1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
[quote user="Jesus GS" post="132286"]Mareta, no acabo d'entendre que és el que no t'agrada de la KGT ... en principi no més trobes que pesa molt ... ja diràs.[/quote]
Jesús, a mi la velocitat em fa molt i molt de respecte i amb aquesta moto sense adonar-t´en corres molt.
Jo m´hi faria mal.
Jo crec que a questa moto és per aquella persona que esta acostumat a portar moto de carretera i que li agrada la velocitat. El motor no t´el acabes.
Pasa de 100 a 180 amb molts pocs segons i sense cap esforç. A la gs li costa més.
Nosaltres acostumats a la posició dalt de la moto de la gs... aquesta no es pas tant cómode. Els canells i les cervical s´en varen resentir .
El coxis va genial amb aquesta moto.
Potser amb un alça de manillar pots millorar une mica, però es una posició per el meu gust massa R.
Les cames van molt flexionades i si les vols relaxar i estirar, has d´anar en cuidado per no tocar al terra.
Per el copilot, segons la meva copilota ;) , és molt fina, però prefereix la RT per el tema de la maleta i també diu que el seient és més cmode . La forma del seient del copilot té una forma une mica especial.
Amb el tema de consum, mai m´hi he ficat. No tinc ni idea del que gasta cap de les motos que he provat.
Jesús, a mi la velocitat em fa molt i molt de respecte i amb aquesta moto sense adonar-t´en corres molt.
Jo m´hi faria mal.
Jo crec que a questa moto és per aquella persona que esta acostumat a portar moto de carretera i que li agrada la velocitat. El motor no t´el acabes.
Pasa de 100 a 180 amb molts pocs segons i sense cap esforç. A la gs li costa més.
Nosaltres acostumats a la posició dalt de la moto de la gs... aquesta no es pas tant cómode. Els canells i les cervical s´en varen resentir .
El coxis va genial amb aquesta moto.
Potser amb un alça de manillar pots millorar une mica, però es una posició per el meu gust massa R.
Les cames van molt flexionades i si les vols relaxar i estirar, has d´anar en cuidado per no tocar al terra.
Per el copilot, segons la meva copilota ;) , és molt fina, però prefereix la RT per el tema de la maleta i també diu que el seient és més cmode . La forma del seient del copilot té una forma une mica especial.
Amb el tema de consum, mai m´hi he ficat. No tinc ni idea del que gasta cap de les motos que he provat.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Bmw K1300Gt
El canvi de marxes de la 1300 és el millor .
Va molt i molt fí . Fácil de trovar , de manipular i el punt mort es trova desseguida.
Quant canvies de marxa no sens cap soroll ( amb la gs sempre sens sorolls)
En conducció la Gt no te gran maniobrabilitat. La moto, com la VFR devant d´una corba l´has d´acompanyar amb el cos.
Tenia por de les corbes, però francament, si l´ajudes amb el cos, entra sola.
Una cosa important, no tens massa marge d´error.
La moto és llarga i la traçada d´entrada a corba ha d´ésser molt neta.
Amb la gs tens molt marge per rectificar. No pasa mai res.
Va molt i molt fí . Fácil de trovar , de manipular i el punt mort es trova desseguida.
Quant canvies de marxa no sens cap soroll ( amb la gs sempre sens sorolls)
En conducció la Gt no te gran maniobrabilitat. La moto, com la VFR devant d´una corba l´has d´acompanyar amb el cos.
Tenia por de les corbes, però francament, si l´ajudes amb el cos, entra sola.
Una cosa important, no tens massa marge d´error.
La moto és llarga i la traçada d´entrada a corba ha d´ésser molt neta.
Amb la gs tens molt marge per rectificar. No pasa mai res.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
A mi m'agradaria provar alguna mena de moto com aquestes però com que afortunadament em queda V-Strom per molts anys, ja em conformo en llegir les vostres sabies opinions.
