1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1200gs

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 10, 2010 3:27 pm

[quote user="James Bond" post="131184"][quote user="Mareta" post="131180"]Per cert, aquest divendres en.......... n´estrena una.

Enhorabona.[/quote]

Per casualitat no serà AQUEST ? :cool:


EDITO : La moto que dius porta motor de tractor i ell ha tatxat la paraula tractor, no serà el mateix model ni potser el mateix comprador. :cry:[/quote]




en .......... i fins i tot en Moncho ha estrenat RT.
Ja li vaig dir que ens ensenyés les fotos.
Li hauré de recordar.

MONCHO...... DONDE ESTA TU RT ???????
NO FOTO = NO EXISTE :crys :crys

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

R1200GS

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 10, 2010 10:59 pm

La compra de la 1200 va ésser fruit d’estar amb una bona companyia en un mal moment, m’explico.... Amb en Salvador, tots dos teníem la 800gs i sempre que coincidíem parlàvem del mateix, molt ratonera, molt xula, molt.........., però.......... tothom anava amb motos superior a les nostres.

Un dia en Salvador em va dir : Eva , he posat la moto a la venda. A mi em va partir el cor, catxis ..... bueno, doncs jo continuo amb la 800, total per els km que li faig.....
En Salvador va vendre molt bé la seva moto i jo continuava amb la 800.

Un dia baixava a Girona de compres, vaig trucar a n´en Salvador i tos dos varem anar al concessionari de bmw ( la meva idea de compres no era pas aquesta). Total, entre lo bon negociant que es en Salvador, les ganes de vendre den Roger i la meva poca consciència, al cap de dos dies ja tenia la moto matriculada i per anar a recollir.

He fet aquesta introducció per demostrar novament que jo de provar motos... res de res, la compro i si cal pi fiar-la, la pi fio amb dignitat i de bon tros, però de provar-la res de res.

El divendres que vaig anar a recollir la 1200 vaig al•lucinar, preciosa dins el taller i amb els meus amics ( vehoreu més d´una cara coneguda) que em varen venir a acompanyar en tant digne esdeveniment.
Imatge

Una vegada en Roger em va fer les explicacions, vaig pujar dalt la moto i vaig tornar a baixar. Degut a la diferència de pes entre la 800 i la 1200 vaig treure les maletes i el meu fill les va carregar dalt el cotxe.
Imatge

Torno a ,pujar dalt la moto i vaig arrencar...... Ostres....... la moto per inèrcia em feia decantar cap a la dreta i quin soroll !!!!!! Semblava el tractor del meu veí !!!!!!
No sabia que fer, si continuar o baixar, com que tenia molts ulls posats a la meva esquena vaig decidir fer pujar la Mar i caigui qui caigui cap a Torroella.

Imatge

Vaig agafar el camí més curt, variant i cap a La Bisbal i Torroella. Només que sortint de la variant ja vaig tingué que parar a la gasolinera, se m’havia encès una llum d’emergència. Al concessionari no hi quedava ningú i jo llibre d’instruccions en mà, com aquell que llegeix en Japonès, sense entendrí res de res. Com que sempre hi ha bona gent per el mon, en pocs minuts va parar al meu costat en Josep ( Bultaco11) i em va dir que anés tranqui-la cap a casa que no passaria res. Amb un canguelis brutal, vaig arribar a Torroella , sense penes canviar de marxa ni accelerar.

Total, una tonteria. Ara sabia que amb aquesta moto, de moment tenia que anar en compte.

Com que ja venia acostumada de la 800 que era molt alta, l’alçada de la 1200 no em va sobtar, a més té el pes molt més avall i et dona molta tranquil•litat.

També em va sobtar que no portava cadena.... un altre extra ( vaig pensar Jo ), doncs no, es veu que porta cardan , cardan ???? Encara no sé el què es, però va molt bé. Ja et pots oblidar d’engrassar la cadena ( jo mai ho havia fet, ara no ho faria en propietat).

