Dinar Llivia?
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Dinar Llivia?
Un cop més, demano consell als aquí presents, tant viatjats i sobretot amb tant de "nas" pels llocs de ben menjar per veure si em podrieu fer alguna recomanació d'algún lloc per dinar a Llivia o rodalies.
Ara com ara, les nostres butxaques ens recomanen anar a llocs més aviat econòmics però no per això pitjors, és clar.
Així que si algú coneix algún lloc per menjar bé a un preu raonable per la zona, som tot orelles!!
Sinó el pla B, entrepà al cofre i llauna, sempre hi som a temps :martell
Gràcies per endavant ;)
Ara com ara, les nostres butxaques ens recomanen anar a llocs més aviat econòmics però no per això pitjors, és clar.
Així que si algú coneix algún lloc per menjar bé a un preu raonable per la zona, som tot orelles!!
Sinó el pla B, entrepà al cofre i llauna, sempre hi som a temps :martell
Gràcies per endavant ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Dinar Llivia?
Jo recordo haver anat força a la pizzeria de llivia l'avet: http://maps.google.es/maps/place?hl=es& ... 5062369983
No sé què tal estarà però fa anys estava força bé de preu.
No sé què tal estarà però fa anys estava força bé de preu.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo no et puc ajudar, doncs sols hi he passat de llarg. :oops:
Et moc això a l'apartat corresponent. ;)
Et moc això a l'apartat corresponent. ;)

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
A on es menja d'escandol, es a Cal Cofa a la plaça de Llivia, veuras que hi ha un cargol no en confongis perquè ni ha dos, barato no és però es menja d'escandol, principalment entrecot i xai excepcional.
Si vas direcció a Bellver abans d'arrivar a Bellver hi ha un poble que es diu GER doncs al peu de carretera hi ha un restaurant que es diu Can Pons, tampoc es barato, però el rissoto i el xai és impresionant.
Jo el consell que et donaria és cal cofa, tens de comptar de 30 a 40€ per barba, però són de bon pagar, això si telefona abans i reserva lloc si no malament,
al costat mateix tens la pizzeria d'en Fabian Martin, pizza minima 50 €, tu mateix, ;)
Si vas direcció a Bellver abans d'arrivar a Bellver hi ha un poble que es diu GER doncs al peu de carretera hi ha un restaurant que es diu Can Pons, tampoc es barato, però el rissoto i el xai és impresionant.
Jo el consell que et donaria és cal cofa, tens de comptar de 30 a 40€ per barba, però són de bon pagar, això si telefona abans i reserva lloc si no malament,
al costat mateix tens la pizzeria d'en Fabian Martin, pizza minima 50 €, tu mateix, ;)

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo tb he anat a la mateixa pizzeria que el Miquel,la del Avet.
Pero si vols a Llivia hi ha la pizzeria del [url=http://fabian-martin.com/fm/index.php?o ... &Itemid=33]campio mundial de Pizza de calitat], Fabian Martin (ex-boxejador)
la web amb la info de la pizzeria es
http://fabian-martin.com/
Pero si vols a Llivia hi ha la pizzeria del [url=http://fabian-martin.com/fm/index.php?o ... &Itemid=33]campio mundial de Pizza de calitat], Fabian Martin (ex-boxejador)
la web amb la info de la pizzeria es
http://fabian-martin.com/
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
Gràcies a tots un cop més, el més provable és que anem a treure el cap a l'Avet.
Per cert, ja que us veig tant ben informats, algú sap com està la carretera o camí que puja cap a Font-Romeu, és que al Google no me'n surt res de res :roll:
Sagal, el dia que em pugui permetre un bon tiberi ja et demanaré referències, que veig que estàs molt ben documentat, punyeteruuu ;) gràcies per la informació.
Per cert, ja que us veig tant ben informats, algú sap com està la carretera o camí que puja cap a Font-Romeu, és que al Google no me'n surt res de res :roll:
Sagal, el dia que em pugui permetre un bon tiberi ja et demanaré referències, que veig que estàs molt ben documentat, punyeteruuu ;) gràcies per la informació.
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 5:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
a LLivia tens restaurants on tambe fan menus amb menjar tipic de la Cerdanya i si s'et complica ves a Puigcerda que es a 5 minuts,hi han molts llocs ja veuras,el casc antic es molt bonic,bona ruta ;) ;) .
- GRUM
- Presentats
[quote user="Steelman" post="131724"]Per cert, com anar per
Osor a Susqueda
zona girones
[ports i delta[/quote]
De moment i per desgràcia, només vaig recopilant informació per les possibles rutes a fer quan recuperi algun dissabte festiu i les vacances. Tot això no serà fins a finals de setembre, que primer tinc 15 dies de vacances i després torno a lliurar un dissabte si i un no, amb la qual cosa espero tenir més temps per sortir amb la moto.