Salut
Jordi "Prony"
Salut
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 10:42 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
Ja veig que la RT et té el cor robat !!! ... Bona màquina :mrgreen: ... la GSA 30A me'l té a mi ... però no està el pati com per anar canviant ... :roll:
Gas a la burra!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Bmw K1300Gt
mareta, permete'm discrepar :
[quote user="Mareta" post="132290"]
Jo crec que a questa moto és per aquella persona que esta acostumat a portar moto de carretera i que li agrada la velocitat. El motor no t´el acabes.
Pasa de 100 a 180 amb molts pocs segons i sense cap esforç. A la gs li costa més.
[/quote]
Els cavalls i la potència no estan al canell sinó al cap. Depèn de cadascú si els fas servir o no.
La meva moto accelera de 0 a 100 en 3 segons, gairebé com un formula 1 i de 0 a 150 en 5 segons i te la velocitat màxima limitada a 250.
Com molt be saps jo no corro amb la moto, i no agafo velocitats elevades, tenir potència al puny es important per una bona conducció, ajuda a accelerar, si cal, i a frenar amb el motor.
Per posar-te un exemple : els equips de música de qualitat tenen un volum molt alt, tant que ningú el posa mai al màxim perquè es queixaria tot el veïnat, però com mes potencia té mes qualitat de só té en una audició normal, els equips amb menys potència quan has de pujar el volum a tope per sentir la música aquesta perd qualitat. Amb les motos passa alguna cosa semblant
I com diu en GS12red, tenir molt potencia es com tenir molts diners al banc, sempre hi son per si mai els necessites.
[quote user="Mareta" post="132291"]
En conducció la Gt no te gran maniobrabilitat. La moto, com la VFR devant d´una corba l´has d´acompanyar amb el cos.
Tenia por de les corbes, però francament, si l´ajudes amb el cos, entra sola.
Una cosa important, no tens massa marge d´error.
La moto és llarga i la traçada d´entrada a corba ha d´ésser molt neta.
Amb la gs tens molt marge per rectificar. No pasa mai res.[/quote]
Es molt difícil de que en un dia t'hagis pogut fer a la conducció que li cal a una maquina coma aquesta.
Tu mateixa dius que si l'ajudes entra sola, amb una mica de pràctica i trobant la traçada correcte entra molt be als revolts quan n'aprens gaudeixes moltíssim de la seva conducció.
Si, la Gs permet rectificar però ... si traces be no et cal rectificar. Això de rectificar m'ho ha dit mes d'un que te aquest model, però fixa't quants dels que porten Gs traça'n be, a partir d'ara fixa-t'hi, segurament en això no hi has caigut i no ho has mirat mai, ja veuràs com quedaràs molt sorpresa.
Vssssssss
007
[quote user="Mareta" post="132290"]
Jo crec que a questa moto és per aquella persona que esta acostumat a portar moto de carretera i que li agrada la velocitat. El motor no t´el acabes.
Pasa de 100 a 180 amb molts pocs segons i sense cap esforç. A la gs li costa més.
[/quote]
Els cavalls i la potència no estan al canell sinó al cap. Depèn de cadascú si els fas servir o no.
La meva moto accelera de 0 a 100 en 3 segons, gairebé com un formula 1 i de 0 a 150 en 5 segons i te la velocitat màxima limitada a 250.
Com molt be saps jo no corro amb la moto, i no agafo velocitats elevades, tenir potència al puny es important per una bona conducció, ajuda a accelerar, si cal, i a frenar amb el motor.
Per posar-te un exemple : els equips de música de qualitat tenen un volum molt alt, tant que ningú el posa mai al màxim perquè es queixaria tot el veïnat, però com mes potencia té mes qualitat de só té en una audició normal, els equips amb menys potència quan has de pujar el volum a tope per sentir la música aquesta perd qualitat. Amb les motos passa alguna cosa semblant
I com diu en GS12red, tenir molt potencia es com tenir molts diners al banc, sempre hi son per si mai els necessites.
