Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 17, 2010 12:32 pm

[quote user="Steelman" post="132335"]SEGONES IMPRESSIONS
Imatge

PD: No fa falta dir gaire cosa més no?[/quote]

TAS ENMELONAT!!! :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200

Entrada Autor: PEPI600 » dc. ago. 18, 2010 9:59 am

Enhorabona, realment no hi ha millor satisfacció que veure que l´has encertat a la compra ;) ;)
Imatge Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. ago. 20, 2010 11:31 pm

[quote user="Steelman" post="132335"]SEGONES IMPRESSIONS
Imatge

PD: No fa falta dir gaire cosa més no?[/quote]

no m'extranya que tinguis aquesta sensacio,el cop que mi vaig pujar en una a la fira de Manresa,vaig pensar i vaig dir-ho aqui que em va semblar que era una maquina que es faria a l'amo i no a l'inreves.
Imatge

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dl. ago. 23, 2010 5:37 pm

A la revista Formula Moto d'aquest mes tens una comparativa amb la GS ADV, la veritat es que portem uns dies amb comparatives, o sento di, però encara les teves impressions no hi veig un gran canvi amb la Varadero o si ¿? i es nomes una impressió erroni per par meva ¿?

També crec que la nova Ducati no pot entra en lluita amb aquestes maquines, esta en un altre lliga del estil KTM 990 SMT..

També crec que els que ens agrada les moto Trail de tota la vida ens quedem sense opcions, KTM 990 ADV , Kymco 800 GS , Tenere 660 XTZ... i realitza una comparació entre aquestes maquines tant diferents seria dubtós

Avui dia em pregunto, perquè tan cubicatge i CV ¿?¿?

No se, serà que me quedat sense la XRv 750 i estic una mica trist :halfcry :halfcry :halfcry

...V...
cor V-Twin

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. ago. 23, 2010 5:57 pm

[quote user="XaviTwin" post="133132"]A la revista Formula Moto d'aquest mes tens una comparativa amb la GS ADV, la veritat es que portem uns dies amb comparatives, o sento di, però encara les teves impressions no hi veig un gran canvi amb la Varadero o si ¿? i es nomes una impressió erroni per par meva ¿?
[/quote]
Home jo amb la Varadero ja estava molt content aixi que un gran canvi tampoc no es que el busques...

Tot i aixi té tot el que estavem demanant a la Varadero.
_ Cardan
_ Unes suspensions ,frens i chassis a l´alçada dels temps actuals
_ Més possiblitats OFf

I voliem tot aixó sense perdre
_ Capacitat rutera
_ Comoditat
_ fiabilitat

De fiabilitat no t´en puc parlar pero de tota la resta si.
Es més del mateix que la varadero pero molt millorat. T¨asseguro que viatjo igual de comode que ho feia abans, pero ara ho faig sense haver-me de precupar a tensar i engrassar la cadena.
Puc entrar en revolts rapids sense el tipic "ball" que tenia amb la Varadero.
I en zona de curves m´ha costat agafar el to a la moto, pero que et diguin el JamesBond,JaviHospitalet i Albert com va aquesta moto en curves ;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. ago. 23, 2010 6:44 pm

[quote user="Steelman" post="133138"]
I en zona de curves m´ha costat agafar el to a la moto, pero que et diguin el JamesBond,JaviHospitalet i Albert com va aquesta moto en curves ;)[/quote]

El Jacks també pot dir-ho. Ahir tot parlant amb ell deia que va molt més bé, segur i ràpid amb la XT que no pas amb la VFR. :form

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. ago. 23, 2010 7:27 pm

[quote user="Steelman" post="133138"]I en zona de curves m´ha costat agafar el to a la moto, pero que et diguin el James Bond, JaviHospitalet i Albert com va aquesta moto en curves ;)[/quote]

Va parada, no tira ni ni empenyent, els revolts els ha de fer en primera perquè no s'aguanta gens ni mica, el motor va per un lloc i el xassís per un altra.

