1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-...-11 +1 Motos VFR Automatic(De Moment).Estem De Pr
A veure si sabeu quina moto he provat avui :

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
S´entreveu al reflexe del vidre ;)
Ex ...moltes coses
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Pot ser una HD? :twisted: :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Eva
- Presentats
[quote user="Steelman" post="132947"]S´entreveu al reflexe del vidre ;)[/quote]
ei... ho he fet expressssss
ei... ho he fet expressssss
- Eva
- Presentats
[quote user="Geroni" post="132948"]Pot ser una HD? :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
No, no......
Es la moto d´en Jaume ( no Saneja), només la treu els dissabtes i avui hem coincidit a l´hora del café.
He pujat dalt la moto amb el meu casc, però dos segons després he tornat a baixar i l´hi he demanat el seu casc.
Es un estil totalment diferent a les motos que he provat fins ara.
Molt baixa i sembla que és fácil de maniobrar, però NO. El manillar gira totalment diferent al que estic acostumada.
El pes es fa notar i molt en parat.
Només crec que porta pota de cabra lateral i molt fácil de posar.
La moto és d´un color molt alegre i m´he divertit molt.
Només de sentar-me he tingut que mirar la posició del canvi de marxes. Molt més adelantat , de fet m´ha costat possar primera perque no trovaba la palanca del canvi.
Les cames molt més adelantades de lo normal i la posició sentada molt i molt cómode.
Els retrovisors genials i el que més m´ha agradat ha sigut el " petar de la moto".
Auténtic i per el meu gust une mica massa sorollós. Suposu que amb el temps t´acostumes i finalment no notés que peti tant fort ;) .
Agafar les primeres contonades ha sigut un veritable....... entreteniment. Soc que no he trovat masses cotxes. Quina vergonya. Com si començés a agafar una moto.
Com que tenia que anar a treballar, la meva prova s´ha limitat a uns deu minuts i..... m´han quedat ganes de provar-la de nou més detingudament.
No seria una moto amb la que faria molts colls de montanya. És pesant i difícil de girar.
Tampoc hi faria tirades molt llargues, crec que és una moto ideal, com té en Jaume per fer una sortida de tant en tant i anar com a molt a....... Girona o com fa ell, agafar la moto per anar a fer el café.
Una costum divertida i que mereix una segona oportunitat ;)
No, no......
Es la moto d´en Jaume ( no Saneja), només la treu els dissabtes i avui hem coincidit a l´hora del café.
He pujat dalt la moto amb el meu casc, però dos segons després he tornat a baixar i l´hi he demanat el seu casc.
Es un estil totalment diferent a les motos que he provat fins ara.
Molt baixa i sembla que és fácil de maniobrar, però NO. El manillar gira totalment diferent al que estic acostumada.
El pes es fa notar i molt en parat.
Només crec que porta pota de cabra lateral i molt fácil de posar.
La moto és d´un color molt alegre i m´he divertit molt.
Només de sentar-me he tingut que mirar la posició del canvi de marxes. Molt més adelantat , de fet m´ha costat possar primera perque no trovaba la palanca del canvi.
Les cames molt més adelantades de lo normal i la posició sentada molt i molt cómode.
Els retrovisors genials i el que més m´ha agradat ha sigut el " petar de la moto".
Auténtic i per el meu gust une mica massa sorollós. Suposu que amb el temps t´acostumes i finalment no notés que peti tant fort ;) .
Agafar les primeres contonades ha sigut un veritable....... entreteniment. Soc que no he trovat masses cotxes. Quina vergonya. Com si començés a agafar una moto.
Com que tenia que anar a treballar, la meva prova s´ha limitat a uns deu minuts i..... m´han quedat ganes de provar-la de nou més detingudament.
No seria una moto amb la que faria molts colls de montanya. És pesant i difícil de girar.
Tampoc hi faria tirades molt llargues, crec que és una moto ideal, com té en Jaume per fer una sortida de tant en tant i anar com a molt a....... Girona o com fa ell, agafar la moto per anar a fer el café.
