Un altre del Pere Navarro:Autovies de peatge!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Un altre del Pere Navarro:Autovies de peatge!!!!

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 14, 2010 11:48 am

El director general de la DGT, Pere Navarro, ha dicho hoy que parece "lógico" que los conductores que más utilicen las autovías "hagan algún tipo de aportación", y ha considerado "razonable" que se abra un debate sobre la conservación y el mantenimiento de estas carreteras
Navarro ha hecho estas declaraciones en la cadena Ser, donde ha sido preguntado, entre otras cuestiones, por el debate sobre el posible pago por uso de las autovías españolas.

El responsable de Tráfico ha asegurado que "todo gratis para todos no puede ser" y ha comentado que la reflexión sobre los mecanismos de conservación y mantenimiento de estas carreteras está abierta, "igual que el debate del copago en la sanidad". Para Navarro, este debate entra dentro de "ser conscientes del valor de las cosas".

Navarro también ha aprovechado su intervención para desvincular de nuevo el aumento de la siniestralidad vial del pasado fin de semana y la presunta huelga de 'bolis caídos' de la Guardia Civil y ha recordado que en el 2009 el fin de semana del 15 de agosto fue el más trágico del año.
Font de la Noticia

Jo em pregunto.....
No es ilegal cobrar dos vegades per el mateix servei???
Les Autopistes son de peatges pq les ha pagat una empresa privada i no l´estat. I li paguem el manteniment i ...beneficis quant hi paguem.
Les Autovies són propietat del estat,diputacions,.....entitats que paguem amb els nostres impostos, és a dir que ja hem pagat.
PAGAREM DOS VEGADES LA VIA PER ON CIRCULEM?????????

E
Ex ...moltes coses

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Un Altre Del Pere Navarro:Autovies De Peatge!!!!

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 14, 2010 12:06 pm

El director general de la DGT, Pere Navarro, ha dicho hoy que parece "lógico" que los conductores que más utilicen las autovías "hagan algún tipo de aportación", y ha considerado "razonable" que se abra un debate sobre la conservación y el mantenimiento de estas carreteras
Navarro ha hecho estas declaraciones en la cadena Ser, donde ha sido preguntado, entre otras cuestiones, por el debate sobre el posible pago por uso de las autovías españolas.

El responsable de Tráfico ha asegurado que "todo gratis para todos no puede ser" y ha comentado que la reflexión sobre los mecanismos de conservación y mantenimiento de estas carreteras está abierta, "igual que el debate del copago en la sanidad". Para Navarro, este debate entra dentro de "ser conscientes del valor de las cosas".

Navarro también ha aprovechado su intervención para desvincular de nuevo el aumento de la siniestralidad vial del pasado fin de semana y la presunta huelga de 'bolis caídos' de la Guardia Civil y ha recordado que en el 2009 el fin de semana del 15 de agosto fue el más trágico del año.
Font de la Noticia

Jo em pregunto.....
No es ilegal cobrar dos vegades per el mateix servei???
Les Autopistes son de peatges pq les ha pagat una empresa privada i no l´estat. I li paguem el manteniment i ...beneficis quant hi paguem.
Les Autovies són propietat del estat,diputacions,.....entitats que paguem amb els nostres impostos, és a dir que ja hem pagat.
PAGAREM DOS VEGADES LA VIA PER ON CIRCULEM?????????

E
Ja no saben d'on treure calers !!! És una vergonya !!! Per pixar i no treure gota !!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Un altre del Pere Navarro:Autovies de peatge!!!!

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 14, 2010 12:19 pm

El que no acabo d'entendre jo és com encara no li han trencat la cara al Sr. Pere.

Per més voltes que hi doni no m'ho explico, la veritat. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 14, 2010 1:05 pm

[quote user="Randy-650" post="131857"]El que no acabo d'entendre jo és com encara no li han trencat la cara al Sr. Pere.

Per més voltes que hi doni no m'ho explico, la veritat. :roll:[/quote]

Randy, jo si que li he trencat. No t´hen recordes d´aixó?
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. ago. 14, 2010 1:10 pm

aquest home te el cervell degenerat,per algun cop que es va fotre al caure del llit o alguna cosa aixi perque no es gaire normal,no :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 14, 2010 1:12 pm

Home, a Catalunya es pot dir que no hi han autovies, només autopistes.

Si considerem que han batejat les autopistes com autovies per diferenciar-les de les que son de peatge, cal veure que a molts llocs de l'estat està ple d'autopistes amb el nom camuflat d'autovies perquè no les paguen.

Hi han comunitats autònomes plenes d'autovies que no es pague ni un duro per transitar-hi i tot hi això estan buides de cotxes, però els habitants n'estan contents ja que no les paguen i això son vots.

Potser si que cal repartir mes "l'igualtat" entre tots els ciutadans de l'estat i que els altres sàpiguen que és el pagar per transitar en aquests tipus de pistes com molt be sabem els d'aquí.

Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 5:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 14, 2010 1:15 pm

[quote user="Steelman" post="131879"]

Randy, jo si que li he trencat. No t´hen recordes d´aixó?[/quote]

Os3, és veritat!!! :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » ds. ago. 14, 2010 4:21 pm

Aviam, jo entenc que les polítiques d'integració laboral facin que es busqui un lloc de treball a gent amb problemes, el que no entenc és que un subnormal profund com aquest perpetri el càrrec que tè, li aniria millor a tothom si l'enviesin a murcia a enganxar etiquetes als melons.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 4:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dg. ago. 15, 2010 11:50 pm

segur que les engatxeria malament,
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. ago. 16, 2010 12:17 am

Aixó podria ser que fossin serps d´estiu....durant les vacances la gent diu moltes animalades depèn d´on es trobi.
l´altre dia va matitzar que potser serien els que de veritat fan servir més les autovies, es a dir els camions.

