns 20 Qms. l'eix...
Des de Solsona a St. Llorenç de Morunys, aquí la cosa ja ha començat a canviar i les vistes eren fantàstiques:

Aquell cim nevat era el meu objectiu. Per cert el gosset que veieu s'ha posat sota la moto, imagino que per escalfar-se una estona, aquí un alberg de muntanya, m'he fet un entrepà de llom i formatge i una coca-cola, deurien de ser les 11 del matí.
He vist passar un grup de rrr'rrr... i he pogut escoltar els comentaris de muntanyers i excursionistes, no cal que us els reprodueixi.
Arribat a St. Llorenç m'he arribat a veure les fonts del Cardener

Inevitablement he pensat en el post del Xavitiger, en l'Anna i amb en Gerard, nois aquí hi ha un lloc fantàstic per a fer un pic-nic, amb barbacoes, taules i espai per aparcar les nostres màquines, a tenir l'ho en compte.
I després m'he arribat a l'estació d'esquí de Port del Comte:

M'ha sorprès com a canviat això, jo hi vaig anar de jovenet, l'estació d'esquí encara no existia... No m'ha agradat l'excés d'urbanització i els refugis de la gent de molta pasta... progrés en diuen...
Si m'ha agradat tocar la neu, em fèieu enveja amb les vostres afotos tocant la neu...

La tornada, com sempre, trista, s'ha de tornar a la vida quotidiana, demà passat santornemi!... però es clar! sempre queden els records i les imatges a la retina, com aquestes:

Una abraçada.
V'sssssssssssssss
Caram Jeppy, si que em sap greu no haver vist el teu missatge abans de sortir... quan me'n vaig anar a dormir, vaig mirar i llegir els missatges de'n Jordi i de'n Randy... merda! un altre cop serà.
Doncs bé passo a explicar-vos la meva sortideta d'avui.
Cal que tingueu pressent que des de la darrera sortida de l'Empordà, pràcticament només havia agafat la moto per a anar al "curro" i en tenia moltes, moltes ganes... Ahir a la tarda vaig poder constatar que avui disposaria d'unes hores així que després de penjar el post, vaig imaginar-me que voldria fer: Opció A, anar al monestir budista aquell que hi al Garraf, ja he anat un parell de cops, amb cotxe & family i amb la Transalp, però em feia por anar pels voltants de Barna pel trànsit. Opció B, una pasejada per la Catalunya central, corbes, corbes i més corbes.
Finalment, com que havia de sortir sol -novament et demano disculpes Jeppy, ens ho haguéssim passat de conya plegats- vaig planificar aquesta ruta, que us ofereixo i convido a fer.
Anada:

Tornada:

en total poc més de 310 Qms. gairebé tots per carreteretes comarcals.
Algunes fotos per allò de que
NO FOTO = NO SORTIDA.
He sortit de casa que deurien de ser 2/4 de 9, feia un dia esplèndid, a aquella hora una mica de fresca, 4 o 5 ºC.
El primer tram des de Vic a Moià és fantàstic, hi ha uns quants revolts que conviden a fer-los, no he fet fotos, doncs anava lleuger i amb preses.
Des de Moià a Artés, parada obligatòria a fer un talladet, i adonar-me de que l'asturià aquell anava primer i que el Felipe Massa no podia amb el segon dels Mclaren... Després Sallent, Balsareny, Súria, Cardona i Solsona inevitablement he hagut d'agafar uns 20 Qms. l'eix...
Des de Solsona a St. Llorenç de Morunys, aquí la cosa ja ha començat a canviar i les vistes eren fantàstiques:

Aquell cim nevat era el meu objectiu. Per cert el gosset que veieu s'ha posat sota la moto, imagino que per escalfar-se una estona, aquí un alberg de muntanya, m'he fet un entrepà de llom i formatge i una coca-cola, deurien de ser les 11 del matí.
He vist passar un grup de rrr'rrr... i he pogut escoltar els comentaris de muntanyers i excursionistes, no cal que us els reprodueixi.
Arribat a St. Llorenç m'he arribat a veure les fonts del Cardener

Inevitablement he pensat en el post del Xavitiger, en l'Anna i amb en Gerard, nois aquí hi ha un lloc fantàstic per a fer un pic-nic, amb barbacoes, taules i espai per aparcar les nostres màquines, a tenir l'ho en compte.
I després m'he arribat a l'estació d'esquí de Port del Comte:

M'ha sorprès com a canviat això, jo hi vaig anar de jovenet, l'estació d'esquí encara no existia... No m'ha agradat l'excés d'urbanització i els refugis de la gent de molta pasta... progrés en diuen...
Si m'ha agradat tocar la neu, em fèieu enveja amb les vostres afotos tocant la neu...

La tornada, com sempre, trista, s'ha de tornar a la vida quotidiana, demà passat santornemi!... però es clar! sempre queden els records i les imatges a la retina, com aquestes:

Una abraçada.
V'sssssssssssssss
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Deu n'hi dó quina volteta, noi!!! :eyes Aixi m'agrada,que si un dia pots agafar el moto, a fer quilòmetres s'ha dit, si senyor. 
Aquesta volteta (fins a Berga) la vem fer l'any passat tota la colla, i la veritat que és per repetir-ho.
Mercès per compartir-ho amb tots nosaltres. :!:
Aquesta volteta (fins a Berga) la vem fer l'any passat tota la colla, i la veritat que és per repetir-ho.
Mercès per compartir-ho amb tots nosaltres. :!:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Un record més a la memoria...
Unes fotos Genials de veritat !!!!! :ban :jump :ban :jump
Gràcies :!: :!: :!:
Vvvvvvsss
Unes fotos Genials de veritat !!!!! :ban :jump :ban :jump
Gràcies :!: :!: :!:
Vvvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Maleides preses, redeu.Terraxaman ha escrit:..., no he fet fotos, doncs anava lleuger i amb preses.
Encara has pogut disfrutar el cap de setmana
M'en alegre per aixó.
Quina enveja de paissatges noi. Estàn precioses després de les darreres nevades :shock: :shock:
Els comentaris dels muntanyers ja puc imaginar-mel's :twisted: :twisted:
Records Josep.
... eppur si muove.!!!
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Hola Josep Eduard,
Llàstima que avui no hi era per la zona. M'hagués fet molta il·lusió acompanyar-te.
Has fet una ruta que conec prou bé i no em canso mai de fer sempre que puc.
Gràcies per les fotos.
V'ssssssss
007
Llàstima que avui no hi era per la zona. M'hagués fet molta il·lusió acompanyar-te.
Has fet una ruta que conec prou bé i no em canso mai de fer sempre que puc.
Gràcies per les fotos.
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Vinga, vinga. Açó pinta bé. Una de ferros contra una Grogueta. Sembla un Madrid Vs Barça. :KO :KO :KO :Disparant :Disparant :Disparant :box :box :box :666 :666 :666 :666Mckinley ha escrit:A veure quan fem una plegats!![]()
![]()
Vsssssssssss
De supermegahiperextra bon rotllo
Per cert; tots sabem que Ronaldinho vesteix la Canairinha... I de quin color és la samarreta del Brazil? :b9 :b9 1-0
... eppur si muove.!!!
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Cecitiger