Una costum divertida i que mereix una segona oportunitat ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 21, 2010 11:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: GW
[quote user="Miquelpericas" post="132844"][quote user="Jesus GS" post="132833"]PD: Lo del pes SI que importa i molt, per les inercies que tens als revols, per frenar, per accelerar ... millor 10Kg menys que 10 CV més a la moto.[/quote]
Of course! Tenir en compte el pes d'un vehicle sempre és important de cara a saber quanta massa esas movent. :D Però no limita a que ho pugui dur una persona més o menys forçuda, oi?[/quote]
Si volies dir això, ja ens entenem !!!
Of course! Tenir en compte el pes d'un vehicle sempre és important de cara a saber quanta massa esas movent. :D Però no limita a que ho pugui dur una persona més o menys forçuda, oi?[/quote]
Si volies dir això, ja ens entenem !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 21, 2010 11:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Freedom
- Presentats
- Entrades: 171
- Membre des de: dc. ago. 18, 2010 1:05 pm
- Ubicació: Santa Pau
- Eva
- Presentats
[quote user="FREEDOM" post="132960"]Pot ser que sigui aquesta una honda shadow 600

Vss[/quote]
Wala :eyes :eyes :eyes :eyes Quin bon començament !!!!!!!

Vss[/quote]
Wala :eyes :eyes :eyes :eyes Quin bon començament !!!!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 21, 2010 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Freedom
- Presentats
- Entrades: 171
- Membre des de: dc. ago. 18, 2010 1:05 pm
- Ubicació: Santa Pau
Mareta és que m'agraden molt aquest tipus de motos i aquesta precisament és la mateixa que tinc jo
però dos models anteriors :mrgreen: :mrgreen:
Fins demà
Vss
però dos models anteriors :mrgreen: :mrgreen:
Fins demà
Vss
- Eva
- Presentats
Varadero 1000
[quote user="Mareta" post="131011"][quote user="Miquel xlv" post="130983"]Eva , continua així que ho fas molt bé ,
posats a demanar perquè no hi poses les sensacions que et va donar la Varadero ;)
Vss[/quote]
Una Varadero ?????
Miquel, jo he provat una Varadero ????!!!!!
Vaig provar la moto de l´Antonio de Figueres, però no sé quina moto era. Potser sí que era una Varadero, li demanaré.
Gracies per fer-mi pensar ;)[/quote]
Avui he parlat amb l´Antonio de Figueres i la seva moto és una Varadero 1000.
La vaig agafar tornat d´una sortida .
Tipus trail com la meva , però potser menys cranada.
Porta un tubo d´escapament Karp..... no sé com es diu ... algu així com Koplovitch, però no és aquest nom .
Molt sorollós .
Potser si hi hagués anat més estona hagués agafat més confiança.
........ continuaré parlant d´aquesta moto.... no em digueu res ;)
posats a demanar perquè no hi poses les sensacions que et va donar la Varadero ;)
Vss[/quote]
Una Varadero ?????
Miquel, jo he provat una Varadero ????!!!!!
Vaig provar la moto de l´Antonio de Figueres, però no sé quina moto era. Potser sí que era una Varadero, li demanaré.
Gracies per fer-mi pensar ;)[/quote]
Avui he parlat amb l´Antonio de Figueres i la seva moto és una Varadero 1000.
La vaig agafar tornat d´una sortida .
Tipus trail com la meva , però potser menys cranada.
Porta un tubo d´escapament Karp..... no sé com es diu ... algu així com Koplovitch, però no és aquest nom .
Molt sorollós .
Potser si hi hagués anat més estona hagués agafat més confiança.
........ continuaré parlant d´aquesta moto.... no em digueu res ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Eva
- Presentats
Re: 1-2-...-12 Motos (De Moment).Estem De Proves
[quote user="Sagal" post="133275"]I la de la Goldwing.... quant la faràs?[/quote]
Aviat, Santi, aviat ......
