Walkingstickman
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Walkingstickman
Ahir, aprofitant la oportunitat que em brinda el festival de Blues de la festa major de Manresa, vaig tornar a anar de concert malgrat haver de treballar també avui (tot el dia).
La proposta d'ahir era "Walkingstickman blues band", no el coneixia, així que dies abans vaig fer una ullada a la seva web, em va semblar interessant, tot i que no sabia què tal resultaria en concert.
El problema dels directes és que de vegades artistes bons i que t'agraden en CD, en directe no tenen feeling o no conectes per algún motiu i et deceben una mica.
A mi, en aquest cas, em va passar al revés, el poc que havia escoltat d'ell m'agradava però anava al concert amb certa recança...
...infundada, el concert va ser genial! Va conectar de seguida amb el public, una gran veu de blues i un virtuosisme digne de veure en directe tant amb les diferents guitarres com amb les harmoniques. La banda genial, sobretot el teclista i el saxo tenor, amb qui semblava haver-hi una complicitat i química especial.
Us el recomano d'allò més. Si a algú de vosaltres us agrada el Blues ni que sigui una mica, no us perdeu la oportunitat de veure aquest espectacle que son els "Walkingstickman Blues Band" :ban :cerv :cerv :bow
Enllaç
La proposta d'ahir era "Walkingstickman blues band", no el coneixia, així que dies abans vaig fer una ullada a la seva web, em va semblar interessant, tot i que no sabia què tal resultaria en concert.
El problema dels directes és que de vegades artistes bons i que t'agraden en CD, en directe no tenen feeling o no conectes per algún motiu i et deceben una mica.
A mi, en aquest cas, em va passar al revés, el poc que havia escoltat d'ell m'agradava però anava al concert amb certa recança...
...infundada, el concert va ser genial! Va conectar de seguida amb el public, una gran veu de blues i un virtuosisme digne de veure en directe tant amb les diferents guitarres com amb les harmoniques. La banda genial, sobretot el teclista i el saxo tenor, amb qui semblava haver-hi una complicitat i química especial.
Us el recomano d'allò més. Si a algú de vosaltres us agrada el Blues ni que sigui una mica, no us perdeu la oportunitat de veure aquest espectacle que son els "Walkingstickman Blues Band" :ban :cerv :cerv :bow
Enllaç
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 28, 2010 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Re: The Walking Stick Man
Moltes gràcies Grump...! he vist alguns dels clips que surten a l'enllaç que ens has afegit i es genial aquet tio...

Uns d'aquets videos
[youtube]Ndq16zmj_Tw[/youtube]
[youtube]ltPVqh-IjXk[/youtube]

Uns d'aquets videos
[youtube]Ndq16zmj_Tw[/youtube]
[youtube]ltPVqh-IjXk[/youtube]
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 29, 2010 5:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Walkingstickman
Gràcies per la recomanació Grum.
- GRUM
- Presentats
Jo també havia vist algún video abans d'anar-lo a veure, i ja m'havia agradat, però us puc jurar que en directe aquest tipus de música guanya moltíssim.
Un concert increïble!!!!!!!!
Un concert increïble!!!!!!!!
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Realment es molt bó i te un directe bonissim.
Però a mi m'agrada més en acustic que en electric.
A part de les guitarres convencionals, fa servir una mena de guitarra anomenada Cigar Box, que està feta amb una caixa de puros com a caixa de ressonancia, un pal com a mastil, quatre filferros com a cordes i una placa d'harmonica com a pastilla, i us puc assegurar que sona de mort.
Tambe amb un basto i una harmanica fa uns temes increibles.
A més ara està montant una historia anomenada Blues Bus i que vol recorrer totes les poblacions fen concerts de prop.
Realment val la pena veure-ho en directe.
Però a mi m'agrada més en acustic que en electric.
A part de les guitarres convencionals, fa servir una mena de guitarra anomenada Cigar Box, que està feta amb una caixa de puros com a caixa de ressonancia, un pal com a mastil, quatre filferros com a cordes i una placa d'harmonica com a pastilla, i us puc assegurar que sona de mort.
Tambe amb un basto i una harmanica fa uns temes increibles.
A més ara està montant una historia anomenada Blues Bus i que vol recorrer totes les poblacions fen concerts de prop.
Realment val la pena veure-ho en directe.
Salut i bones rutes
- GRUM
- Presentats
Ei, Jordi Runer, saps alguna cosa del Blues Bus, m'encantaria veure el montatge en directe, ja que pel myspace sembla que té una pinta increïble...
Per cert, la cigar box guitar se la va fer ell mateix, de fet és la 4a guitarra que es fa, ja que el seu pare era fuster i li va ensenyar a treballar el material.
Si tens info del Blues Bus, ja diràs alguna cosa
Per cert, la cigar box guitar se la va fer ell mateix, de fet és la 4a guitarra que es fa, ja que el seu pare era fuster i li va ensenyar a treballar el material.
Si tens info del Blues Bus, ja diràs alguna cosa
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Mooooolt bo, merci perquè no ho coneixia i a mi m'encanta el blues. :D
- GRUM
- Presentats
Alucina, si t'interessa, jo acostumo a mirar de tant en tant aquesta pàgina per anar sabent "que se cuece" en el mundillu Blues català. Sempre va bé per descobrir gent nova
;)
Enllaç
Si us agrada un estil una mica més animadet del Blues, també són mooooolt recomanables la Barcelona Bluegrass Band, amb un directe molt divertit, enèrgic i de molta qualitat musical!! És un estil diferent, però són boníssims en el què fan, a més a més, és difícil poder escoltar i veure gent de casa nostra fent Bluegrass i val la pena.
Enllaç
Si us agrada un estil una mica més animadet del Blues, també són mooooolt recomanables la Barcelona Bluegrass Band, amb un directe molt divertit, enèrgic i de molta qualitat musical!! És un estil diferent, però són boníssims en el què fan, a més a més, és difícil poder escoltar i veure gent de casa nostra fent Bluegrass i val la pena.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Ahir precissament vaig veure l'anunci del Festival de Blues Barcelona (i ara al visitar el teu enllaç veig la programaciò que precissament tinc al mateix barri...) Moltes gràcies Grum per l'informació ;)
Enllaç Festival Blues (Poliesportiu Valldaura)
Enllaç Festival Blues (Poliesportiu Valldaura)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Hola que tal.
L'última vegada que el vaig poder veure varem estar parlant i llavors encara ho estaba montat.
L'única cosa que se, es que ja el te en marxa, la seva idea es que sigui una mena de club de blues però dins del bus, o sigui un club rodant.
Segons em va explicar l'idea es poder-lo montar al centre de les poblacions i fer concerts de molt petit format, també li agradria poder apropar-se a les escoles, tal com fan la Big Mama i en Joan Pau Comelles.
Ja se que no t'he dit gran cosa però es que no se més.
Una salutació.
Jordi.
L'última vegada que el vaig poder veure varem estar parlant i llavors encara ho estaba montat.
L'única cosa que se, es que ja el te en marxa, la seva idea es que sigui una mena de club de blues però dins del bus, o sigui un club rodant.
Segons em va explicar l'idea es poder-lo montar al centre de les poblacions i fer concerts de molt petit format, també li agradria poder apropar-se a les escoles, tal com fan la Big Mama i en Joan Pau Comelles.
Ja se que no t'he dit gran cosa però es que no se més.
Una salutació.
Jordi.
Salut i bones rutes