Porra Moto GP

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Porra Moto GP

Entrada Autor: Randy-650 » dg. ago. 15, 2010 7:41 pm

Carai, ha guanyat en Lorenzo???? :ban Ara que arribo a casa i volia veure les curses aquest vespre pel DVD, ja m'heu fotut l'invent. :enfadat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dg. ago. 15, 2010 10:58 pm

:enfadat EStic fins els collons de veure guanyar en Lorenzo :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. ago. 15, 2010 11:04 pm

[quote user="Oscar" post="132139"]:enfadat EStic fins els collons de veure guanyar en Lorenzo :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

Doncs jo no ... i això que m'ha fotut la porra enlaire ... no entenc per que li teniu tanta tirria ... fa el que feia en Rossi, corre, guanya i s'enfot de la resta ... :twisted: ... el mateix que han fet grans campions com: Doohan, Schwantz... etc.

A mi tan m'agrada que guanyi un com un altre, el que valoro és el treballa a la pista ... i l'espectacle de la cursa ... les payasades que fant després em sobren.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 15, 2010 11:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dg. ago. 15, 2010 11:07 pm

[quote user="Jesus GS" post="132141"][quote user="Oscar" post="132139"]:enfadat EStic fins els collons de veure guanyar en Lorenzo :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

Doncs jo no ... i això que m'ha fotut la porra enlaire ... no entenc per que li teniu tanta tirria ... fa el que feia en Rossi, corre, guanya i s'enfot de la resta ... :twisted: ... el mateix que han fet grans campions com: Doohan, Schwantz... etc.

A mi tan m'agrada que guanyi un com un altre, el que valoro és el treballa a la pista ... i l'espectacle de la cursa ... les payasades que fant després em sobren.[/quote]

Doncs tens raò crec que tinc la soluciò,dinarè abans i farè la migdiada a les 14.00h :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dg. ago. 15, 2010 11:12 pm

[quote user="Oscar" post="132143"][quote user="Jesus GS" post="132141"][quote user="Oscar" post="132139"]:enfadat EStic fins els collons de veure guanyar en Lorenzo :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

A mi tan m'agrada que guanyi un com un altre, el que valoro és el treballa a la pista ... i l'espectacle de la cursa ... les payasades que fant després em sobren.[/quote]

Doncs tens raò crec que tinc la soluciò,dinarè abans i farè la migdiada a les 14.00h :mrgreen:[/quote]

Tu mateix, l'espectacle bé s'ho mereix ... :cool:
Gas a la burra!!!

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dv. ago. 20, 2010 9:39 am

[quote user="Jesus GS" post="132146"][quote user="Oscar" post="132143"][quote user="Jesus GS" post="132141"][quote user="Oscar" post="132139"]:enfadat EStic fins els collons de veure guanyar en Lorenzo :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

Doncs tens raò crec que tinc la soluciò,dinarè abans i farè la migdiada a les 14.00h :mrgreen:[/quote]

Tu mateix, l'espectacle bé s'ho mereix ... :cool:[/quote]
Dons jo com l'Oscar .SI S'HA DE GUANYAR,PERO S'HA DE SABER GUANYAR(tenin en compte que es un deport/espectacle).No en ja prou amb ESTAR,tambe s'ha de SABER ESTAR.El Lorenzo es va perdre TOTES les clases d'aquesta faceta.
Sap anar en moto(molt),pero no sap transmetre sensacions,n'hi molt meyns emocions(final de carrera"tot controlat",una derrapadeta controlada i l'aficio,s'encen).Ell "a lo suyo,con su tren Jeiper"(jugüina de la meva infantesa). :cry:
ARA L'ho meu es 125 i per soposat Marc Marquez.M'encanta aquest xaval(forza 93).
Vini :D
.

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dv. ago. 20, 2010 9:57 am

Fa molts anys vaig conseguirun autograf d'un nano que corria amb una Aprilia 125 c.c. era un tal Valentino Rossi.Ara no se perque m'he afanyat a conseguir un autograf de un tal Marc Marquez,que va amb una Derbi 125 c.c.,pero amb la gran ventatge que es de casa(Cervera).Jo estic amb el Marc,amb Valentino,i el Elias( :roll: )es manresá com jo,pero..........(falta alguna cosa).
¡HA!i el Lorenzo,que vagi anant fent voltes al cicuit con ho faria amb les "ensaimades" de la seva terra.
MOTOCICLISME ES ESPECTACLE,NO ABURRIMENT.
Aquest any(per mi)Moto Gp,esta pasar per aigua(desacfeinada)."Paseo invicto de la famosa armada española(lease Lorenzo),por el campaonato de moto GP"."¿Sabe usted quien va ha ganar,el titulo de moto Gp de este año?".
Vini :D
.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. ago. 20, 2010 9:29 pm

la culpa del poc espectacle no es d'en Lorenzo,es en general del poc nivell que hi ha a la categoria,començant per els d'aqui i acavant per els d'alla,ara es queixen dels pneumatics que si son perillosos en fred i a les primeres voltes s'ha d'anar en cautela,etc,etc,esperem a l'any que be i ja parlarem d'un altre campionat perque aquest s'ha acavat ara l'espectacle es a moto 2 que l'Elias tamb ha encarrilat be i en Marquez i l'Espargaro a 125 que tambe fan pasar bones estones .
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 20, 2010 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 20, 2010 9:32 pm

[quote user="Kpeps" post="132792"]....esperem a l'any que be i ja parlarem d'un altre campionat perque aquest s'ha acavat.[/quote]

Abans he llegit que com que al final la categoria de 125 cc desapareixerà per això dels 2T=contaminaciónoséquè, doncs es veu que treuran una categoria nova de 250 cc 4T monocilindrica, que correran tan o més que les 125 actuals. :shock:

