Mani En Moto Per L'11S
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
Mani En Moto Per L'11S
Hola a tothom,
seguint el consell d'alguns usuaris avançats d'aquest fòrum (entre els que no m'hi compto) i aprofitant l'entusiasme que ha suscitat la proposta, passo a obrir un nou fil per donar a conèixer la iniciativa que estem intentant tirar endavant:
La Primera manifestació en moto un 11S
Què és això?
Es tracta d'una sortida/ruta tradicional en moto que començarà a la Plaça Major de Vic passant per Manresa-Igualada-Vilafranca del Penedès i acabant a Barcelona.
A qui va adreçada?
A tothom que hi vulgui participar.
He de venir a Vic o m'hi puc afegir després?
La ruta pretén facilitar que tanta gent com vulgui s'hi afegeixi (com en una mani tradicional), vingui d'on vingui i, en especial, a que tots els motoristes de la ciutat de Barcelona s'hi puguin afegir al final.
Quin és l'objectiu?
Crear un nou tipus de manifestació, sense gentades, calors ni suors.
He de portar una estelada?
Que cadascú faci el que vulgui, ara, nosaltres en durem i t'animem a que tu també ho facis.
La Ruta11s (172 Km): Ruta 11S
Us adjuntem també el bloc que estem creant per donar a conèixer la iniciativa (motos11s.blogspot.com): Motards per la independència
Quedem oberts als vostres comentaris, suggeriments, opinions i tot el que faci falta.
Salut!
seguint el consell d'alguns usuaris avançats d'aquest fòrum (entre els que no m'hi compto) i aprofitant l'entusiasme que ha suscitat la proposta, passo a obrir un nou fil per donar a conèixer la iniciativa que estem intentant tirar endavant:
La Primera manifestació en moto un 11S
Què és això?
Es tracta d'una sortida/ruta tradicional en moto que començarà a la Plaça Major de Vic passant per Manresa-Igualada-Vilafranca del Penedès i acabant a Barcelona.
A qui va adreçada?
A tothom que hi vulgui participar.
He de venir a Vic o m'hi puc afegir després?
La ruta pretén facilitar que tanta gent com vulgui s'hi afegeixi (com en una mani tradicional), vingui d'on vingui i, en especial, a que tots els motoristes de la ciutat de Barcelona s'hi puguin afegir al final.
Quin és l'objectiu?
Crear un nou tipus de manifestació, sense gentades, calors ni suors.
He de portar una estelada?
Que cadascú faci el que vulgui, ara, nosaltres en durem i t'animem a que tu també ho facis.
La Ruta11s (172 Km): Ruta 11S
Us adjuntem també el bloc que estem creant per donar a conèixer la iniciativa (motos11s.blogspot.com): Motards per la independència
Quedem oberts als vostres comentaris, suggeriments, opinions i tot el que faci falta.
Salut!
Indi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 16, 2010 11:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Mani En Moto Per L'11S
Bé gaire bé segur que de Vic a Barna vindrem, però després al entrar a Barna tot i que em sap molt de greu marxarem, tot i així voto per la ruta 2

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Indi, crec que es una bona iniciativa a la que, naturalment, jo m'hi afegeixo a l'idea.
Compta amb nosaltres per el que necessitis i, si puc, també m'hi afegiré.
Has de tenir en compte l'organització de la sortida , eh?? ;)
Compta amb nosaltres per el que necessitis i, si puc, també m'hi afegiré.
Has de tenir en compte l'organització de la sortida , eh?? ;)
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 2:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sagal
- Presentats
Indi, la sortida hauries de fer-la de la Plaça Major de Vic, suposo que ja ho deus fer, oi?, perquè és espectacular sortir de la Plaça.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Indi, molt bona aquesta idea, jo m'apunto. :D
En quant a la ruta a mi em sembla millor la segona.
En quant a la ruta a mi em sembla millor la segona.
- Sagal
- Presentats
Indi, també pots posa-ho en aquest foro que és de Vic o si vols faig un copiar i pegar del teu escrit i li poso jo.
http://www.fortis-sbk.com/fortis-sbk/
http://www.fortis-sbk.com/fortis-sbk/

- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
-
- Presentats
Gràcies a tothom, us agraïré tots els comentaris i totes les aportacions.
Sagal, si ho pots enganxar tu en el fòrum que suggereixes, t'ho agraïré per endavant.
Respecte el que comenta en Jeppy, sobre l'organització, què vols dir? Els cruïllers? Ho dic des del desconeixement perquè sé com funcioneu en les sortides organitzades per mototurisme però encara no he vingut a cap d'elles.
Sagal, si ho pots enganxar tu en el fòrum que suggereixes, t'ho agraïré per endavant.
