Entrada
Autor: Xavmar » ds. ago. 28, 2010 7:56 am
[quote user="Steelman" post="133548"][Bones...
Per parts
TEMA OLI
JO ja porto casi 9000km i no ha gastat ni gota d´oli.
La varadero als 6000 ja m'arribava seca
Tema revolts
A veure jo no soc un gran pilot de motos com alguns que tenim per aqui, tinc un nivell mitja-baix.
Aixi que al canviar de moto tinc un periode d´adaptació mes llarg que molta gent.
La Varadero, era una moto "sosa" com les deuvilles que havia tingut, aixi que el tema dels revolts era facil. NO s´havien de treballar. Anaves a ritme pq la moto no podia més i ja esta.
La ST és mes esportiva, amb el que el tema de suspensios,frens,acceleració,agilitat..es completament diferent i m´havia d'acostumar a les seves reaccions.
Als Alps, hi ha moltes carreteres de revolts (i moltes paelles), pero com que sempre anavem carregant, anavem amb el chip de viatge no vaig poder "entrenar" els revolts.
Amb tot de tant en tant m´inspirava (com poso a la cronica) i tot molt be.
A la tornada he sortit dos dies a fer revolts.El primer amb el Javi i el Albert, no els podia seguir, pero clar era el primer dia de revolts!
El segon, amb el James ,javi i Albert la cosa va canviar.
Vaig agafar una mica més el ritme i he crec que he agafat una mica el "truco" de la moto.
Aixi que la moto en revolts va perfecte, era jo que no sabia :(
entrada als revolts
James. pq no obres una enquesta sobre com conduim en revolts.
Ja ho vares comentar de fer-la ;)[/quote]
Per cert, que et va fer decidir per aquesta moto i no una altre, com una ADV?
T'ho pregunto doncs per el poc que se de vosaltres dos, feu forces KM's i crec que aquesta moto no es que tingui el diposit gaire gran