Gt Dijous De 6-11 A.m.
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Gt Dijous De 6-11 A.m.
[quote user="Piris" post="133572"]Perquè no iras a fer el cafe tan malament et tracten[/quote]
No, tractar-me malament ... no .... el que pasa que em lieu i ja hi som :???: :???:
La tramontana afecta, els del Baix Empordà abrigats per el cap de la barra ..... tenen un pase, però a Figueres que os entra directe :???: :???:
( ja saps que és broma ;) )
No, tractar-me malament ... no .... el que pasa que em lieu i ja hi som :???: :???:
La tramontana afecta, els del Baix Empordà abrigats per el cap de la barra ..... tenen un pase, però a Figueres que os entra directe :???: :???:
( ja saps que és broma ;) )
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 26, 2010 5:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Hòstia Piris, no lieu a la Mareta que llavors fa tard a la feina home...
Mareta, bé per les fotos. De totes maneres i sensa anar als horaris d'en Vendetta, assegura't que quan surtis al matí o nit o no sé com dir-ho, que hi hagin totes les carreteres posades o no atropellis als operaris que les posen.
Celebro que t'ho hagis passat bé.
Mareta, bé per les fotos. De totes maneres i sensa anar als horaris d'en Vendetta, assegura't que quan surtis al matí o nit o no sé com dir-ho, que hi hagin totes les carreteres posades o no atropellis als operaris que les posen.
Celebro que t'ho hagis passat bé.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Si és que no saps estar-te quieta, fins i tot arribes tu abans que el sol :eyes :eyes
Jo em sembla que aquest estiu no he estat ni un sol dia a la costa, normalment a partir del mes de març/abril ja no ens hi acostem fins a partir de finals de setembre, massa aglomeracions per nosaltres :???:
En fi, espero poder-te venir a veure a finals del mes vinent, mentrestant, una abraçada ;)
Jo em sembla que aquest estiu no he estat ni un sol dia a la costa, normalment a partir del mes de març/abril ja no ens hi acostem fins a partir de finals de setembre, massa aglomeracions per nosaltres :???:
En fi, espero poder-te venir a veure a finals del mes vinent, mentrestant, una abraçada ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
[quote user="Xavier" post="133577"]Hòstia Piris, no lieu a la Mareta que llavors fa tard a la feina home...
Celebro que t'ho hagis passat bé.[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo t´ho ben aseguro que son TOT un perill, més d´una vegada m´he de pensar si els agafo el teléfon o no :enfadat :enfadat
Per cert, Xavier, et quedaria xula una foto en el teu avatar.
Si no t´en ensurts, ja t´ajudaré .
Celebro que t'ho hagis passat bé.[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo t´ho ben aseguro que son TOT un perill, més d´una vegada m´he de pensar si els agafo el teléfon o no :enfadat :enfadat
Per cert, Xavier, et quedaria xula una foto en el teu avatar.
Si no t´en ensurts, ja t´ajudaré .
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Si que pot quedar xula una foto en el meu avatar, sempre que no sigui la meva...
Prometo que ho provaré. Si no ens en sortim ja t'emprenyaré. Moltes gràcies.
Prometo que ho provaré. Si no ens en sortim ja t'emprenyaré. Moltes gràcies.
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Bona GT Eva , vinga ànims , un esforç mes que ja quasi tens l'estiu acabat i podràs gaudir del temps lliure que et deixi la Jefa per compensar la currada d'aquest estiu :mrgreen: ....
- Eva
- Presentats
[quote user="GRUM" post="133579"]Si és que no saps estar-te quieta, fins i tot arribes tu abans que el sol :eyes :eyes
En fi, espero poder-te venir a veure a finals del mes vinent, mentrestant, una abraçada ;)[/quote]
Aleix, així que vinguis, prácticament ja coneixaràs tota la costa en foto ;)
En fi, espero poder-te venir a veure a finals del mes vinent, mentrestant, una abraçada ;)[/quote]
Aleix, així que vinguis, prácticament ja coneixaràs tota la costa en foto ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Ferranga" post="133593"]Bona GT Eva , vinga ànims , un esforç mes que ja quasi tens l'estiu acabat i podràs gaudir del temps lliure que et deixi la Jefa per compensar la currada d'aquest estiu :mrgreen: ....[/quote]
Quedan 20 dies i despres....... Salam malekum ;)
Quedan 20 dies i despres....... Salam malekum ;)
- GRUM
- Presentats
A propòsit del teu comentari, Eva, potser podrieu muntar entre tots una guia turística del país i part de l'estranger amb el munt de fotos que feu, no ho sé, una cosa així com "catalunya amb fotus des de la Amotus" :b9 :b9 :martell :form
Es podria mirar de parlar amb algú de la Generalitat a veure si donen algún tipus de subvenció, o bé si coneixeu algún mecenes com el tal Millet...
És més, tu Eva podries fer d'embaixadora "on tour" i que et patrocini la conselleria de turisme, amb unes enganxines a la moto i unes quantes "quetes" (aquelles dentadures amb corda) carregades al cofre i apa, anar donant a coneixer la nostra llengua i cultura per on sigui que vagis del mon mundial ;)
Buff, em sembla que tinc una mica de ressaca :oops:
Es podria mirar de parlar amb algú de la Generalitat a veure si donen algún tipus de subvenció, o bé si coneixeu algún mecenes com el tal Millet...
És més, tu Eva podries fer d'embaixadora "on tour" i que et patrocini la conselleria de turisme, amb unes enganxines a la moto i unes quantes "quetes" (aquelles dentadures amb corda) carregades al cofre i apa, anar donant a coneixer la nostra llengua i cultura per on sigui que vagis del mon mundial ;)
Buff, em sembla que tinc una mica de ressaca :oops:
- Eva
- Presentats
[quote user="GRUM" post="133668"]A propòsit del teu comentari, Eva, potser podrieu muntar entre tots una guia turística del país i part de l'estranger amb el munt de fotos que feu, no ho sé, una cosa així com "catalunya amb fotus des de la Amotus" :b9 :b9 :martell :form
Buff, em sembla que tinc una mica de ressaca :oops:[/quote]
Aleix.. qué t´has pres ????? ;) :kiss
De totes maneres.... no vas pas molt desencaminat.... ja saps que estem treballant per consolidar un petit gran projecte.
Tenim que esperar une mica i veure com es va consolidant tot poc a poc.
Buff, em sembla que tinc una mica de ressaca :oops:[/quote]
Aleix.. qué t´has pres ????? ;) :kiss
De totes maneres.... no vas pas molt desencaminat.... ja saps que estem treballant per consolidar un petit gran projecte.
Tenim que esperar une mica i veure com es va consolidant tot poc a poc.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 27, 2010 6:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
Son els efectes de la festa major, barrejat amb la feina i la falta d'hores de son :oops: però no pateixis, que és temporal :mrgreen:
Pel què fa als teus projectes, està més que demostrat que pots amb tot el què et proposes, o sigui que ànims i endavant, ja queda menys ;)
Pel què fa als teus projectes, està més que demostrat que pots amb tot el què et proposes, o sigui que ànims i endavant, ja queda menys ;)
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Mareta" post="133559"
Unes fotos preciosses Eva... ! Un veritable regal per la vista ;)]Algunes imatges de la sortida del sol :

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...