Respecte el que comenta en Jeppy, sobre l'organització, què vols dir? Els cruïllers? Ho dic des del desconeixement perquè sé com funcioneu en les sortides organitzades per mototurisme però encara no he vingut a cap d'elles.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Com ja t'he dit per privat, em sembla molt bona idea.
Crec que la ruta 2, és la més adequada.
;)
Crec que la ruta 2, és la més adequada.
;)
- Sagal
- Presentats
[quote user="Indi" post="131656"]Gràcies a tothom, us agraïré tots els comentaris i totes les aportacions.
Respecte el que comenta en Jeppy, sobre l'organització, què vols dir? Els cruïllers? Ho dic des del desconeixement perquè sé com funcioneu en les sortides organitzades per mototurisme però encara no he vingut a cap d'elles.[/quote]
Aquest tema jo penso que millor que truquis en el Jordi (Steelman) o Antony (Randy) o Albert (Albert), és el sistema de que a les cruilles es quedi sempre una persona indican la ruta a seguir fins que arriba la moto escombra, però és llarg d'explicar millor que truquis, ho tindràs més clar.
Ja saps que si vols sortir de la Plaça de Vic, tens que fer una instancia i com més aviat la facis millor, si tens cap problema per l'instancia, m'ho dius podrem entrar per darrera ;) , ar ;) poso el teu escrit al foro de Fortis.
Respecte el que comenta en Jeppy, sobre l'organització, què vols dir? Els cruïllers? Ho dic des del desconeixement perquè sé com funcioneu en les sortides organitzades per mototurisme però encara no he vingut a cap d'elles.[/quote]
Aquest tema jo penso que millor que truquis en el Jordi (Steelman) o Antony (Randy) o Albert (Albert), és el sistema de que a les cruilles es quedi sempre una persona indican la ruta a seguir fins que arriba la moto escombra, però és llarg d'explicar millor que truquis, ho tindràs més clar.
Ja saps que si vols sortir de la Plaça de Vic, tens que fer una instancia i com més aviat la facis millor, si tens cap problema per l'instancia, m'ho dius podrem entrar per darrera ;) , ar ;) poso el teu escrit al foro de Fortis.

-
- Presentats
Gràcies a en Sagal i els seus "contactes" per les comarques d'Osona, aquest matí ja ja hem cursat la sol·licitud de la Plaça Major de Vic per la sortida l'11S.
O sigui que de moment la sortida ja la tenim embestada: Gràcies Sagal!
Ara anem a gestionar l'arribada al Cap i Casal. Esperem oferir-vos alguna notícia ben pròximament.
Us agraïríem que comencessiu a apuntar-vos per aquesta sortida. Ens ajudaria a l'hora de fer previsions.
Apunto el primers:
Sagal
JoanF
Ra-Mon
Jeppy
Saneja
Indi
Laiona
Possibles:
Mareta
P.D.: Per aclamació popular queda escollida la Ruta2 (edito el primer post per evitar dubtes)
O sigui que de moment la sortida ja la tenim embestada: Gràcies Sagal!
Ara anem a gestionar l'arribada al Cap i Casal. Esperem oferir-vos alguna notícia ben pròximament.
Us agraïríem que comencessiu a apuntar-vos per aquesta sortida. Ens ajudaria a l'hora de fer previsions.
Apunto el primers:
Sagal
JoanF
Ra-Mon
Jeppy
Saneja
Indi
Laiona
Possibles:
Mareta
P.D.: Per aclamació popular queda escollida la Ruta2 (edito el primer post per evitar dubtes)
Indi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 19, 2010 11:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo treballo, pero potser al final m´ho podré combinar....
EStaré atenta al fil
Gracies Indi.
EStaré atenta al fil
Gracies Indi.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Que xulo que pinta aixo!!!! Bona idea!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
-
- Presentats
Us poso al corrent:
Estic en contacte amb Òmnium Cultural per trobar un bon punt de trobada a Barcelona l'11S.
He estat parlant amb el coordinador dels actes que es fan al Passeig Lluís Companys perquè se m'havia acudit que potser un lloc prou cèntric per acabar seria el final del Passeig. Bé, es veu que es fan actes i parades fins a baix de tot i, a més, amb els actes a la Ciutadella la cosa encara es complica més perquè es fa una riuada de gent entre l'Arc de Triomf i la Ciutadella.
De totes maneres m'han proposat que l'Estació del Nord podria ser la solució i no em sembla malament. Ho comentaran amb els seus tècnics dimarts de la setmana entrant i em diran quelcom.
Per cert, que ningú es pensi que tinc molts contactes. Amics en tinc però el que més tinc és morro. :D
Laiona, quedes apuntada.