La moto es considerablement més gran que la 800 i pesa uns 40 kg més. Cap problema, només es noten al moment de maniobrar la moto dins el garatge o aparcar-la. Paciència i anar poca poc. Jo a més tinc el recurs de la Mar que m’ajuda amb la marxa atrás.

Una cosa fantàstica que té la 1200 es el botó ESA, val a dir que la gs la vaig comprar amb tots els extres, fossin els que fossin, no fos cas que em deixés algo important. ESA es el boto de control de estabilitat de la moto, es a dir la suspensió.

Àngela María quina diferencia, tinc tres opcions de conducció diferents : NORMAL , CONFORT, SPORT, així la suspensió és més dura o tova segons el terreny que fem.
També si vaig sola, porto maletes o anem dos, li indico i sola ens pesa i puja o baixa segons el tipus de terreny que hem de fer. Es molt exagerat, per exemple si vaig sola i el dia anterior havia anat amb la Mar, sinó corregeixo l’opció, em costa tocar al terra.

També un altre cosa que té bona és el paralever... un altre vegada..... no sé pas massa bé el que vol dir, però és massa. Amb la 800 em marejava a les corbes i ara no, tota sola es regula amb l’entrada a corba i el fre es molt més suau i la moto s’enfonsa molt menys del davant.

El seient , molt millor que el de la 800 ( alies banqueta de missa), però un 3, 5 comparat amb el de la Rt.

El millor, la posició dalt la moto
. Pots aguantar moltes hores sense cansar-te ni que et faci mal l’esquena. Els retrovisors son suficientment grans per maquillar-me si fa falta i veure si el que ve tot darrera és cruïller o no ( ja n’hi ha prou).

Capacitat de les maletes, molt i molt acceptable
. Molt interessant per viatjar és comprar una o dos maletes interiors i al vespre es baixa la maleta i prou ( jo abans baixava bosses i bossetes, una liada i acabava no trobant res de res, fins i tot acabava buscant les claus al mig d’un profund caos).
Imatge

El motor: bòxer. Jo no entenc de cilindres, ni de vàlvules, ni bugies. El motor bòxer, sigui el que sigui és incombustible i quant més circula, millor va. Diria més, ve a ésser com les piles alcalines..... “i duran i duran” ......... quant més condueixes millor va. Recordo l’any passat que vaig fer en solitari cap de Creus – Cabo Finisterre, passat Saragossa...la moto sempre demanava més i més.

El que faria mai seria fer pistes, o al menys pistes complicades. És una moto que pesa molt i jo no m´en vohoria pas en cort.
Malgrat el motor bòxer sigui sorollós, t’hi acostumes i ja està, desprès proves una “japo” i la trobes la moto més fina que hi ha, però el motor bòxer.... va molt i molt bé.


Resumint, una moto molt més fácil del que sembla ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 10, 2010 11:29 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Alguna Condideració Mes Sobre La R1200gs

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 11, 2010 11:38 pm

No em voldria oblidar:

La 1200gs permet rectificar dins una corba. Si t´equivoques no pasa res.
Jo m´he trovat més d´una vegada que he entrat massa ràpida a corba o la traçada no gaire ben feta i ho pots rectificar tranquilament.

Unaltre consideració important:

La pantalla de serie, es molt baixa i francament a l´hora de fer molta ruta i a velocitats bastants ..... no sols molesta el vent, sino la quantitat de mosquits que mates. Quant vaig anar a fer el curset de Tac em vaig fixar que tots els que estan acostumats a fer rutes llargues , porten la pantalla de la ADV i els protectors paravents sobre e dipósit. Jo els vaig trovar molt i molt cutres, i em feia vergonya posar-los perque quedaven molt terçer mundistes, però una vegada els vaig provar..... desseguida vaig notar la diferéncia.
VAL LA PENA FER EL CANVI.

.........

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Bmw K1300Gt

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 13, 2010 2:35 pm

Imatge

Ufffffffffff quina moto més diferent !!!!!!