[quote user="Mareta" post="132291"]
En conducció la Gt no te gran maniobrabilitat. La moto, com la VFR devant d´una corba l´has d´acompanyar amb el cos.
Tenia por de les corbes, però francament, si l´ajudes amb el cos, entra sola.
Una cosa important, no tens massa marge d´error.
La moto és llarga i la traçada d´entrada a corba ha d´ésser molt neta.
Amb la gs tens molt marge per rectificar. No pasa mai res.[/quote]
Es molt difícil de que en un dia t'hagis pogut fer a la conducció que li cal a una maquina coma aquesta.
Tu mateixa dius que si l'ajudes entra sola, amb una mica de pràctica i trobant la traçada correcte entra molt be als revolts quan n'aprens gaudeixes moltíssim de la seva conducció.
Si, la Gs permet rectificar però ... si traces be no et cal rectificar. Això de rectificar m'ho ha dit mes d'un que te aquest model, però fixa't quants dels que porten Gs traça'n be, a partir d'ara fixa-t'hi, segurament en això no hi has caigut i no ho has mirat mai, ja veuràs com quedaràs molt sorpresa.
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 12:12 am, en total s’ha editat 4 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Bmw K1300Gt
[quote user="James Bond" post="132303"]
Els cavalls i la potència no estan al canell sinó al cap. Depèn de cadascú si els fas servir o no.
La meva moto accelera de 0 a 100 en 3 segons, gairebé com un formula 1 i de 0 a 150 en 5 segons i te la velocitat màxima limitada a 250.
Com molt be saps jo no corro amb la moto, i no agafo velocitats elevades, tenir potència al puny es important per una bona conducció, ajuda a accelerar, si cal, i a frenar amb el motor.
Per posar-te un exemple : els equips de música de qualitat tenen un volum molt alt, tant que ningú el posa mai al màxim perquè es queixaria tot el veïnat, però com mes potencia té mes qualitat de só té en una audició normal, els equips amb menys potència quan has de pujar el volum a tope per sentir la música aquesta perd qualitat. Amb les motos passa alguna cosa semblant
I com diu en GS12red, tenir molt potencia es com tenir molts diners al banc, sempre hi son per si mai els necessites.
007[/quote]
+1
Els cavalls i la potència no estan al canell sinó al cap. Depèn de cadascú si els fas servir o no.
La meva moto accelera de 0 a 100 en 3 segons, gairebé com un formula 1 i de 0 a 150 en 5 segons i te la velocitat màxima limitada a 250.
Com molt be saps jo no corro amb la moto, i no agafo velocitats elevades, tenir potència al puny es important per una bona conducció, ajuda a accelerar, si cal, i a frenar amb el motor.
Per posar-te un exemple : els equips de música de qualitat tenen un volum molt alt, tant que ningú el posa mai al màxim perquè es queixaria tot el veïnat, però com mes potencia té mes qualitat de só té en una audició normal, els equips amb menys potència quan has de pujar el volum a tope per sentir la música aquesta perd qualitat. Amb les motos passa alguna cosa semblant
I com diu en GS12red, tenir molt potencia es com tenir molts diners al banc, sempre hi son per si mai els necessites.
007[/quote]
+1
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
El que també opino és que una moto, sigui la que sigui, amb més o menys motor, a mida de conduir-la li acabes treient tot el que pot oferir.
Jo recordo amb la 650 gs, era una maravella.
Jo recordo amb la 650 gs, era una maravella.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
[quote user="Mareta" post="132350"]
Jo recordo amb la 650 gs, era una maravella.[/quote]
+ 1 SNIFF, SNIFF :crys
Jo recordo amb la 650 gs, era una maravella.[/quote]
+ 1 SNIFF, SNIFF :crys
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
Mareta, això que comentes que els 4 cilindres no és lo teu, i tot dius que has d'anar molt alt de voltes, si provéssis la Honda Paneuropena 1300 veuries que vas equivocada. Amb la k 1300 GT no ho sé, doncs no la he provat.