Va dir que está en estudi que els camions paguin una espècie de peatge fixe, es a dir una espècie de Vignette
veurem..... el que está clar es que no hi ha ni un duro per obre pública i que només rumien formes de financiació. :roll:

També va dir el Mr.Bean o Sr.Pepiño Blanco - ministre de foment - que veuria llógic que a les autopistes de peatge, es poguès corre una mica més dels 120 Kms/h. per diferenciar-les de les autovies i motivar el seu ús, ja que es paga, va sortir el Sr.Pere Navarro i va dir que !!!! ni pensar-ho !!!! :roll:

el que está clar, es que a la quasi totalitat de autopistes/autovies d´Europa ( excepte Alemanya i U.K. i algún altre pais ) a totes es paga per circular.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 16, 2010 12:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dl. ago. 16, 2010 12:44 pm

Donat el greuge comparatiu entre Calatunya i la resta de comunitats del estat, jo vec de molt bon ulls que es faci pagar a les autovies, ojala!, i que aquests calers extres serveixin pel manteniment i a mes, per alleugerar els peatges existents, com el de la A7 pels catalans. Seria mes just, es vergonyosa la nostre situació, intenteu anar de Tarragona a Girona sense pagar peages, i a sobre ACESA no fa tarifa per moto....un escaldol!

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dc. set. 21, 2011 11:55 am

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. set. 21, 2011 1:15 pm

Bones!!!

Després de llegir la "notícia":
Regreso de viajar por varias zonas de España y creo haber dado con la solución para que el Gobierno recaude tantos millones como necesite. Es simple. Se trata de reconvertir las autovías en autopistas de peaje (transitoria y extraordinariamente, por supuesto, como siempre se anuncia en este país). Disponemos de más de 10.000 kilómetros de autovías, lo que a razón de un euro por cada diez kilómetros y con tan sólo diez millones de vehículos, arroja si no me equivoco la cifra de diez mil millones de euros. Diez veces más de lo previsto recaudar por el resucitado impuesto sobre el patrimonio. Y con un atractivo adicional: en Catalunya apenas lo notaríamos.
Des d'un punt de vista recaptatori per a fer front al deute potser està ben plantejat, i dic potser, perquè segurament hi hagi sol·lucions més efectives. Han calculat el cost d'adaptar aquests 10.000kms d'autovia per a poder implantar sistema de pagament?? Per exemple, l'autovia A2 cap a Madrid i l'A5 cap a Badajoz que conec força te sortides i entrades cada pocs quilòmetres, com ho pensen controlar això?? Què potser acabarà costant més "l'enterro que la iaia"??

Fins aviat!

PD: perquè en comptes de proposar solucions "il·luminades", no renoven el càrrec del Pere Navarro?? :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Imatge

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dc. set. 21, 2011 4:25 pm

M'apunto a les idees aportades per James Bond i Tramunt.

No té sentit que a un territori que té una fiscalitat homogènia, es mantinguin dos sistemes diferents de finançament de les vies ràpides. Els que paguem el peatge de les autopistes també paguem, via impostos, la construcció i manteniment de les autovies. A Catalunya hi ha moltes autopistes i poques autovies, per tant paguem dues vegades.

Ara bé, depen com es faci això que vol el Sr. Navarro, els catalans podríem pagar tres vegades: peatge per passar, impostos i vinyeta. Això sí que seria inacceptable.

També crec que és un error fer vies ràpides finançades pels impostos gairebé paral·leles a les de peatge. De tota manera els gironins sabem que encara és pitjor ser objecte de la demagògia electoralista, que ens posin potes enlaire la N-II i, desprès d'anys de paciència, concloure que no hi ha diners i que les obres iniciades no se sap quan acabaran.

Una opinió més pel debat en el qual, si em permeteu un suggeriment, evitaria els insults.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 21, 2011 4:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 21, 2011 4:29 pm

tres vegades, us deixeu el peatge a l'ombre, tota la C16 de Sallent a Berga està plena de bucles detector i càmeres, cada 6 km, i amb aquest sistema l'administració paga per cada vehicle que passa a l'empresa concessionària de l'obra... algun dia m'agradarà saber quan costen tantes collonades, o potser no...
-----------

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. set. 22, 2011 2:03 pm

Hi ha molta gent (bé, molta no ho sé, però jo conec algunes persones) que no tenen ni cotxe ni moto, viatgen en transport públic (pagant ells el bitllet, es clar) i de rebot amb part dels seus impostos es paga la construcció i manteniment d'autovies.

A més a més sovint queden tirats en un tren al mig de la via perque no hi ha gairebé manteniment, els trens son lents, circulen per vies obsoletes, etc.

És increíble, p.ex. que sigui més ràpid anar de Barcelona a Puigcerdà en moto que en tren. :eyes

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. set. 22, 2011 3:10 pm

[quote user="Ramon" post="179757
És increíble, p.ex. que sigui més ràpid anar de Barcelona a Puigcerdà en moto que en tren. :eyes[/quote]

Em sembla que fa temps que no l'agafes en sentit nord Ramon, perquè no és que amb moto s'hi vagi més ràpid, és que en aquesta línea fins i tot amb una tartrana aniries més ràpid que el tren! :enfaduu :enfadat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “General”