Tant diferent a les anteriors que :

1.- Al marxar cap a casa, al agafar la variant ja la volia retornar al concessionari,
2.- Al arribar a Estartit he tingut que trocar al Albert ( no es el nostre Albert de Mototurisme, sino unaltre Albert de Tarragona que té una Gt) i demanar-li que m´expliqués com s´ha de portar.

Amb 6 , 4.000 voltes i a 100 :enfadat :enfadat :enfadat

Només puc adelantar que el motor de la moto té el soroll d´abella Maya. Es molt i molt fí i en fa gracia que de vegades en parat sento com un ventilador, serà com amb els cotxes ????

Les marxes son molt curtes i la pots possar a 100 amb molts pocs segons.

Té molt motor i no t´el acabes, però em sobte molt perque amb el motor boxer vas molt més tranquil, aquest motor et demana molta canya .

Bueno, diumenge anem a Cap de Creus a provar-la.

Ara tinc que anar a treballar.

Unaltre cosa, la posició dalt la moto ´´es molt més de moto tipus R, l´esquena i les cervicals :enfadat :enfadat .
Unaltre cosa, no acabo de trobar la posició amb la pantalla. L´Albert m´ha comentat que la tinc que portar alta, però jo he de vehori per sobre.
Noto molt més el vent.

Diumenge ja penjaré la prova definitiva, crec que em menjaré alguna corba.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 12:26 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 ( De Moment). Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 13, 2010 7:51 pm

M´agradaria provar una DErbi 125 trail.
He vist que en Jaimeleonú l´ha fet servir per el Mongol Rallie.


Imatge

I que ningú digui que la meva moto porta moltes enganxatines :twisted: :twisted:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 8:01 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: GRUM » ds. ago. 14, 2010 9:48 am

Carai Eva, sembla que t'estàs animant, a veure si al final t'hauran de fitxar en alguna revista per fer de provadora oficial. Al final acabaràs provant totes les motos del mercat...
Per cert, referent a la Derbi, no deies que de pistes ja no en volies saber res, doncs em sembla que amb aquesta podries treure més profit del curset d'enduro que vas fer per anar a la Patagonia ;) Ara, reconec que a mi no em faria res poder provar una "joguineta" com aquesta (qui pogués :halfcry ).
Esperaré les teves apreciacions de la jornada de demà amb la K1300GT.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Bmw K1300Gt

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 14, 2010 11:04 am

[quote user="Mareta" post="131694"]
Tant diferent a les anteriors que :

1.- Al marxar cap a casa, al agafar la variant ja la volia retornar al concessionari,
2.- Al arribar a Estartit he tingut que trocar al Albert ( no es el nostre Albert de Mototurisme, sino unaltre Albert de Tarragona que té una Gt) i demanar-li que m´expliqués com s´ha de portar.
[/quote]


Mareta, ara es quan començaràs de provar una moto "de veritat" :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 14, 2010 12:18 pm

Eva, has tenir en compte que la K1300GT és una 4 cilindres i treballa més alta de voltes ... si la portes d'orella com un bi anirás parada, aquests motos volen anar més alts de voltes .... el soroll que deus sentir és el ventilador del radiador ... ja que al anar tan tranquil·la el motor deu escalfar-se de valent ... prova d'estirar les marxes fins a 8000-9000 rpm i trobaràs el què d'aquests motors ... i després, quant li hagis agafat confiança estripa un parell de marxes fins a línia vermella i veuràs el que son CV sota el pompis .... si fa no fa deu ser molt semblant a la VFR d'en James ... ja diràs. :D

PD: Que us vagi bé demà el vateig de la RT d'en MikelRT a cap de Creus... demà em toca treballar !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 12:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: MikelRT » ds. ago. 14, 2010 12:25 pm