Però dedueixo finalment que lo teu son els bóxer de BMW. Diuen que enganxen, i a tu et té totalment enganxada.... ;)
Però dedueixo finalment que lo teu son els bóxer de BMW. Diuen que enganxen, i a tu et té totalment enganxada.... ;)


- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
[quote user="Randy-650" post="132361"]Mareta, això que comentes que els 4 cilindres no és lo teu, i tot dius que has d'anar molt alt de voltes, si provéssis la Honda Paneuropena 1300 veuries que vas equivocada. Amb la k 1300 GT no ho sé, doncs no la he provat.
Però dedueixo finalment que lo teu son els bóxer de BMW. Diuen que enganxen, i a tu et té totalment enganxada.... ;)[/quote]
Randy, el motor boxer és més relaxat.
La k1300 Gt alta de voltes, entre 6000 i 8000 és molt divertida, però no és lo meu.
Jo sempre solo portar la Mar, ella no aniria cómode amb unaltre tipus de conducció. A més , ara per ara tampoc és l´educació que li vull inculcar.
Ella ha d´apendre a fer moto per anar de turisme i divertir-se. Unaltre cosa, no li toca.
Si que de vegades personalment dius..... vinga , avui aprofitaré i aniré une mica més depressa, però penso ... i pa ke ??????
Ja veus soc moto turiste adicte ;)
Però dedueixo finalment que lo teu son els bóxer de BMW. Diuen que enganxen, i a tu et té totalment enganxada.... ;)[/quote]
Randy, el motor boxer és més relaxat.
La k1300 Gt alta de voltes, entre 6000 i 8000 és molt divertida, però no és lo meu.
Jo sempre solo portar la Mar, ella no aniria cómode amb unaltre tipus de conducció. A més , ara per ara tampoc és l´educació que li vull inculcar.
Ella ha d´apendre a fer moto per anar de turisme i divertir-se. Unaltre cosa, no li toca.
Si que de vegades personalment dius..... vinga , avui aprofitaré i aniré une mica més depressa, però penso ... i pa ke ??????
Ja veus soc moto turiste adicte ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 3:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Bmw K1300Gt
[quote user="Miquelpericas" post="132322"][quote user="James Bond" post="132303"]
Els cavalls i la potència no estan al canell sinó al cap. Depèn de cadascú si els fas servir o no.
La meva moto accelera de 0 a 100 en 3 segons, gairebé com un formula 1 i de 0 a 150 en 5 segons i te la velocitat màxima limitada a 250.
Com molt be saps jo no corro amb la moto, i no agafo velocitats elevades, tenir potència al puny es important per una bona conducció, ajuda a accelerar, si cal, i a frenar amb el motor.
Per posar-te un exemple : els equips de música de qualitat tenen un volum molt alt, tant que ningú el posa mai al màxim perquè es queixaria tot el veïnat, però com mes potencia té mes qualitat de só té en una audició normal, els equips amb menys potència quan has de pujar el volum a tope per sentir la música aquesta perd qualitat. Amb les motos passa alguna cosa semblant
I com diu en GS12red, tenir molt potencia es com tenir molts diners al banc, sempre hi son per si mai els necessites.
007[/quote]
+1[/quote]
+2
Això m'ha agradat. ;)
Els cavalls i la potència no estan al canell sinó al cap. Depèn de cadascú si els fas servir o no.
La meva moto accelera de 0 a 100 en 3 segons, gairebé com un formula 1 i de 0 a 150 en 5 segons i te la velocitat màxima limitada a 250.
Com molt be saps jo no corro amb la moto, i no agafo velocitats elevades, tenir potència al puny es important per una bona conducció, ajuda a accelerar, si cal, i a frenar amb el motor.
Per posar-te un exemple : els equips de música de qualitat tenen un volum molt alt, tant que ningú el posa mai al màxim perquè es queixaria tot el veïnat, però com mes potencia té mes qualitat de só té en una audició normal, els equips amb menys potència quan has de pujar el volum a tope per sentir la música aquesta perd qualitat. Amb les motos passa alguna cosa semblant
I com diu en GS12red, tenir molt potencia es com tenir molts diners al banc, sempre hi son per si mai els necessites.
