Apagueu Tele5
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Apagueu Tele5
Apaga Tele 5
La cadena de televisió Telecinco s'ha adherit avui al 'Manifest per la llengua comuna', que el passat 23 de Juny ha presentat un grup d'intel·lectuals a Madrid.
La cadena comparteix les exigències d'aquest grup d'intel·lectuals, entre els quals es troben Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que demanen al parlament espanyol que elabori una normativa per a fixar que el castellà sigui la llengua oficial de tot el territori i l'única 'que pugui ser utilitzada pels seus ciutadans'. Telecinco és la primera televisió que s'ha adherit a aquest manifest. A més, Telecinco ha dit en l'informatiu del
migdia, que posa a la disposició del col·lectiu que duu aquesta iniciativa, el seu canal de televisió per a donar suport a aquest projecte.
Si ells s'adhereixen al manifest, nosaltres apaguem Telecinco. Junts podem!
La cadena de televisió Telecinco s'ha adherit avui al 'Manifest per la llengua comuna', que el passat 23 de Juny ha presentat un grup d'intel·lectuals a Madrid.
La cadena comparteix les exigències d'aquest grup d'intel·lectuals, entre els quals es troben Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que demanen al parlament espanyol que elabori una normativa per a fixar que el castellà sigui la llengua oficial de tot el territori i l'única 'que pugui ser utilitzada pels seus ciutadans'. Telecinco és la primera televisió que s'ha adherit a aquest manifest. A més, Telecinco ha dit en l'informatiu del
migdia, que posa a la disposició del col·lectiu que duu aquesta iniciativa, el seu canal de televisió per a donar suport a aquest projecte.
Si ells s'adhereixen al manifest, nosaltres apaguem Telecinco. Junts podem!
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Apagueu Tele5
Jesús, això es d'almenys fa un parell d'anys. Me'n recordo perquè va ser quan la vaig esborrar de tots els televisors de casa.
Vssssss
007
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="James Bond" post="132474"]Jesús, això es d'almenys fa un parell d'anys. Me'n recordo perquè va ser quan la vaig esborrar de tots els televisors de casa.
Vssssss
007[/quote]
+1
Vssssss
007[/quote]
+1
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
:oops: :oops: Sorry,com m`ha habia arribat per correu,he cregut que ho tenia que posar.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs tenim un problema i gros, com ho farem per veure de aqui dos anys MOTO GP? ia més amb publicitat, MOLTA publicitat, que ara amb tve ens estem acostumant malament.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Que no hem de posar quin canal???Tele ....que??????
[quote user="Joan XT" post="132530"]Doncs tenim un problema i gros, com ho farem per veure de aqui dos anys MOTO GP? ia més amb publicitat, MOLTA publicitat, que ara amb tve ens estem acostumant malament.[/quote]
TV3 va estar a punt de adquirir els drets d´emisio aquest any.
Igual de cara al 2012 ........
[quote user="Joan XT" post="132530"]Doncs tenim un problema i gros, com ho farem per veure de aqui dos anys MOTO GP? ia més amb publicitat, MOLTA publicitat, que ara amb tve ens estem acostumant malament.[/quote]
TV3 va estar a punt de adquirir els drets d´emisio aquest any.
Igual de cara al 2012 ........
Ex ...moltes coses
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Com us podeu imaginar, ja fa temps que no sé si existeix aquest canal perque a rel d'això el vaig treure de la graella.
De totes maneres he de dir que es normal que els ep.panyols defensin la seva llengua i n'hauriem d'apendre d'ells i defensar nosaltres també la nostra i els nostres productes. Sabeu que a ep.panya hi ha un boicot constant als productes catalans?. Fer boicot es una ximpleria, però no ho es el fet de comprar i consumir productes de la terra per devant de productes foranis. Ja ho fem això?
De tant en tant va bé imaginar-se algunes coses, com per exemple al Sr. Danone a bord del seu impresionant iot fent una festa on tothom surt menjant el seu iogurt (apart dels ferreros). Jo prefereixo imaginar-me als nois i noies amb síndrome de down que han aconseguit fer dels productes de LA FAGEDA una manera de viure molt honorable per a ells, apart d'uns productes de molt alta qualitat, millor que els productes del Sr. del iot. I com que son cooperativa, son ells mateixos qui s'en emporten els beneficis.
De totes maneres he de dir que es normal que els ep.panyols defensin la seva llengua i n'hauriem d'apendre d'ells i defensar nosaltres també la nostra i els nostres productes. Sabeu que a ep.panya hi ha un boicot constant als productes catalans?. Fer boicot es una ximpleria, però no ho es el fet de comprar i consumir productes de la terra per devant de productes foranis. Ja ho fem això?
De tant en tant va bé imaginar-se algunes coses, com per exemple al Sr. Danone a bord del seu impresionant iot fent una festa on tothom surt menjant el seu iogurt (apart dels ferreros). Jo prefereixo imaginar-me als nois i noies amb síndrome de down que han aconseguit fer dels productes de LA FAGEDA una manera de viure molt honorable per a ells, apart d'uns productes de molt alta qualitat, millor que els productes del Sr. del iot. I com que son cooperativa, son ells mateixos qui s'en emporten els beneficis.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
+1 i afageixo també prioritzar el turisme de casa nostra !!!!!!
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 20, 2010 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
psee apagar telecinco apa que no es facil. No hi fan pas res de bò.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Vendetta" post="132780"]psee apagar telecinco apa que no es facil. No hi fan pas res de bò.[/quote]
No ho sabía, però tant millor...
No ho sabía, però tant millor...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)