I aprofito per donar les gràcies a un gentil usuari de Manresa que m'ha suggerit millores en el traçat de la ruta en el seu pas per la capital del Bages.
Estic en contacte amb Òmnium Cultural per trobar un bon punt de trobada a Barcelona l'11S.
He estat parlant amb el coordinador dels actes que es fan al Passeig Lluís Companys perquè se m'havia acudit que potser un lloc prou cèntric per acabar seria el final del Passeig. Bé, es veu que es fan actes i parades fins a baix de tot i, a més, amb els actes a la Ciutadella la cosa encara es complica més perquè es fa una riuada de gent entre l'Arc de Triomf i la Ciutadella.
De totes maneres m'han proposat que l'Estació del Nord podria ser la solució i no em sembla malament. Ho comentaran amb els seus tècnics dimarts de la setmana entrant i em diran quelcom.
Per cert, que ningú es pensi que tinc molts contactes. Amics en tinc però el que més tinc és morro. :D
Laiona, quedes apuntada.
I aprofito per donar les gràcies a un gentil usuari de Manresa que m'ha suggerit millores en el traçat de la ruta en el seu pas per la capital del Bages.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Indi" post="132673"]Us poso al corrent:
Laiona, quedes apuntada.
I aprofito per donar les gràcies a un gentil usuari de Manresa que m'ha suggerit millores en el traçat de la ruta en el seu pas per la capital del Bages.[/quote]
Quina rapidesa Indi! Em faltarà pilot, però ja ho mirarem!
Laiona, quedes apuntada.
I aprofito per donar les gràcies a un gentil usuari de Manresa que m'ha suggerit millores en el traçat de la ruta en el seu pas per la capital del Bages.[/quote]
Quina rapidesa Indi! Em faltarà pilot, però ja ho mirarem!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
-
- Presentats
Hola,
ja tenim la Plaça de Major de Vic otorgada l'11 de setembre per realitzar-ne la sortida a les 9:30h.
Al final no hi ha mercat aquell dia donat que el passen a divendres.
Per tant, la cosa ja va prenent cos. Ara estem a l'espera de la confirmació de la ruta per Barcelona per part de la Guàrdia Urbana.
Per part d'Òmnium ens han indicat que no veuen viable acabar al final del Pg.Lluís Companys donat que ho tenen tot ocupat, ens feliciten per la iniciativa però ens han proposat acabar a la Plaça André Malraux (Estació del Nord).
Recordeu anar-vos apuntant aquí mateix per passar a la Guàrdia Urbana una estimació el més ajustada possible a la realitat.
ja tenim la Plaça de Major de Vic otorgada l'11 de setembre per realitzar-ne la sortida a les 9:30h.
Al final no hi ha mercat aquell dia donat que el passen a divendres.
Per tant, la cosa ja va prenent cos. Ara estem a l'espera de la confirmació de la ruta per Barcelona per part de la Guàrdia Urbana.
Per part d'Òmnium ens han indicat que no veuen viable acabar al final del Pg.Lluís Companys donat que ho tenen tot ocupat, ens feliciten per la iniciativa però ens han proposat acabar a la Plaça André Malraux (Estació del Nord).
Recordeu anar-vos apuntant aquí mateix per passar a la Guàrdia Urbana una estimació el més ajustada possible a la realitat.
Indi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 26, 2010 12:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Doncs com jo soc de Barcelona i de moment no en tinc moto :roll: , el que si podre es esperar-vos a la Plaça André Malraux (Estació del Nord) per enregistrar i fer fotos de la vostra entrada...!
:form :form :form :form :form :form :form :form :form :ban
:form :form :form :form :form :form :form :form :form :ban

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja n'informen
Els que hi pugueu anar, feu-vos notar!!!
http://societat.e-noticies.cat/motards- ... 44057.html
Els que hi pugueu anar, feu-vos notar!!!
http://societat.e-noticies.cat/motards- ... 44057.html
-
- Presentats
Doncs sí, i hi ha novetats:
un altre blog: http://catalans.blogspot.com/
I una petició d'entrevista de la Cadena Ser Penedès-Garraf. Ja us en donaré detalls. Em sembla que acabarem sent uns quants, al final.
un altre blog: http://catalans.blogspot.com/
I una petició d'entrevista de la Cadena Ser Penedès-Garraf. Ja us en donaré detalls. Em sembla que acabarem sent uns quants, al final.
-
- Presentats
Entrevista realitzada amb la SER Penedès-Garraf.
Diu que o surt avui al migdia o demà al matí per la desconnexió local: 103.1 FM.
Diu que o surt avui al migdia o demà al matí per la desconnexió local: 103.1 FM.