007[/quote]
+1[/quote]
+2
Això m'ha agradat. ;)
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
[quote user="Mareta" post="132368"]
Si que de vegades personalment dius..... vinga , avui aprofitaré i aniré une mica més depressa, però penso ... i pa ke ??????
Ja veus soc moto turiste adicte ;)[/quote]
Doncs jo crec que inauguro una nova categoria: MOTO-TORTUGUISTA.
Crec que ara he trobat la meva definició, juas! :martell
Si que de vegades personalment dius..... vinga , avui aprofitaré i aniré une mica més depressa, però penso ... i pa ke ??????
Ja veus soc moto turiste adicte ;)[/quote]
Doncs jo crec que inauguro una nova categoria: MOTO-TORTUGUISTA.
Crec que ara he trobat la meva definició, juas! :martell
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
[quote user="GRUM" post="132380"][quote user="Mareta" post="132368"]
Si que de vegades personalment dius..... vinga , avui aprofitaré i aniré une mica més depressa, però penso ... i pa ke ??????
Ja veus soc moto turiste adicte ;)[/quote]
Doncs jo crec que inauguro una nova categoria: MOTO-TORTUGUISTA.
Crec que ara he trobat la meva definició, juas! :martell[/quote]
Ni de conya :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Si que de vegades personalment dius..... vinga , avui aprofitaré i aniré une mica més depressa, però penso ... i pa ke ??????
Ja veus soc moto turiste adicte ;)[/quote]
Doncs jo crec que inauguro una nova categoria: MOTO-TORTUGUISTA.
Crec que ara he trobat la meva definició, juas! :martell[/quote]
Ni de conya :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Bmw K1300Gt
[quote user="James Bond" post="132303"]
[quote user="Mareta" post="132291"]
En conducció la Gt no te gran maniobrabilitat. La moto, com la VFR devant d´una corba l´has d´acompanyar amb el cos.
Tenia por de les corbes, però francament, si l´ajudes amb el cos, entra sola.
Una cosa important, no tens massa marge d´error.
La moto és llarga i la traçada d´entrada a corba ha d´ésser molt neta.
Amb la gs tens molt marge per rectificar. No pasa mai res.[/quote]
Es molt difícil de que en un dia t'hagis pogut fer a la conducció que li cal a una maquina coma aquesta.
Tu mateixa dius que si l'ajudes entra sola, amb una mica de pràctica i trobant la traçada correcte entra molt be als revolts quan n'aprens gaudeixes moltíssim de la seva conducció.
Si, la Gs permet rectificar però ... si traces be no et cal rectificar. Això de rectificar m'ho ha dit mes d'un que te aquest model, però fixa't quants dels que porten Gs traçan be, a partir d'ara fixa-t'hi, segurament en això no hi has caigut i no ho has mirat mai, ja veuràs com quedaràs molt sorpresa.
Vssssssss
007[/quote]
:eyes ... Jo també t'estimo .... :666 .... jo en conec més d'un que la fa anar pel lloc ... i fent feina !!! :mrgreen:
[quote user="Mareta" post="132291"]
En conducció la Gt no te gran maniobrabilitat. La moto, com la VFR devant d´una corba l´has d´acompanyar amb el cos.
Tenia por de les corbes, però francament, si l´ajudes amb el cos, entra sola.
Una cosa important, no tens massa marge d´error.
La moto és llarga i la traçada d´entrada a corba ha d´ésser molt neta.
Amb la gs tens molt marge per rectificar. No pasa mai res.[/quote]
Es molt difícil de que en un dia t'hagis pogut fer a la conducció que li cal a una maquina coma aquesta.
Tu mateixa dius que si l'ajudes entra sola, amb una mica de pràctica i trobant la traçada correcte entra molt be als revolts quan n'aprens gaudeixes moltíssim de la seva conducció.
