Al final ha quedat la ruta que podeu veure al mapa.
Aquesta es la ruta a google maps.
http://maps.google.es/maps/ms?hl=es&ie= ... 876709&z=7
Totes les fotos es poden veure a:
http://picasaweb.google.es/117545475363 ... directlink
El primer dia vaig fer Llança- Coll d'Ares - Torelló.
Primer Llança- La Jonquera per pistes, aquest troç el vaig fer amb en Xevi que estava a Roses de vacances.

La Jonquera- fins a entrar a França per Tapis- Costoja per carretera.

Costoja- Coll d'Ares per pistes.

Al arribar a Coll d'Ares, el temps estava molt complicat i vaig decidir anular el troç del Ripollés (Espinavell-Setcases-Ribes) i vaig anar a dormir a casa a Torelló.
Segon dia:
Torelló- Puigcerda- Andorra- Llavorsi- Viella, combinant pistes i carretera.
Primer Torelló- Ribes per carretera, de Ribes a Planoles per pista pel costat de Queralbs, Planoles- La Collada- Puigcerda per carretera i pista.

Despres Puigcerda- Prullans- LLes per carretera i carreteres locals.
A partir de LLes la típica ruta per travessar a Andorra per pistes (Cap del Rec-Llacs de la pera-La Rabassa)

Un cop Andorra vaig anar cap a Os de Civis, i allà vaig fer una llarga i fantàstica pista fins arribar a Ferrera i Tirivia, prop de Llavorsí.

Després vaig pujar fins a Esterri per carretera i allà vaig fer la ruta de Montgarri fins arribar a Pla Beret.

Aquella nit vaig allotjarme a un hotelet a Viella on cada any ens hi allotjem quan fem la tradicional sortida a Viella.
Tercer dia:
Viella-Pista per la Vall d'Aran-Ruta dels colls fins al Tourmalet i fins a Capverne les bains.
Primer una pista per l'interior de la Vall, amb unes vistes impressionants.

Després la típica ruta dels colls, tot carretera.
Portillon, Peyresoude, Aspin, Tourmalet

I enllaç fins a Capverne on hi havien els meus pares i tenia allotjament gratuit

Quart dia:
Capverne-Fos-Tarascon-Ax les termes- Torelló.
Enllaç de Capverne fins a Fos a la frontera amb la Vall d'Aran, i un pista fins al coll de Menté.

Després ruta de colls fins a Tarascon.
Coll de Menté, Portet d'Aspet, Port de la Core, Port de Latrape, Col d'Agnes, Port de Lers.

Un cop a Tarascon, cap a casa.
La veritat es que crec que m'ha quedat una bona ruta, la moto s'ha portat de fabula, cap problema i mir que té 21 anys.
Si algú necessita algun track o alguna cosa o consulta ja m'ho dirà.