[quote user="Jesus GS" post="131856"]Eva, has tenir en compte que la K1300GT és una 4 cilindres i treballa més alta de voltes ... si la portes d'orella com un bi anirás parada, aquests motos volen anar més alts de voltes .... el soroll que deus sentir és el ventilador del radiador ... ja que al anar tan tranquil·la el motor deu escalfar-se de valent ... prova d'estirar les marxes fins a 8000-9000 rpm i trobaràs el què d'aquests motors ... i després, quant li hagis agafat confiança estripa un parell de marxes fins a línia vermella i veuràs el que son CV sota el pompis .... si fa no fa deu ser molt semblant a la VFR d'en James ... ja diràs. :D

PD: Que us vagi bé demà el vateig de la RT d'en MikelRT a cap de Creus... demà em toca treballar !!![/quote]



GeSus
Veig que continues sense celebrar las festes de PRECEPTE :mrgreen:

Be, tindrem que esperar la tardor per veurens..... :crys

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 14, 2010 12:27 pm

[quote user="MikelRT" post="131859"][quote user="Jesus GS" post="131856"]Eva, has tenir en compte que la K1300GT és una 4 cilindres i treballa més alta de voltes ... si la portes d'orella com un bi anirás parada, aquests motos volen anar més alts de voltes .... el soroll que deus sentir és el ventilador del radiador ... ja que al anar tan tranquil·la el motor deu escalfar-se de valent ... prova d'estirar les marxes fins a 8000-9000 rpm i trobaràs el què d'aquests motors ... i després, quant li hagis agafat confiança estripa un parell de marxes fins a línia vermella i veuràs el que son CV sota el pompis .... si fa no fa deu ser molt semblant a la VFR d'en James ... ja diràs. :D

PD: Que us vagi bé demà el vateig de la RT d'en MikelRT a cap de Creus... demà em toca treballar !!![/quote]



GeSus
Veig que continues sense celebrar las festes de PRECEPTE :mrgreen:

Be, tindrem que esperar la tardor per veurens..... :crys[/quote]

Ja veus, aniré de cap a l'INFERN !!! :twisted:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 12:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 14, 2010 12:53 pm

[quote user="Jesus GS" post="131856"]Eva, has tenir en compte que la K1300GT és una 4 cilindres i treballa més alta de voltes ... si la portes d'orella com un bi anirás parada, aquests motos volen anar més alts de voltes ....

prova d'estirar les marxes fins a 8000-9000 rpm i trobaràs el què d'aquests motors ... i després, quant li hagis agafat confiança estripa un parell de marxes fins a línia vermella i veuràs el que son CV sota el pompis .... si fa no fa deu ser molt semblant a la VFR d'en James ... ja diràs. :D [/quote]


D'acord amb lo de que estripi les marxes fins el màxim que pugui per conèixer el motor.

No estic d'acord amb que necessitin anar altes de voltes, abans el contrari, al ser motors amb molta potència i un par motor molt alt no els hi cal anar a buscar els cavalls a dalt de tot.

La meva VFR a 4.000 voltes ja entrega el 90 % del par motor, amb això que solo anar entre 4.000 i 6.000 voltes i tinc potència suficient al puny tant per accelerar com per reduir.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 14, 2010 1:01 pm

James, la teva VFR te el motor en V, el de la K es un motor en linia.
La entrega de potencia es diferent.
EL motor en V que portes et dona uns baixos que un motor en linia no et dona
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Kpeps » ds. ago. 14, 2010 1:02 pm

[quote user="Jesus GS" post="131856"]Eva, has tenir en compte que la K1300GT és una 4 cilindres i treballa més alta de voltes ... si la portes d'orella com un bi anirás parada, aquests motos volen anar més alts de voltes .... el soroll que deus sentir és el ventilador del radiador ... ja que al anar tan tranquil·la el motor deu escalfar-se de valent ... prova d'estirar les marxes fins a 8000-9000 rpm i trobaràs el què d'aquests motors ... i després, quant li hagis agafat confiança estripa un parell de marxes fins a línia vermella i veuràs el que son CV sota el pompis [/quote]

no cal home no cal,8-9000 voltes ??? Santa Verge que vols que es quedi sense carnet abans de sortir del poble ???? lo bo d'aquest motor es que pot anar a 3000-4000 voltes en 6ª (autovia o carretera) i no cal canviar,pero si fa curves si que el te que treballar una miqueta,aquesta moto en 1ª a 9000 voltes deu fer 120 km/h o sigui que imaginat amb marxes mes llargas......aquesta moto dona 160 cv i te potencia a tot arreu.
p.d.Mareta amb aquesta moto prudencia que es un 4 cilindres en linea que s'estira i no t'en adones ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 1:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 14, 2010 1:03 pm