Si, la Gs permet rectificar però ... si traces be no et cal rectificar. Això de rectificar m'ho ha dit mes d'un que te aquest model, però fixa't quants dels que porten Gs traçan be, a partir d'ara fixa-t'hi, segurament en això no hi has caigut i no ho has mirat mai, ja veuràs com quedaràs molt sorpresa.
Vssssssss
007[/quote]
:eyes ... Jo també t'estimo .... :666 .... jo en conec més d'un que la fa anar pel lloc ... i fent feina !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 11:11 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
:tremolant :tremolant :tremolant
ya me enseñaran como lo hacen, jo no puc fer-la anar :mrgreen:
ya me enseñaran como lo hacen, jo no puc fer-la anar :mrgreen:
Javihospitalet l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 11:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Bmw K1300Gt
[quote user="Jesus GS" post="132410"] :eyes ... Jo també t'estimo .... :666 .... jo en conec més d'un que la fa anar pel lloc ... i fent feina !!! :mrgreen: [/quote]
:D :D :D
Quan vaig escriure això n'estava segur que em respondries tu. ;)
En l'apreciació he generalitzat, jo també en conec algun que traça be, però la gran majoria.... fixa-t'hi ja veuràs. compte !!! estic parlant únicament de fer les traçades dels revolts correctament, no de si porten be la moto o no, això seria un altra cosa. :lol:
Vsssss
007
:D :D :D
Quan vaig escriure això n'estava segur que em respondries tu. ;)
En l'apreciació he generalitzat, jo també en conec algun que traça be, però la gran majoria.... fixa-t'hi ja veuràs. compte !!! estic parlant únicament de fer les traçades dels revolts correctament, no de si porten be la moto o no, això seria un altra cosa. :lol:
Vsssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 11:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Bmw K1300Gt
[quote user="James Bond" post="132414"][quote user="Jesus GS" post="132410"] :eyes ... Jo també t'estimo .... :666 .... jo en conec més d'un que la fa anar pel lloc ... i fent feina !!! :mrgreen: [/quote]
:D :D :D
Quan vaig escriure això n'estava segur que em respondries tu. ;)
En l'apreciació he generalitzat, jo també en conec algun que la porte be, però la gran majoria.... fixa-t'hi ja veuràs. compte !!! estic parlant únicament de fer les traçades dels revolts correctament, no de si porten be la moto o no, això seria un altra cosa. :lol:
Vsssss
007[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ... Ja m'hi fixaré, ja ... segur que algun que altre deu haver-hi ... :twisted:
V'sss
:D :D :D
Quan vaig escriure això n'estava segur que em respondries tu. ;)
En l'apreciació he generalitzat, jo també en conec algun que la porte be, però la gran majoria.... fixa-t'hi ja veuràs. compte !!! estic parlant únicament de fer les traçades dels revolts correctament, no de si porten be la moto o no, això seria un altra cosa. :lol:
Vsssss
007[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ... Ja m'hi fixaré, ja ... segur que algun que altre deu haver-hi ... :twisted:
V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 11:22 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Bmw K1300Gt
[quote user="Jesus GS" post="132415"][quote user="James Bond" post="132414"][quote user="Jesus GS" post="132410"] :eyes ... Jo també t'estimo .... :666 .... jo en conec més d'un que la fa anar pel lloc ... i fent feina !!! :mrgreen: [/quote]
:D :D :D
Quan vaig escriure això n'estava segur que em respondries tu. ;)
En l'apreciació he generalitzat, jo també en conec algun que la porte be, però la gran majoria.... fixa-t'hi ja veuràs. compte !!! estic parlant únicament de fer les traçades dels revolts correctament, no de si porten be la moto o no, això seria un altra cosa. :lol:
Vsssss
007[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ... Ja m'hi fixaré, ja ... segur que algun que altre deu haver-hi ... :twisted:
V'sss[/quote]
Diumenge m´hi fixaré.
De totes maneres, veritat que depenent del tipus de moto , la traçada pot ésser diferenta, oi ?'?
