Crónica De Sarlat La Caneda (França)
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Crónica De Sarlat La Caneda (França)
Bones ja hem tornat de visitar Sarlat i una mica les seves rodalies, per desgràcia, tant sol i hem pogut estar 3 dies, que son practicament un de pujada, un de tornada i un dia rodalies. Per cert Sarlat m'ha depcepcionat una mica, és molt maco, peró ja massa botiga espatllant els carrers i les cases tant maques que hi han. Aixó si la zona és una passada.
Sandra els jardins no els varem visitar, eran les 17,30 quant erem als jardins i començava a ploure varem veure que podiem agafar un tren que hi ha peró que no veus els jardins segons ens varen dir per tant varem decidir deixar-ho per una altre ocasió, Le Roqué Blanche, em sembla que es deia, collonssssssssss quin fart de pujar, vols dir que tenent que fotre un castell tant amunt, si pujo amb la Goldwing no tinc collons de baixar.
Deixeu-me fins demà i ja us faré una petita crònica
Sandra els jardins no els varem visitar, eran les 17,30 quant erem als jardins i començava a ploure varem veure que podiem agafar un tren que hi ha peró que no veus els jardins segons ens varen dir per tant varem decidir deixar-ho per una altre ocasió, Le Roqué Blanche, em sembla que es deia, collonssssssssss quin fart de pujar, vols dir que tenent que fotre un castell tant amunt, si pujo amb la Goldwing no tinc collons de baixar.
Deixeu-me fins demà i ja us faré una petita crònica
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 03, 2010 6:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Sagal
- Presentats
Re: Crónica De Sarlat La Caneda (França)
Sortim dijous dia 26-08-10 i anem a dormir a Caldegas, just després de Puigcerdà, on ens trobem amb el meu germà el seu cunyat i les respectives dones per fer la ruta tots junts.
Dia 27 ens llevem al matí i gaudim d'una vista molt maca del cadi i de Puigcerdà.

Agafem direcció Ax les Thermes i Foix, aqui agafarem l'autopista fins a Sarlat, per tant ens queden 378 Kms. per fer.
Parada area autopista per estirar les cames

Aprofitem fer-nos fotos a l'autopista (aquest és el meu germà)

Un cop deixem l'autopista i per l'hora ens parem a dinar

Arribem a Sarlat al voltant de les 16.00, aquests 70 últims kms els marcadors de la moto meva i del meu germà marcàven 40º C. Com podeu veure teniem internet gratuït Hotel Ibis, a 600 mts de l'entrada de Sarlat, anavem a peu fins al centre tranquilament.

Donem una volta per la població i us poso unes fotos, perquè no se ni quines posar, espero que sigui una mica representatiu, varem passar la resta de la tarda passejant i després varem sopar dins la ciutat (per cert, us el recomano restaurant Medieval) dins d'un carreró petit i varem fer un petit vol per pair el sopar. L'ambient nocturn bastant guapo.

I es clar no podien faltar les fotos típiques com aquestes

Marxem a dormir i demà anirem a fer uns quants poblets del voltant de Salart, després continuo.
Dia 27 ens llevem al matí i gaudim d'una vista molt maca del cadi i de Puigcerdà.

Agafem direcció Ax les Thermes i Foix, aqui agafarem l'autopista fins a Sarlat, per tant ens queden 378 Kms. per fer.
Parada area autopista per estirar les cames

Aprofitem fer-nos fotos a l'autopista (aquest és el meu germà)

Un cop deixem l'autopista i per l'hora ens parem a dinar

Arribem a Sarlat al voltant de les 16.00, aquests 70 últims kms els marcadors de la moto meva i del meu germà marcàven 40º C. Com podeu veure teniem internet gratuït Hotel Ibis, a 600 mts de l'entrada de Sarlat, anavem a peu fins al centre tranquilament.

Donem una volta per la població i us poso unes fotos, perquè no se ni quines posar, espero que sigui una mica representatiu, varem passar la resta de la tarda passejant i després varem sopar dins la ciutat (per cert, us el recomano restaurant Medieval) dins d'un carreró petit i varem fer un petit vol per pair el sopar. L'ambient nocturn bastant guapo.

I es clar no podien faltar les fotos típiques com aquestes

Marxem a dormir i demà anirem a fer uns quants poblets del voltant de Salart, després continuo.
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 04, 2010 11:56 am, en total s’ha editat 5 vegades.

- Sagal
- Presentats
Va continuem la crònica tinc poc temps però alguna cosa posarem.
El dia 28, ens llevem al matí i fem una ruta de uns 120 Kms, per pobles dels voltants, aquests són alguns del pobles que varem visitar:
BEYNAC ET CAZENAC, LA ROQUE GAGEAC, SAINT CYPRIEN, LES EYZIES, SAINT LEON SUR VEZERE, SAINT AMAND DE COLY. Durant la ruta, però no hi veureu fotos ens va fer molta gracia, que a les roques fins i tot en algun dels llocs dins hi havia restaurant, o sigui les roques estan com buides o fan moltes entrades.

Qina enganxada, jajajaja. Aquesta meva dona la sapigut buscar, els dos germans tirant fotos al gat.