Molt aviat................
Molt aviat................
- Eva
- Presentats
Re: 1-2-...-12-13 Motos (De Moment).Estem De Proves
En Jaume ( Saneja ) em va comentar...
"Eva tinc ganes de que provis la meva moto només per sapiguer el que escriuràs ;) , però pensa Eva que ..... de frenar no frena molt, de girar.... no gira molt,..... la pantalla..... no es veu res ".
Jaume m´ho has posat tant fàcil que.... no puc esperar :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
"Eva tinc ganes de que provis la meva moto només per sapiguer el que escriuràs ;) , però pensa Eva que ..... de frenar no frena molt, de girar.... no gira molt,..... la pantalla..... no es veu res ".
Jaume m´ho has posat tant fàcil que.... no puc esperar :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
El què si queda clar és que en Jaume (Saneja) no es vol vendre la moto !
- Eva
- Presentats
[quote user="Xavier" post="133303"]El què si queda clar és que en Jaume (Saneja) no es vol vendre la moto ![/quote]
Jo el vaig veure amb la seva Harley a Cabo da Roca i tornar i ..... és la seva moto ;)
Jo el vaig veure amb la seva Harley a Cabo da Roca i tornar i ..... és la seva moto ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 5:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="133296"][quote user="Sagal" post="133275"]I la de la Goldwing.... quant la faràs?[/quote]
Molt aviat................[/quote]
Però m´han dit que per bé de la meva integritat moral i físique... que no la provi :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
No sé pas de que pateixen :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Però m´han dit que per bé de la meva integritat moral i físique... que no la provi :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
No sé pas de que pateixen :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="133306"][quote user="Mareta" post="133296"][quote user="Sagal" post="133275"]I la de la Goldwing.... quant la faràs?[/quote]
No sé pas de que pateixen :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Pateixen de comoditat i de moment no puc opinar gaire, però el poc que porto amb ella, és molt més agil de lo que em pensava, i el tenir el centre de gravetat i el pes tant baix, la fa molt segura i te uns baixos que no tu pots n'hi imaginar, pots posar la 5ª i no treure-la mai, jajajajjaa
No sé pas de que pateixen :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Pateixen de comoditat i de moment no puc opinar gaire, però el poc que porto amb ella, és molt més agil de lo que em pensava, i el tenir el centre de gravetat i el pes tant baix, la fa molt segura i te uns baixos que no tu pots n'hi imaginar, pots posar la 5ª i no treure-la mai, jajajajjaa

- Eva
- Presentats
Només és la meva opinió però trovo molt i molt elegant la V-Strom.
Aquest cap de setmana a la sortida del Maresma en vaig veure tres i ... ostres :eyes :eyes :eyes que elegant.
L´hauré de provar.
La gs 1200 és matosera i tipus tractor.
La Vstrom m´ha captivat ;)
Aquest cap de setmana a la sortida del Maresma en vaig veure tres i ... ostres :eyes :eyes :eyes que elegant.
L´hauré de provar.
La gs 1200 és matosera i tipus tractor.
La Vstrom m´ha captivat ;)
- Eva
- Presentats
.... ja hi penso ja........
bueno, millor ho deixem per el proper mes amb menys calor :enfadat :enfadat :enfadat i menys feina :enfadat :enfadat :enfadat
bueno, millor ho deixem per el proper mes amb menys calor :enfadat :enfadat :enfadat i menys feina :enfadat :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 26, 2010 11:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="133635"].... ja hi penso ja........
bueno, millor ho deixem per el proper mes amb menys calor :enfadat :enfadat :enfadat i menys feina :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
+1 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Tinc unes ganes de fer vacançes ....... :enfadat :enfadat :enfadat
bueno, millor ho deixem per el proper mes amb menys calor :enfadat :enfadat :enfadat i menys feina :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
+1 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Tinc unes ganes de fer vacançes ....... :enfadat :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 30, 2010 10:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.