Per exemple , la traçaca d´una VFR , una GW o una Gs han d´ésser diferents, oi ???
Ja sé que la corba és la corba i hi ha que fer-la.....
:D :D :D
Quan vaig escriure això n'estava segur que em respondries tu. ;)
En l'apreciació he generalitzat, jo també en conec algun que la porte be, però la gran majoria.... fixa-t'hi ja veuràs. compte !!! estic parlant únicament de fer les traçades dels revolts correctament, no de si porten be la moto o no, això seria un altra cosa. :lol:
Vsssss
007[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ... Ja m'hi fixaré, ja ... segur que algun que altre deu haver-hi ... :twisted:
V'sss[/quote]
Diumenge m´hi fixaré.
De totes maneres, veritat que depenent del tipus de moto , la traçada pot ésser diferenta, oi ?'?
Per exemple , la traçaca d´una VFR , una GW o una Gs han d´ésser diferents, oi ???
Ja sé que la corba és la corba i hi ha que fer-la.....
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-...-9-10 Motos+1 K1300GT(De Moment).Estem De Proves
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="132413"]:tremolant :tremolant :tremolant
ya me enseñaran como lo hacen, jo no puc fer-la anar :mrgreen:[/quote]
Anda Javi... que no te lien por aquí ;) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ya me enseñaran como lo hacen, jo no puc fer-la anar :mrgreen:[/quote]
Anda Javi... que no te lien por aquí ;) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Re: Bmw K1300Gt
[quote user="Mareta" post="132424"]
Diumenge m´hi fixaré.
De totes maneres, veritat que depenent del tipus de moto , la traçada pot ésser diferenta, oi ?'?
Per exemple , la traçaca d´una VFR , una GW o una Gs han d´ésser diferents, oi ???
Ja sé que la corba és la corba i hi ha que fer-la.....[/quote]
Des de la meva humil opinió, la traçada ha d´esser bastant semblant, altra cosa crec que es la manera de fer entrar cada tipus de moto dins de la corva, ahir després de fer una mica d´enduro amb el nano, de tornada per la carretera, em va passar una Varadero en una recta, jo anava amb la Gas-Gas al ritme que em podes seguir el nano, però em va tocar una mica la moral :mrgreen: :mrgreen: , així que vaig apretar per veure fins on arribava, en cinc corves la Varadero va trepitjar linea en quatre i jo era capaç de sortir a l´altre costat sense tocar la ratlla, ho vaig deixar estar per qué si no encara l´hauria avançat :twisted: :twisted: , i venia al nano amb la 50 a darrera :roll: :roll: , la conclusió es que jo feia la mateixa traçada que feia amb la Pan i ara amb la GSA, procurant sortir sempre bé de la corva.
Diumenge m´hi fixaré.
De totes maneres, veritat que depenent del tipus de moto , la traçada pot ésser diferenta, oi ?'?
Per exemple , la traçaca d´una VFR , una GW o una Gs han d´ésser diferents, oi ???
Ja sé que la corba és la corba i hi ha que fer-la.....[/quote]
Des de la meva humil opinió, la traçada ha d´esser bastant semblant, altra cosa crec que es la manera de fer entrar cada tipus de moto dins de la corva, ahir després de fer una mica d´enduro amb el nano, de tornada per la carretera, em va passar una Varadero en una recta, jo anava amb la Gas-Gas al ritme que em podes seguir el nano, però em va tocar una mica la moral :mrgreen: :mrgreen: , així que vaig apretar per veure fins on arribava, en cinc corves la Varadero va trepitjar linea en quatre i jo era capaç de sortir a l´altre costat sense tocar la ratlla, ho vaig deixar estar per qué si no encara l´hauria avançat :twisted: :twisted: , i venia al nano amb la 50 a darrera :roll: :roll: , la conclusió es que jo feia la mateixa traçada que feia amb la Pan i ara amb la GSA, procurant sortir sempre bé de la corva.

