Impressionant Carretera!

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Impressionant Carretera!

Entrada Autor: GRUM » dc. ago. 18, 2010 7:37 pm

Com sempre, viatjant virtualment i encara no sé ben bé com, he trobat aquesta carretera que un cop ben mirada amb les fotos del Sr. Google m'ha deixat realment IMPRESSIONAT :eyes :eyes
Suposo que no a tothom agradarà, evidentment, però per mi aquest és un claríssim exemple de les carreteres que m'agrada recòrrer, amb molta calma, visera del casc oberta i la càmara a mà i disfrutant de l'espectacle. Només de pensar-hi ja m'emociono :oops:
Imatge
Tinc problemes amb el maps, així que no puc passar l'enllaç directe, però si hi aneu i mireu les fotos de la zona propera al punt D, a això em refereixo.
No se si algú la coneix o fins i tot ha tingut el privilegi de passar-hi, però de ben segur que jo me l'apunto a pendents ara mateix :roll:
Després del poble de Bastida, una mica més endavant surten dues carreteres quasi paral.leles durant un tram, D-117 i D-417, crec que m'encantaria fer qualsevol de les dues, fins i tot la que després és la D-147... BUFF, m'encanten totes!!!!!
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 18, 2010 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”