Vssssss
007

PD : Au !!! ja m'he venjat per o haver-te pogut atrapar a la carretera de Vilanova de Prades :twisted:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Vertice69
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:28 pm

Entrada Autor: Vertice69 » dt. ago. 24, 2010 10:41 am

Cony !! Nomès veia una cosa blava que em passava una i una altre vegada a una velocitat de vertigin... I et va costar agafar el punt??? Quan l'agafis el punt que faràs? Saltaràs desde dalt del Montseny per fer parapente ???????
Nota: Hem va agradar molt la teva moto.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 24, 2010 10:53 am

[quote user="Vertice69" post="133258"]Cony !! Nomès veia una cosa blava que em passava una i una altre vegada a una velocitat de vertigin... I et va costar agafar el punt??? Quan l'agafis el punt que faràs? Saltaràs desde dalt del Montseny per fer parapente ???????
Nota: Hem va agradar molt la teva moto.[/quote]

Ep! Vostè qui és? :shock: Passi per presentacions primer i expliqui'ns quelcom de vos, que em sembla que anem confosos.

I la SuperTénéré que va venir al Montseny era la del Jacks, no la del Steelman. :razz:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 24, 2010 10:54 am

Vertice al montseny el q vas veure es en jacks!
Ell si q sap portar la moto rapid!!!
Ex ...moltes coses

Vertice69
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:28 pm

Entrada Autor: Vertice69 » dt. ago. 24, 2010 11:00 am

Aps !!! Perdó....
Estic explorant el forum i no sé com va del tot....
Tampoc conès a quelcom que va assitir a la sortida. -Seguiré explorant-. (Primera opció del forum, presentarme... Perdoneu).
:tremolant

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dt. ago. 24, 2010 1:22 pm

[quote user="Steelman" post="133262"]Vertice al montseny el q vas veure es en jacks!
Ell si q sap portar la moto rapid!!![/quote]

Es que fa molt de temps que el busquen i encara no l'han trobat. Ell s'ho perd... el diumenge passat una morena em va dir: busco a Jacks. El trovaràs pel Maresme li vaig dir jo.

Pel què veig, no s'ha deixat atrapar.

Frstrom
Presentats
Entrades: 295
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
Ubicació: Riells viabrea

Entrada Autor: Frstrom » dc. ago. 25, 2010 12:37 am

El diumenge la vaig veure per primera vegada en directe i la veritat es que em va impressionar mes que en fotos , es maquisima, i vaig esta parlan una estoneta amb en jacks referent a la moto i segons em comentaba va molt i molt be .
Vssssssssssssssssssssssssssssss.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. ago. 25, 2010 1:33 am

[quote user="James Bond" post="133144"][quote user="Steelman" post="133138"]I en zona de curves m´ha costat agafar el to a la moto, pero que et diguin el James Bond, JaviHospitalet i Albert com va aquesta moto en curves ;)[/quote]

Va parada, no tira ni ni empenyent, els revolts els ha de fer en primera perquè no s'aguanta gens ni mica, el motor va per un lloc i el xassís per un altra.

Vssssss
007

PD : Au !!! ja m'he venjat per o haver-te pogut atrapar a la carretera de Vilanova de Prades :twisted:[/quote]

A mi també em va deixar mirant cap a Arbúcies :enfaduu ( ja t'agafaré un dia sense copi :box ) ... encara que vaig veure que li marxava un parell de cops del darrera :twisted: ... no se que tal va el cardan de la XT ( crec que no porta articulacions internes ) :roll: ... el Telelever de la GS va prou bé, encara qeu no és amic de reduides brusques :shock: ... al final a veure si enganyo a algú pq me la deixi provar i així poder comparar-ho en primera persona :mrgreen: ... pq fa molt bona pinta aquest bitxo ... tot i que n'estic mooooolt content del tractor babarés. :razz:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 29, 2010 7:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dc. ago. 25, 2010 12:25 pm

[quote user="Jesus GS" post="133389"][quote user="James Bond" post="133144"][quote user="Steelman" post="133138"]I en zona de curves m´ha costat agafar el to a la moto, pero que et diguin el James Bond, JaviHospitalet i Albert com va aquesta moto en curves ;)[/quote]

Vssssss
007

PD : Au !!! ja m'he venjat per o haver-te pogut atrapar a la carretera de Vilanova de Prades :twisted:[/quote]

