Panamericana en moto
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Panamericana en moto
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Una sortideta de cap de setmana, eh? ;)
Deu ni do!!!!! Ha de ser realment una ruta preciosa de fer. :) Algun dia la farem, no ho dubteu! :D
Deu ni do!!!!! Ha de ser realment una ruta preciosa de fer. :) Algun dia la farem, no ho dubteu! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
- Ubicació: Girona
Un dels participants no tenia ni carnet de moto abans de marxar: ara té un hombro dislocat i ha tornat del viatge abans d'hora. En Fernando ha tornat també amb dos canells trencats i altres contusions.
Em sembla que cal alguna cosa més que ganes per fer un viatge d'aquestes característiques.
No he vist que dins els preparatius parlessin de preparació física, experiència etc.
A mi m'agradaria molt fer un viatge així, i a quin motero no!, però penso que m'hauria de preparar físicament al menys durant uns mesos.
Em sembla que cal alguna cosa més que ganes per fer un viatge d'aquestes característiques.
No he vist que dins els preparatius parlessin de preparació física, experiència etc.
A mi m'agradaria molt fer un viatge així, i a quin motero no!, però penso que m'hauria de preparar físicament al menys durant uns mesos.
Jumperracing!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta: