No Et Pots Fiar De Ningú
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
No Et Pots Fiar De Ningú
Ferrari llama a revisión a 1.248 unidades del 458 Italia
Roma, 1 sep (EFE).- La casa automovilística italiana Ferrari ha llamado a revisión a 1.248 unidades de su modelo 458 Italia por un defecto de fabricación en el paso de rueda -espacio entre las ruedas y la carrocería-, que en los últimos meses ha provocado cinco casos de combustión espontánea.La causa del problema se encuentra en el tipo de cola utilizada para fijar el guardabarros, que con la coexistencia de altas temperaturas corría el riesgo de originar una combustión espontánea, explicaron a Efe fuentes de Ferrari.Las mismas fuentes precisaron que tras averiguar el origen del problema Ferrari ha determinado reemplazar el uso de la cola por fijaciones mecánicas que eviten reacciones de inflamación, por lo que, según la casa automovilística, la cuestión está resuelta.Asimismo, Ferrari aseguró que muchos de sus clientes ya han acudido a su centro de referencia para que se realice esta modificación en el ensamblaje de sus coches.El Ferrari 458 Italia comenzó a comercializarse el pasado mes de febrero y, a pocos días de su presentación, la prensa especializada elogió su estilo -al considerar que se trata del modelo más estético de los últimos años-, su motor y su comportamiento dinámico. EFE
Roma, 1 sep (EFE).- La casa automovilística italiana Ferrari ha llamado a revisión a 1.248 unidades de su modelo 458 Italia por un defecto de fabricación en el paso de rueda -espacio entre las ruedas y la carrocería-, que en los últimos meses ha provocado cinco casos de combustión espontánea.La causa del problema se encuentra en el tipo de cola utilizada para fijar el guardabarros, que con la coexistencia de altas temperaturas corría el riesgo de originar una combustión espontánea, explicaron a Efe fuentes de Ferrari.Las mismas fuentes precisaron que tras averiguar el origen del problema Ferrari ha determinado reemplazar el uso de la cola por fijaciones mecánicas que eviten reacciones de inflamación, por lo que, según la casa automovilística, la cuestión está resuelta.Asimismo, Ferrari aseguró que muchos de sus clientes ya han acudido a su centro de referencia para que se realice esta modificación en el ensamblaje de sus coches.El Ferrari 458 Italia comenzó a comercializarse el pasado mes de febrero y, a pocos días de su presentación, la prensa especializada elogió su estilo -al considerar que se trata del modelo más estético de los últimos años-, su motor y su comportamiento dinámico. EFE
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: No Et Pots Fiar De Ningú
Si ja ho dic jo......el millor, el Talbot Horizon, no falla mai.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Menys mal que em va donar per comprar el 599 GTB :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Mec*go en tot,per una vegada que en compro un Ferrari.... :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D i volia camvia el R4 por un de aquest, per poc me enrredan :b9 :b9
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
El millor ... un troncomóbil i ja està :b9 :b9 :b9 :b9
El millor ... un troncomóbil i ja està :b9 :b9 :b9 :b9
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
OSSTREEESSSSS ...!!! Ara que me'l volia comprar. :martell
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
I aniràs vestida igual, Carme, quan tinguis la HD? :mrgreen:

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Randy-650" post="134582"]I aniràs vestida igual, Carme, quan tinguis la HD? :mrgreen:[/quote]
...doncs com una ja te una edat i no em quedaria com a la model (ho deixaré per portar-lo on no em coneixerà ningú, per exemple la "Route 66"), a mes com a Mototurisme s'aposta per la seguretat i protecció :roll: , el que si podria portar es el mocador al cap com el que portes tu... (ja m'ensenyaràs com t'ho poses).

...doncs com una ja te una edat i no em quedaria com a la model (ho deixaré per portar-lo on no em coneixerà ningú, per exemple la "Route 66"), a mes com a Mototurisme s'aposta per la seguretat i protecció :roll: , el que si podria portar es el mocador al cap com el que portes tu... (ja m'ensenyaràs com t'ho poses).

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Edelweiss" post="134586"].... a mes com a Mototurisme s'aposta per la seguretat i protecció :roll: ......[/quote]
Tens tota la raó del món. ;)
Tens tota la raó del món. ;)

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Edelweiss" post="134586"][quote user="Randy-650" post="134582"]I aniràs vestida igual, Carme, quan tinguis la HD? :mrgreen:[/quote]

[/quote]
Estariem disposats a fer una excepció amb tu.
[quote user="Randy-650" post="134587"][quote user="Edelweiss" post="134586"].... a mes com a Mototurisme s'aposta per la seguretat i protecció :roll: ......[/quote]
Tens tota la raó del món. ;)[/quote]
Oi qué m'entens Randy
:twisted:

Estariem disposats a fer una excepció amb tu.
[quote user="Randy-650" post="134587"][quote user="Edelweiss" post="134586"].... a mes com a Mototurisme s'aposta per la seguretat i protecció :roll: ......[/quote]
Tens tota la raó del món. ;)[/quote]
Oi qué m'entens Randy
:twisted:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Quina protecció !
Ara m'he perdut :eyes
Ara m'he perdut :eyes
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................