El dia 28, ens llevem al matí i fem una ruta de uns 120 Kms, per pobles dels voltants, aquests són alguns del pobles que varem visitar:
BEYNAC ET CAZENAC, LA ROQUE GAGEAC, SAINT CYPRIEN, LES EYZIES, SAINT LEON SUR VEZERE, SAINT AMAND DE COLY. Durant la ruta, però no hi veureu fotos ens va fer molta gracia, que a les roques fins i tot en algun dels llocs dins hi havia restaurant, o sigui les roques estan com buides o fan moltes entrades.

Qina enganxada, jajajaja. Aquesta meva dona la sapigut buscar, els dos germans tirant fotos al gat.

Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 05, 2010 5:34 pm, en total s’ha editat 6 vegades.

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Re: Crónica De Sarlat De Cornèda (França)
Estem impaciens per veure fotos i cronica, a lo millor algun any ens animen hi anem
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Apreciat Santi, a l'agost poques coses són visitables.
Imagina't anar a Cadaqués el segón diumenge d'agost o el segón dimarts de setembre... ;)
:castell :castell :castell
Imagina't anar a Cadaqués el segón diumenge d'agost o el segón dimarts de setembre... ;)
:castell :castell :castell
ArdnaS l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 29, 2010 8:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Sagal, a veure si ens ensenyes aviat les carrers i cases de Sarlat que de moment t'has encallat al Cyber ;)
Suposo que això que dius de la quantitat de botigues és directament proporcional a la bellesa de la ciutat i a la quantitat de gent que la visita, no es pot tenir tot.
Bona foto, el de l'scooter devia estar acollonit amb tanta motorassa al voltant :D

Suposo que això que dius de la quantitat de botigues és directament proporcional a la bellesa de la ciutat i a la quantitat de gent que la visita, no es pot tenir tot.
Bona foto, el de l'scooter devia estar acollonit amb tanta motorassa al voltant :D

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Aquesta zona de França no la conec, haure d'esperar que acavis la cronica per poder decidir si val la pena anar-hi o no.
De moment no hem vist gaire res,potser que et posis a la feina..."bandidu". :D
salut.
De moment no hem vist gaire res,potser que et posis a la feina..."bandidu". :D
salut.
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bona moto la que us acompanyava eh ;)
A veure la reste de la cronica a veure quant la poses....
A veure la reste de la cronica a veure quant la poses....
Ex ...moltes coses
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Santi, he vist alguna foto molt i molt maca..
gracies per compartir-ho i... a qué esperes per penjar la resta ???? :kiss
gracies per compartir-ho i... a qué esperes per penjar la resta ???? :kiss
- Sagal
- Presentats
Doneu-me un xic més de temps, estic una mica liat amb la preparació de la Festa Major del poble, aquests dies vaig bastant de cul a lligar coses que després a última hora no podriem.
Ho faré no patiu, gràcies
Ho faré no patiu, gràcies

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ets un impresentable. Aquí tots esperant la teva crònica, i tu de festa Major.
Per cer......les fotos estan bastant be.
:twisted:
Espabila i fica la segona part.
Espabila i fica la segona part.
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="JoanF" post="134594"]Ets un impresentable. Aquí tots esperant la teva crònica, i tu de festa Major.
Espabila i fica la segona part.[/quote]
Aixó, aixó, que ja en tenim ganes!
Espabila i fica la segona part.[/quote]
Aixó, aixó, que ja en tenim ganes!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
La primera part està molt be Santi, però potser la segona es massa llarga? O potser t’has quedat enganxat a la festa major del poble?
:roll: :roll:
La primera part està molt be Santi, però potser la segona es massa llarga? O potser t’has quedat enganxat a la festa major del poble?
:roll: :roll:
Sort,
- Sagal
- Presentats
Uffffff, ho sento molt, però vaig de cul, ja he acabat de fer la crònica, tot i que no explico gaire res, perquè anava una mica a remolq i no em fixava massa els llocs que erem.
Però amb les fotos crec que ja us podeu fer una mica d'idea.
Vinga fins la pròxima crònica
Però amb les fotos crec que ja us podeu fer una mica d'idea.
Vinga fins la pròxima crònica

- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D :D Gràcies Santi, fotos molt boniques, tot a un gat perdut, :D :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, Santi!
Felicitats pel viatge, però m'agradaria veure la foto del gat (que no sigui el gat de l'escala). :D :D :D
Les fotos del final de la primera part, son força interessants...hi haurem d'anar. :D :D :D
Fotos molt xules, entre tots en deurie-ho fer forces.
Salut! ;)
Felicitats pel viatge, però m'agradaria veure la foto del gat (que no sigui el gat de l'escala). :D :D :D
Les fotos del final de la primera part, son força interessants...hi haurem d'anar. :D :D :D
Fotos molt xules, entre tots en deurie-ho fer forces.
Salut! ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es molt maco tot plegat,si que us agradan els gats :eyes gracies per les fotos ;)
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Sagal
- Presentats
[quote user="Edelweiss" post="135385"]Unes fotos i crónica molt maca Santi i Dolors...!!! 
Per cert que vas probar a fer alguna en Hdr...?
[/quote]
Carme, fins que hagi passat la Festa Major del meu poble, no tinc temps per res

Per cert que vas probar a fer alguna en Hdr...?

Carme, fins que hagi passat la Festa Major del meu poble, no tinc temps per res