[quote user="Steelman" post="131875"]James, la teva VFR te el motor en V, el de la K es un motor en linia.
La entrega de potencia es diferent.
EL motor en V que portes et dona uns baixos que un motor en linia no et dona[/quote]

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

No he dit res..........
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 14, 2010 1:08 pm

[quote user="Steelman" post="131875"]
EL motor en V que portes et dona uns baixos que un motor en linia no et dona[/quote]

Serà que la Bandit 1250 del Pacs47 no té par..... :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 14, 2010 1:10 pm

[quote user="Randy-650" post="131881"][quote user="Steelman" post="131875"]
EL motor en V que portes et dona uns baixos que un motor en linia no et dona[/quote]

Serà que la Bandit 1250 del Pacs47 no té par..... :shock:[/quote]

I tant que n´ha de tenir, pero ..
es que no ho he trobat, pero crec que els motors en linia el par t´el donen mes amunt que no un motor en V.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 14, 2010 1:21 pm

Doncs anava errat :(
he trobat la curva de potencia/par de la VFR i de la K1300S i son molt similars entre elles ,per el que fa la forma de entrega de par i potencia.
Encara que la BMW tingui sempre més par i més Cv a igualtat de RPM

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 14, 2010 1:27 pm

[quote user="Steelman" post="131887"]Doncs anava errat :(
he trobat la curva de potencia/par de la VFR i de la K1300S i son molt similars entre elles ,per el que fa la forma de entrega de par i potencia.
Encara que la BMW tingui sempre més par i més Cv a igualtat de RPM[/quote]

Si la K1300S es la d'en Javi, te raó en JesusGS quan diu que cal portar-la alta de voltes.

A diferència de la VFR comences a sentir la potencia a partir de les 5.000 voltes, ja m'ho va avisar en Javi abans de pujar-hi, quan hi arribes entre tota la cavalleria i després si que portes un coet al cul.


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Kpeps » ds. ago. 14, 2010 1:35 pm

penseu que la relacio de canvi es diferent en la S que en la GT i ademes no es lo mateix anar a provar una moto que anar a fotra-li canya.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: 1-2-3-4-5-6-7-8-9 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 14, 2010 3:23 pm

Kepeps quant dic que estripi alguna marxa a 8.000 0 9.000 rpm no vull dir la 6ª ... si ho provar un moment entre 2ª i 3ª per exemple ... així ja es farà una idea de l'acceleració d'aquests motors... no cal ficar-se a 300Km/h evidentment ... però així veurà la mala llet que gasten aquests bitxos i que relament no tothom està qualificat per portar-los.

James, si ja t'entenc, ara vinc de donat un tomb per Tossa ( no l'agafava feia molts mesos ) amb la GSXR1000 i de un hi do el camí que fas filant entre 3ª i 4ª a 4000 - 6000 rpm ... però per gaudir bé d'aquests trastos has de fer-los treballar més alts ... si no l'únic avantatge que tens és el parell motor, ja que pots anar pels revols en 3ª-4ª ... però llavors no te gaire sentit comprar-se um mísil de 180CV si no més aprofites 80CV a 6.000 rpm ... per això amb una 600 vas més que sobrat ... i segurament més ràpid... he conegut a molta gent que que anaven ràpid amb una 600 i es pensaven que al agafar una 1000 es mejarien el món i a la majoria els ha passat a l'inrevés ... una 1000 tetra sempre ha sigut molt més complicada de conduir al límit que un 600... però t'ofereix unes sensacions que una de petita no et pot donar.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 3:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “General”