Ara com ara, entre el poc temps, les obligacions de tot tipus i l'excés de calor, pràcticament no he agafat la Blues, apart d'un parell de sortidetes esgarrapant un parell d'hores al rellotge.
Però no pateixis, que així que pugui sortir, us penjo una mini-crònica i alguna foto ;)
Lo de Llivia potser si que podrà ser aquest diumenge, però encara no és segur del tot. A veure si realment baixen les temperatures i ens podem escapar els tres a fer una jornada com cal :roll:
De fet, si t'hi fixes, a gairebé totes les meves "sortides" vaig més aviat abrigadet, ja que és quan disposo de més temps per mi...
Osor a Susqueda
zona girones
[ports i delta[/quote]
De moment i per desgràcia, només vaig recopilant informació per les possibles rutes a fer quan recuperi algun dissabte festiu i les vacances. Tot això no serà fins a finals de setembre, que primer tinc 15 dies de vacances i després torno a lliurar un dissabte si i un no, amb la qual cosa espero tenir més temps per sortir amb la moto.
Ara com ara, entre el poc temps, les obligacions de tot tipus i l'excés de calor, pràcticament no he agafat la Blues, apart d'un parell de sortidetes esgarrapant un parell d'hores al rellotge.
Però no pateixis, que així que pugui sortir, us penjo una mini-crònica i alguna foto ;)
Lo de Llivia potser si que podrà ser aquest diumenge, però encara no és segur del tot. A veure si realment baixen les temperatures i ens podem escapar els tres a fer una jornada com cal :roll:
De fet, si t'hi fixes, a gairebé totes les meves "sortides" vaig més aviat abrigadet, ja que és quan disposo de més temps per mi...
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Jo hi estat aquest cap de setmana passat de ruta i hem anat a dormir el divendres a Llivia. He anat al Hotel Esquirol, a la mateixa carretera (Avda Catalunya 68 si no recordo malament) Mitja pensio (sopar a la carta i no demanis la paella de marisc, dolentisima) la resta de plats molt bons, dormir en una habitacio (la numero 15) amb llar de foc, sofa, butaca, bany complert, tele, balco etc i esmorçar tipic de buffet lliure, al preu de 77€ per barba pero sopar amb cava i una altra a la habitacio, en fi que eram 2 parelles i van caure 4 cavas Perelada.
Tan mateix ens van recomanar a Puigcerda, al casc antic el restaurant Ca la Tieta, amb una bona carta i gens malament de preus, pero no varem poguer anar
Teléfono:
972880156
Dirección:
Ferrers, 20
Coordenadas GPS: Latitud: 42.433363 Longitud: 1.927457
El diumentge de tornada les temperatures eran a Font Romeu de 23 graus mentre que a Alp era de 29 graus
Tan mateix ens van recomanar a Puigcerda, al casc antic el restaurant Ca la Tieta, amb una bona carta i gens malament de preus, pero no varem poguer anar
Teléfono:
972880156
Dirección:
Ferrers, 20
Coordenadas GPS: Latitud: 42.433363 Longitud: 1.927457
El diumentge de tornada les temperatures eran a Font Romeu de 23 graus mentre que a Alp era de 29 graus
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
A Puigcerda,pujan cap a la vila,tot just passat les escoles Pies,hi ha unes escales que pujen cap una terrasa on hi ha unes vistes fantastiques de la alta cerdanya i un restaurant que si menja força ve que es diu TAPANYAM.
Saneja l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
A l'entrada de Llívia, devant l'hotel Llivia, hi ha un carrer que entra als camps. Per allá, seguint el camí d'Ur es va a una hípica que té un restaurant molt bó i bé de preu. Sento no recordar el nom, peró al google earth:
42º27'39,30"
1º57'58,75"
Al estar arraconat del turisme pixapins (dominguero en castellá), ha de donar bon menjar i bon preu.
Ah, per anar a Font Romeu, recordo que hi ha una carretera que, atravessant Llivia puja fins a Egat. es una carretera molt maca i abans estava vigilada per la GC. i els gendarmes. Més d'un cop em van fer tirar enrera per aquelles contrades.
42º27'39,30"
1º57'58,75"
Al estar arraconat del turisme pixapins (dominguero en castellá), ha de donar bon menjar i bon preu.
Ah, per anar a Font Romeu, recordo que hi ha una carretera que, atravessant Llivia puja fins a Egat. es una carretera molt maca i abans estava vigilada per la GC. i els gendarmes. Més d'un cop em van fer tirar enrera per aquelles contrades.
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 3:01 am, en total s’ha editat 3 vegades.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)