Igual corre algú amb una Ossa Copa F3 i tot. :razz:

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. ago. 20, 2010 10:22 pm

[quote user="Randy-650" post="132793"][quote user="Kpeps" post="132792"]....esperem a l'any que be i ja parlarem d'un altre campionat perque aquest s'ha acavat.[/quote]

Abans he llegit que com que al final la categoria de 125 cc desapareixerà per això dels 2T=contaminaciónoséquè, doncs es veu que treuran una categoria nova de 250 cc 4T monocilindrica, que correran tan o més que les 125 actuals. :shock:

Igual corre algú amb una Ossa Copa F3 i tot. :razz:[/quote]

o amb una Special,jajajajajjajaja
Imatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dv. ago. 20, 2010 10:47 pm

[quote user="Vini" post="132719"]Fa molts anys vaig conseguirun autograf d'un nano que corria amb una Aprilia 125 c.c. era un tal Valentino Rossi.Ara no se perque m'he afanyat a conseguir un autograf de un tal Marc Marquez,que va amb una Derbi 125 c.c.,pero amb la gran ventatge que es de casa(Cervera).Jo estic amb el Marc,amb Valentino,i el Elias( :roll: )es manresá com jo,pero..........(falta alguna cosa).
¡HA!i el Lorenzo,que vagi anant fent voltes al cicuit con ho faria amb les "ensaimades" de la seva terra.
MOTOCICLISME ES ESPECTACLE,NO ABURRIMENT.
Aquest any(per mi)Moto Gp,esta pasar per aigua(desacfeinada)."Paseo invicto de la famosa armada española(lease Lorenzo),por el campaonato de moto GP"."¿Sabe usted quien va ha ganar,el titulo de moto Gp de este año?".
Vini :D[/quote]

Veig que amb vosaltres és com picar ferro fred, :roll: ... que no veieu que cada pilot té el seu cicle ??? És llei de vida !!! :cool: I que consti que a mi en Valentino m'encanta ... però les crítiques que li feu al Lorenzo no les comparteixo ... jo no m'aborria pas quant en Rossi dominava amb ma de ferro el campionat al 2003 ... guanyant les curses amb una ma a l'esquena, tant si es feia un recte a Montmeló, com si el penalitzaven a Philip Island ... :eyes

Al Roberts el va retirar el Spencer, a Spencer en Lawson, al Lawson en Rainey, al Rainey en Doohan, al Doohan en Crivi, al Crivi en Rossi ... i a Rossi :twisted:

Per la mateixa regla de tres em podrieu dir que les victòries d'en Dani són soporíferes ... i no ho feu ... ja que us cau bé ... potser teniu els papers una mica mollats, no? I pobre del que em critiqui a en Dani ... que jo encara al·lucino de com va guanyar la seva primera corona de 250, després de no poder fer pretemporada i venint d'una fractura dels dos tormells a Philip Island ... Senyors el que és evident que a MotoGP corren els millors pilots del món i no més un pot ser el Campió ... i com deia en Doohan el segon és el primer dels perdedors ... :mrgreen:

Potser no t'aborriries tant si en Rossi no s'hagués trencat la cama ... degut a la pressió que li ha fet el seu "company" d'equip ... que no de Box ... per què que m'en dius de la seva tàctica de ficar un mur al BOX ... a això jo li dic tenir POR !!! I crec que en Lorenzo es va espavilar prou bé ... potser K ho deixem aquí ... que m'estic escalfant tot sol ... :cool:

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 21, 2010 1:11 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. ago. 27, 2010 11:08 am

"Ladies and Gentlemen Start Your Engines"

1º Pedrosa
2º Lorenzo
3º Spies
Imatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 28, 2010 1:09 am

Kpeps, si que ets agosserat .... abans de fer entrenaments ja te la jugues ... si senyor !!! Amb 2 ...
Gas a la burra!!!

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. ago. 28, 2010 1:34 am

Al ATAQUERRR!!!

1 ROSSI
2 LORENZO
3 PEDROSA
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. ago. 28, 2010 10:08 am

[quote user="Jesus GS" post="133845"]Kpeps, si que ets agosserat .... abans de fer entrenaments ja te la jugues ... si senyor !!! Amb 2 ...[/quote]

home es que tinc un programa informatic d'ultima generacio que em dona els resultats despres de fer un estudi molt acurat de l'estat de tots els pilots i de la pista amb la variable del estat meteorologic que li envia desde el satelit meteosat (suposso que aixo es nota amb la meva clasificacio a la general) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » ds. ago. 28, 2010 4:23 pm

Doncs la vostra corresponsal a Indianàpolis

Imatge

Us avança la seguent classificaciò..

1-JORGE LORENZO ImatgeImatge
2-DANI PEDROSA ImatgeImatge
3-CASEY STONER Imatge
Imatge
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 28, 2010 4:43 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 28, 2010 5:22 pm

Després de fer servir totes les eines informàtiques aquestes que diu en Kpeps :mrgreen: ... faig la mateixa predicció que la Carme ... ( per cert molt currada noia :bow ... quin nivell !!! ):

1.-Lorenzo
2.-Pedrosa
3.-Stoner
Gas a la burra!!!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. ago. 28, 2010 8:59 pm

Lorenzo
Pedrosa
Rossi

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 28, 2010 9:01 pm

1.-SuperDani
2.-el pocassolta del Lorenzo
3.-Hayden

[GP]Quina me*** de circuit + quines derrapadessssssssss, això sembla dirt-track[/GP]
[GP]En The Doctor encara es farà mal abans de marxar cap a Ducati....[/GP]

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. ago. 28, 2010 9:06 pm

1 Lorenzo
2 Spies