M'han Robat...

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

M'han Robat...

Entrada Autor: GRUM » dt. ago. 17, 2010 6:11 pm

Aiiiii :oops: m'han robat el cor!!!!!
Tal com deia a la petita crònica de la meva darrera escapadeta, ens vam trobar amb un xicot que portava una BMW R1200R, una moto que sempre m'ha agradat d'estètica, però que veia excessivament alta i pesada, però aquesta em semblava més baixeta i el noi no era gaire alt.
Al posar-nos a parlar amb el xicot en qüestió, resulta que era mecànic de motos i que si això, que si allò, i jo anar mirant la moto i babejant.
A tot això que ell em diu si vols hi pots pujar :eyes no ho hauria hagut de fer, em va enamorar a l'acte.
Resulta que portava muntat el seient més baix que es pot demanar de sèrie, amb la qual cosa jo tocava bé de peus a terra, tot i que era un lloc amb grava i inclinat, em notava segur (desconec quina alçada té amb aquest seient?).
El manillar, molt ample em quedava a una alçada ideal, gairebé com a la F650GS.
El dipòsit, a diferència del de la Bandit, era o semblava més curt, cosa que feia que el manillar em quedés també, més aprop.
Degut a la irregularitat del terreny, no vaig gosar moure-la massa, però sense treure la pota de cabra, la vaig balancejar una mica i no semblava giare més pesada que la BLues, amb la diferència que el manillar i la postura, ajudava a tenir sensació de control i domini de la moto.
En resum, que no hi hauria hagut de pujar mai en aquella maquinota del diable :twisted:
Ara només em queda somiar :halfcry És el problema dels mileuristes amb contractes precaris :enfadat :crys
La culpable de tot era una com aquesta...
Imatge
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 6:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

GRUM
Presentats

Re: M'han Robat...

Entrada Autor: GRUM » dt. ago. 17, 2010 6:12 pm

error!!
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 6:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. ago. 17, 2010 6:57 pm

[quote user="GRUM" post="132389"]error!![/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 gran error no pugis mai a una moto que te faci tilin
ImatgeImatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. ago. 17, 2010 6:59 pm

[quote user="Sagal" post="132393"][quote user="GRUM" post="132389"]error!![/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 gran error no pugis mai a una moto que te faci tilin[/quote]

El Santi té raò,tu fes cas a la veu de l´experiència i veuras com acabas :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 17, 2010 7:40 pm

A) no t´han robat. Ningu et va obligar a comprar la Bandit ;)
B) la 1200 es molt bona moto pero jo prefereixo la 1150 i si mires de segona ma igual........
C) no pugis a una moto que t´agrada i no et pots permetre!!
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. ago. 17, 2010 7:54 pm

[quote user="Sagal" post="132393"][quote user="GRUM" post="132389"]error!![/quote]

Com ets Santi, aquí abusant del meu moment delicat emocionalment :b9 :b9 :b9 :martell
Ara que, l'Oscar té raó, si t'he de fer cas a tu, em sembla que em sortiria massa cara la broma ;)
:cerv

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 17, 2010 8:52 pm

Definitivament, la Bandit no és el teu estil. :lol:

I mira que a mi m'agraden quasibé totes a mi també! Però com que tinc la Bandy, doncs trec profit a la Bandy. El dia que en tingui un altre model, doncs treurem suc a l'altre model. I així fins que em cansi. :ban

Però et sóc sincer: per disfrutar amb la Bandit l'has de dur sempre entre 8.000 i 11.000 rpm, 1.500 voltes per sota la zona vermella. Tot i que tingui bons baixos, si vas per sota aquestes revolucions t'adorms, al menys jo. :oops: I no em diguis cremat, que no ho sóc. :twisted:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. ago. 17, 2010 9:20 pm

[quote user="GRUM" post="132397"][quote user="Sagal" post="132393"][quote user="GRUM" post="132389"]error!![/quote]

Com ets Santi, aquí abusant del meu moment delicat emocionalment :b9 :b9 :b9 :martell
Ara que, l'Oscar té raó, si t'he de fer cas a tu, em sembla que em sortiria massa cara la broma ;)
:cerv[/quote]

Això és com el que comença un vici, va en faré un i prou, després són dos, després tres. Amb les motos dius aquesta és la moto de la meva vida, peró després en veus un altre que també és de la teva vida, o sigui adicció tottal, jajajaja
ImatgeImatge

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dt. ago. 17, 2010 10:11 pm

És lo que tenen les motos: la teva està molt bé fins que veus la de veí...!

Jo també em vaig enamorar de la R850/1150R, i també hi vaig pujar. Però llavors (ara fa 5 anys), la vaig trobar massa gran. Ara, quan la veig, em sembla que no ho és tant. Lo que si que em fa reflexionar és la falta de cúpula, que faría que anés amb el pit al vent tot el viatge, i això ja ho estic patint ara (CBF600).

I és maca, la podrida! ;)

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 17, 2010 11:30 pm

[quote user="xepe71" post="132407"]Jo també em vaig enamorar de la R850/1150R, [/quote]
Es que es preciosa....
Imatge
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. ago. 18, 2010 10:48 am

[quote user="xepe71" post="132407"]És lo que tenen les motos: la teva està molt bé fins que veus la de veí...!

Jo també em vaig enamorar de la R850/1150R, i també hi vaig pujar. Però llavors (ara fa 5 anys), la vaig trobar massa gran. Ara, quan la veig, em sembla que no ho és tant. Lo que si que em fa reflexionar és la falta de cúpula, que faría que anés amb el pit al vent tot el viatge, i això ja ho estic patint ara (CBF600).

I és maca, la podrida! ;)[/quote]

És una mica el mateix que em va passar a mi, el tema cúpula també em semblava un "impediment" però al pujar-hi l'altra dia, com que soc menut de cos, i la posició del seient era baixa, crec que amb una cupula un pel més alteta segur que em cubriria més que la de la Bandit que porto ara.
Amb la Bandit o la CBF (en aquest aspecte son semblants) perquè et tapi la cupula o en poses una bastant més alta o has d'anar estirat sobre el dipòsit com una sargantana :mrgreen:
Bé, en el meu cas, el canvi de la moto anterior a la Bandit va ser una qüestió purament econòmica :cry:
Però ja arribaran temps millors :roll:

Respon

Torna a “Cerveseta”