Encara hi ha gent que va sense casc!
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Encara hi ha gent que va sense casc!
I sense guants, ni proteccions......:shock:

- kenny
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dl. feb. 12, 2007 12:47 pm
- Ubicació: TARRACO IMPERIAL
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Ara en serio... fins i tot la policia municipal va sense casc, en alguns pobles d'Andalusia (concretament ho he vist a Atarfe (Granada), a Burguillos (Sevilla), Tíjola i a Olula del Rio (Almeria) i a Caravaca de la Cruz (Murcia).
En tots els casos m'hagué sagradat tenir una càmara a la má.
Apart d'aquests llocs que es la policia on no porta casc (i, de vegades amb motos de gran cilindrada), en els pobles ningú en porta.
En tots els casos m'hagué sagradat tenir una càmara a la má.
Apart d'aquests llocs que es la policia on no porta casc (i, de vegades amb motos de gran cilindrada), en els pobles ningú en porta.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Encara hi ha gent que va sense casc!
A aquest no l´hi cal home, no veus que si cau ja porta l´airbag lateral incorporatRandy-650 ha escrit:I sense guants, ni proteccions......:shock:
El Jeppy té raó, a molts pobles( quasi tots i a l´istiu sobretot) d´Andalucia " el casco brilla por su ausencia" i es que la llei no es igual per a tothom.....o es que aquí tenim més llei del normal??????? :roll:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Estic d'acord que la llei s'ha de cumplir a tot arreu per igual. Però, vosaltres dueu el casc perquè ho marca la llei?? Jo personalment el duc perquè m'estimo massa per no dur-lo. De la mateixa manera que la llei no diu res de guants i jo en duc sempre, o l'interès que tinc en comprar roba amb proteccions quan la llei no marca res de res, jo duria casc encara que no fos obligatori. Així que, aquell qui no vulgui portar casc, a part d'una multa de collons (que és el menys important), ja s'ho trobarà si té un accident (cosa que NO li desitjo per res del mon).gs12 red ha escrit:El Jeppy té raó, a molts pobles( quasi tots i a l´istiu sobretot) d´Andalucia " el casco brilla por su ausencia" i es que la llei no es igual per a tothom.....o es que aquí tenim més llei del normal??????? :roll:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Cent per cent d'acord!!!!miquelpericas ha escrit: Estic d'acord que la llei s'ha de cumplir a tot arreu per igual. Però, vosaltres dueu el casc perquè ho marca la llei?? Jo personalment el duc perquè m'estimo massa per no dur-lo. De la mateixa manera que la llei no diu res de guants i jo en duc sempre, o l'interès que tinc en comprar roba amb proteccions quan la llei no marca res de res, jo duria casc encara que no fos obligatori. Així que, aquell qui no vulgui portar casc, a part d'una multa de collons (que és el menys important), ja s'ho trobarà si té un accident (cosa que NO li desitjo per res del mon).
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)