A mi també em va deixar mirant cap a Arbúcies :enfaduu ( ja t'agafaré un dia sense copi :box ) ... encara que vaig veure que li marxava un parell de cops del darrera :twisted: ... no se que tal va el cardan de al XT ( crec que no porta articulacions internes ) :roll: ... el Telelever de la GS va prou bé, encara qeu no és amic de reduides brusques :shock: ... al final a veure si enganyo a algú pq me la deixi provar i així poder comparar-ho en primera persona :mrgreen: ... pq fa molt bona pinta aquest bitxo ... tot i que n'estic mooooolt content del tractor babarés. :razz:[/quote]

Jesus, no seria millor comparar la Super Tenere amb la 1200GS normal i no l'Adventure?

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 25, 2010 6:17 pm

Llegia abans que ja hi han propietaris que en 1.000 km el motor els hi ha begut 500 cc d'oli! :eyes

L'explicació és molt fàcil: NO POSAR MAI OLI SINTÈTIC. Mineral i marxando.

Amb això passa com amb les GS si les apretes i portes sintètic, s'el veu que dóna gust.... :lol:

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. ago. 25, 2010 6:55 pm

Xavmar, quant de temps sense saber res de tu !!! Doncs no se que dir-te, ja que no he provat mai cap Adventure ( estic obert a ofertes :mrgreen: ) i no se si realment hi ha molta diferència de comportament entre una i l'altre... a part del pes i l'autonomia... però perla manera que anava en Jaks l'altre dia, al menys en asfalt crec que li poden donar molta guerra a una GS.

Steelman, quant dius que et va costar fer-te amb ella als revols, a que et refereixes concretament, no es prou àgil, costa d'entrar ... ja diràs company.

Randy ... que me dius .... mig litre d'oli als 1000Km, entre això i lo del top-case ... no se que dir-te ... suposo que deuen ser casos molt i molt aillats ... una flor no fa estiu.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 7:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. ago. 25, 2010 7:04 pm

[quote user="Jesus GS" post="133460"]Stelman, quant dius que et va costar fer-te amb ella als revols, a que et refereixes concretament, no es prou àgil, costa d'entrar ... ja diràs company.[/quote]

Li va costar perquè intentava seguir a en Javihospitalet i la seva K1300S, que es el que millor traça de tots, i es clar, li costava, com també em costa a mi. :D i li semblava que era per culpa de la moto, i no, era "per culpa" d'en Javi.

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 7:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 25, 2010 7:12 pm

[quote user="Jesus GS" post="133460"]

Randy ... que me dius .... mig litre d'oli als 1000Km, entre això i lo del top-case ... no se que dir-te ... suposo que deuen ser casos molt i molt aillats ... una flor no fa estiu.[/quote]

Tinc entès que Yamaha recomana al llibre de manteniment de la ST que es posi mineral.

Tu fica sintètic a la GS i fota-li canya, aviam què et gasta. :razz:

En canvi, a la meva estimadeta i super-revolucionada Bandy porto sintètic del bó i no gasta ni gota. Però clar, no l'apreto a tope tampoc, sols al 80-90%.

Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Entrada Autor: Jacks » dc. ago. 25, 2010 7:25 pm

[quote user="Randy-650" post="133464"][quote user="Jesus GS" post="133460"]

Randy ... que me dius .... mig litre d'oli als 1000Km, entre això i lo del top-case ... no se que dir-te ... suposo que deuen ser casos molt i molt aillats ... una flor no fa estiu.[/quote]

Tinc entès que Yamaha recomana al llibre de manteniment de la ST que es posi mineral.

Tu fica sintètic a la GS i fota-li canya, aviam què et gasta. :razz:

En canvi, a la meva estimadeta i super-revolucionada Bandy porto sintètic del bó i no gasta ni gota. Però clar, no l'apreto a tope tampoc, sols al 80-90%.[/quote]
En la primera revisio vaig fer el cambi de oli i vaig posar oli sintetic i tot just hara porto 3250km i no ma gastat ni una gota...... :smile: :smile: :smile:

Respon

Torna a “General”