Balconing

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Balconing

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 13, 2010 11:41 am

Ara estava veient a TV3 la nova moda d'aquest estiu. No se sap si és degut a les drogues, a l'alcohol o a la xuleria del jovent d'avui en dia. I es clar, si un es mata, ja tenim tots els familiars denunciant l'hotel, oi? :enfadat

[youtube]IWf3Vbl_zLw[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Balconing

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 13, 2010 12:01 pm

Jo també ho vaig veure ahir, però malauradament, aquesta "moda" no és nova, el que passa és que ara se'n fan ressò els mitjans, però ja fa ben bé un parell d'anys que els hotelers denuncíen aquest tipus "d'activitat" per part dels turistes, bàsicament joves i estrangers...
Suposo que és una mica de barreja de tot, alcohol, drogues i aquella sensació d'invulnerabilitat i necessitat de buscar límits que tenen tots els joves i que, per desgràcia, alguns porten massa lluny!
Tot i així, jo que sempre he sigut prudent de mena, haig de reconèixer que tots hem/heu fet bestieses, [strike]com a mostra algun dels molts comentaris d'integrants del forum de "com corriem quan erem joves..." i d'altres per l'estil.[/strike]
És un mal endemic del jovent, que facin animalades, sense entrar en judicis ni valoracions, és una cosa que sempre ha passat i segurament, sempre passarà.

EDITO: Auto-correcció, no pretenia fer cap al.lusió, m'he expressat malament, demano disculpes a qui pugui haver molestat. :oops:
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 12:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 13, 2010 12:25 pm

[quote user="GRUM" post="131667"].....haig de reconèixer que tots hem/heu fet bestieses, com a mostra algun dels molts comentaris d'integrants del forum de "com corriem quan erem joves..." i d'altres per l'estil.
[/quote]

Com que em sento al-ludit, et diré que tota la vida he sigut molt prudent jo, i sols has de veure-ho anant al darrera meu amb la moto. Fa 20 anys no hi havia tant de trànsit com ara i et puc assegurar que es podia correr i molt. I fins i tot no hi havien gaires accidents, no com ara. :shock: Amb moto jo podria anar molt més ràpid, però no em dona la gana, potser per això mateix, perquè sempre he sigut prudent. Altre cosa diferent és anar per muntanya, on si que pots anar al 100% de la teva capacitat perquè saps que un error no es paga car. :razz:

Els d'abans som d'una altre escola, creu-me. :ban

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 13, 2010 12:35 pm

Eps, que no pretenia fer cap al.lusió, només una reflexió genèrica en "veu alta" :oops:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 13, 2010 12:39 pm

Que no passa res, home!!! :cerv

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 13, 2010 12:50 pm

Ok ;)
Amb el què si et dono la raó és amb que la gent "d'abans" son d'una altra pasta. Si més no, abans hi havia més respecte i educació, que actualment escasseja tant en les noves generacions, però això ja seria un altre tema...

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. ago. 13, 2010 3:41 pm

al final s'acabara que els hotels, no hi hauran terrasses, per culpa de 4 beneits, després no tindrem terrassa.
Que és el que dius tu Randy, si els passa alguna cosa, després denunciaran a l'hotel.
ImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dv. ago. 13, 2010 6:40 pm

[quote user="Sagal" post="131702"]al final s'acabara que els hotels, no hi hauran terrasses, per culpa de 4 beneits, després no tindrem terrassa.
Que és el que dius tu Randy, si els passa alguna cosa, després denunciaran a l'hotel.[/quote]

et puc asegurar que cada any per aquest tema hi han morts i gent que queda molt fotuda,la broma fa temps que dura,es un tema molt peliagut aquest turisme de borratxera,no surten ni la meitat de bestieses que fa tota aquesta gent perque deixen molts centims i encara que sigui un turisme repugnant,despres creixen i venen amb els fills (si han pasat la criba,es clar)
Grum els d'avans les feien diferents pero tambe les feien :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”