Porra Moto GP
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Porra Moto GP
Cap de Setmana froça rodó per l'esport :
-Lorenzo planta la bandera a Laguna Seca
-Toni Bou IV Campionat del Mon del Trial
-Contador III Tour de França
-Alonso guanya a Alemanya
Encara que no tot pot ser perfecte:
- Les caigudes d'en Dani, Aleix, Héctor i Alvaro a Laguna Seca ... una llàstima. :enfadat
- L'inginyer de pista d'en Massa és molt ingenu !!! :roll: ... que no li podia haver dit que fiqués el mode d'estalvi de combustible ??? :enfadat )
-Lorenzo planta la bandera a Laguna Seca
-Toni Bou IV Campionat del Mon del Trial
-Contador III Tour de França
-Alonso guanya a Alemanya
Encara que no tot pot ser perfecte:
- Les caigudes d'en Dani, Aleix, Héctor i Alvaro a Laguna Seca ... una llàstima. :enfadat
- L'inginyer de pista d'en Massa és molt ingenu !!! :roll: ... que no li podia haver dit que fiqués el mode d'estalvi de combustible ??? :enfadat )
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 26, 2010 11:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ara mateix penjo les clasificacions,els caps de setmana no tinc internet i la feina (gracies a Deu apreta).
vaja putada la caiguda d'en Pedrosa,no per la porra malpensats,anava be i va fer un sortidot com a ell li agrada,lo d'en Rossi tercer,no se que pensar o el tiu es un MAQUINA,o realment hi ha molt poc nivell.
vaja putada la caiguda d'en Pedrosa,no per la porra malpensats,anava be i va fer un sortidot com a ell li agrada,lo d'en Rossi tercer,no se que pensar o el tiu es un MAQUINA,o realment hi ha molt poc nivell.
- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="129402"]ara mateix penjo les clasificacions,els caps de setmana no tinc internet i la feina (gracies a Deu apreta).
vaja putada la caiguda d'en Pedrosa,no per la porra malpensats,anava be i va fer un sortidot com a ell li agrada,lo d'en Rossi tercer,no se que pensar o el tiu es un MAQUINA,o realment hi ha molt poc nivell.[/quote]
Jo crec que més aviat en Rossi va apretar les dents i va donar el 110%, no més t'has de fixar en el temps als que va rodar el cap de cursa : 21 mitjos.
vaja putada la caiguda d'en Pedrosa,no per la porra malpensats,anava be i va fer un sortidot com a ell li agrada,lo d'en Rossi tercer,no se que pensar o el tiu es un MAQUINA,o realment hi ha molt poc nivell.[/quote]
Jo crec que més aviat en Rossi va apretar les dents i va donar el 110%, no més t'has de fixar en el temps als que va rodar el cap de cursa : 21 mitjos.
Gas a la burra!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Jesus GS" post="129408"][quote user="Kpeps" post="129402"]ara mateix penjo les clasificacions,els caps de setmana no tinc internet i la feina (gracies a Deu apreta).
Jo crec que més aviat en Rossi va apretar les dents i va donar el 110%, no més t'has de fixar en el temps als que va rodar el cap de cursa : 21 mitjos.[/quote]
I veure com va arribar, que seia al podi i tot. Va arribar destroçat.
Realment és un fora de sèrie.
Jo crec que més aviat en Rossi va apretar les dents i va donar el 110%, no més t'has de fixar en el temps als que va rodar el cap de cursa : 21 mitjos.[/quote]
Realment és un fora de sèrie.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="129422"][quote user="Jesus GS" post="129408"][quote user="Kpeps" post="129402"]ara mateix penjo les clasificacions,els caps de setmana no tinc internet i la feina (gracies a Deu apreta).
Realment és un fora de sèrie.[/quote]
perdo,volia dir:el tiu es un MAQUINA,UN FORA DE SERIE,etc,etc,etc,pero a part dels 4 de d'avant :crys :crys :crys
Realment és un fora de sèrie.[/quote]
perdo,volia dir:el tiu es un MAQUINA,UN FORA DE SERIE,etc,etc,etc,pero a part dels 4 de d'avant :crys :crys :crys
- Kpeps
- Presentats
aquest cop esperare a votar,ja que a mitg campionat no es pot tirar pel dret i votar amb el cor.
en Rossi segur que ja estar al davant del tot ;)
en Rossi segur que ja estar al davant del tot ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Marc Màrquez ha caigut i s'ha desllorigat el muscle, i és dubte per la cursa de diumenge. :(

- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
ui ui que no s'escapi
jo continua jugant-mala
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Spies
...V...
jo continua jugant-mala
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Spies
...V...
cor V-Twin
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Au Sant Tornem-hi,
1- Pedrosa
2- Rossi
3- Lorenzo
1- Pedrosa
2- Rossi
3- Lorenzo
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
1.-Lorenzo
2.-Dani
3.-Valentino
2.-Dani
3.-Valentino

- Jesus
- Presentats
Vinga la meva aposta per Brno !!!
1.-Pedrosa
2.-Lorenzo
3.-Rossi
1.-Pedrosa
2.-Lorenzo
3.-Rossi
Gas a la burra!!!
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Doncs vinga som-hi...!!!
1 . Pedrosa
2. Rossi
3. Lorenzo
:razz:
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 5:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
1- Dani
2- Lorenzo
3- Rossi
força Marc !!!!!!
2- Lorenzo
3- Rossi
força Marc !!!!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
1. Rossi
2. Lorenzo
3. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Pedrosa
- Kpeps
- Presentats
despres de lo de ahir,em sembla que tornare a votar en la meva linea,vinga dons.
1º Pedrosa
2º Lorenzo
3º Rossi
esperem que en Marquez estigui a a la sortida. ;)
Elias ,GASSSSSSSSSSS :mrgreen: :mrgreen:
1º Pedrosa
2º Lorenzo
3º Rossi
esperem que en Marquez estigui a a la sortida. ;)
Elias ,GASSSSSSSSSSS :mrgreen: :mrgreen:
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
1º Pedrosa
2º Lorenzo
3º Stoner
2º Lorenzo
3º Stoner
- Alucinamaripili
- Presentats
DANI
LORENZO
ROSSI
TONI A MOTOGP!!!!!!!
LORENZO
ROSSI
TONI A MOTOGP!!!!!!!
- Kpeps
- Presentats
coll..... mes 0's que res,aquest Lorenzo esta intractable,en Rossi ,ejem,ejem,l'Spies,l'Stoner en la seva linea i en Pedosa,dons be crec que ja es fa a la ideia que un altre any sera,ara poso les clasificacions,espero no equivocarme,jejjejje
- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="132061"]coll..... mes 0's que res,aquest Lorenzo esta intractable,en Rossi ,ejem,ejem,l'Spies,l'Stoner en la seva linea i en Pedosa,dons be crec que ja es fa a la ideia que un altre any sera,ara poso les clasificacions,espero no equivocarme,jejjejje[/quote]

Enhorabona Randy !!!
Enhorabona Randy !!!
Gas a la burra!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
Jo pensava que en Dani sortiria com ens té acostumats i fins a la bandera a quadres, potser ha faltat un polvet la nit abans....o ves a saber.