SARLAT
Moderador: Airald
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Re: SARLAT
Que us vaigi molt be la ruta per Sarlat, he visitat la seva web i veig que es un poble precios... :eyes
Enllaç web Tourism Sarlart
Esperem moltes fotos ! ;)
Enllaç web Tourism Sarlart
Esperem moltes fotos ! ;)
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 12:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Bé Santi, agafa paper i llapis...
Com que no sé que és el que més t'agrada et proposaré un parell de coses diferent.
Si t'agraden els castells, que per cert n'està farcit, no pots deixar de visitar els de Beynac-et-Cazenac i el de Castelnaud-la-Chapelle. Aquest últim és força interessant perquè també és museu i quan hi entres i el veus tot condicionat, amb les corresponents explicacions, mobiliaris, armes.. i les vistes que té, "se't posa la pell de gallina"
Si t'agraden els jardins, no pots deixar de visitar "Les Jardins de Marqueyssac" a Marqueyssac (molt aprop del Castell de Castelnaud, es pot fer tot al mateix dia, pensa que l'entrada també te la venen al castell). Com a comentari si hi entres, vigila no et perdis!
Si el que et va són els santuaris... Has d'anar a Rocamadour, què és més que un santuari i val la pena visitar-lo per la seva grandiositat (és a la ruta de Saint Jacques!)
Si el que vols és visitar poblets amb encant n'hi ha un que és fantàstic i es diu Saint-Cirq-Lapopie. També és força maca la ciutat de Cahors (que encara que sigui ciutat hi ha un pont molt maco, un casc antic i a més es menja de conya)
Una proposta de ruta podria ser aquesta:
http://goo.gl/maps/Wk1V
Si la fessis, el tram que va de Cajarc a Cahors (que és la Vall del riu Lot) és ... i amb la GW espero que la gaudiu. Ah! i a Saint-Cirq-Lapopier hi ha una terrasseta a la part alta (just al cantó on pots deixar la moto) que s'hi menja molt bé, i sinó que t'ho diguin els d'Hijpanitat...
Bé, quan decideixis el que mes t'agrada ja ho diràs.
Com que no sé que és el que més t'agrada et proposaré un parell de coses diferent.
Si t'agraden els castells, que per cert n'està farcit, no pots deixar de visitar els de Beynac-et-Cazenac i el de Castelnaud-la-Chapelle. Aquest últim és força interessant perquè també és museu i quan hi entres i el veus tot condicionat, amb les corresponents explicacions, mobiliaris, armes.. i les vistes que té, "se't posa la pell de gallina"
Si t'agraden els jardins, no pots deixar de visitar "Les Jardins de Marqueyssac" a Marqueyssac (molt aprop del Castell de Castelnaud, es pot fer tot al mateix dia, pensa que l'entrada també te la venen al castell). Com a comentari si hi entres, vigila no et perdis!
Si el que et va són els santuaris... Has d'anar a Rocamadour, què és més que un santuari i val la pena visitar-lo per la seva grandiositat (és a la ruta de Saint Jacques!)
Si el que vols és visitar poblets amb encant n'hi ha un que és fantàstic i es diu Saint-Cirq-Lapopie. També és força maca la ciutat de Cahors (que encara que sigui ciutat hi ha un pont molt maco, un casc antic i a més es menja de conya)
Una proposta de ruta podria ser aquesta:
http://goo.gl/maps/Wk1V
Si la fessis, el tram que va de Cajarc a Cahors (que és la Vall del riu Lot) és ... i amb la GW espero que la gaudiu. Ah! i a Saint-Cirq-Lapopier hi ha una terrasseta a la part alta (just al cantó on pots deixar la moto) que s'hi menja molt bé, i sinó que t'ho diguin els d'Hijpanitat...
Bé, quan decideixis el que mes t'agrada ja ho diràs.
- ArdnaS
- Presentats
Error
ArdnaS l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 11:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- ArdnaS
- Presentats
ArdnaS l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 9:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Hola Sandra ara soc a Sarlat, nous sommes arrivees.
Anem a donqr un tom i desprès ens mirem tot lo que ens poses; gracies.
Estem a 40° C; es acollonant
Estem a 40° C; es acollonant

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Quina sort, Sagal & co, i quina enveja, jo no veig el moment que m'arribin les vacances...
Feu moltes fotos, així serà una mica com si hi haguessim estat. De fet és una de tantes zones que tinc pendent, el Perigord, um :roll:
J'adore la france, bon voyage ;)
Per cert, ja diràs que tal es porta la "gran dama blanca" per aquelles carreteretes
Feu moltes fotos, així serà una mica com si hi haguessim estat. De fet és una de tantes zones que tinc pendent, el Perigord, um :roll:
J'adore la france, bon voyage ;)
Per cert, ja diràs que tal es porta la "gran dama blanca" per aquelles carreteretes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- ArdnaS
- Presentats
[quote user="Sagal" post="133563"]Hola Sandra ara soc a Sarlat, nous sommes arrivees.
Estem a 40° C; es acollonant[/quote]
Ostres Sagal, quin greu em sap!
Jo puc informar-te sobre moltes coses, peró del temps que farà... :oops:
Si et serveix de consol, quan hi vaig anar jo feia un :tremolant :tremolant fred terrible, tant que vàrem haver d'escurçar el viatge i tot!
Aixó si, faci fred o calor, aprofita, que aquestes contrades són molt maques! :lol:
Estem a 40° C; es acollonant[/quote]
Ostres Sagal, quin greu em sap!
Jo puc informar-te sobre moltes coses, peró del temps que farà... :oops:
Si et serveix de consol, quan hi vaig anar jo feia un :tremolant :tremolant fred terrible, tant que vàrem haver d'escurçar el viatge i tot!
Aixó si, faci fred o calor, aprofita, que aquestes contrades són molt maques! :lol: