Lourdes Diumenge 12 Setembre.
Moderador: Airald
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Re: Lourdes Diumenge 12 Setembre.
[quote user="Mareta" post="134911"]Jordi, no pateixis.
Amb aquesta ruta, que per cert , és dura.... qui pogui i volgui directament a La Seu D´Urgell.
Segurament també vindrà en Toni- Max , en Miquel i l´Antonio de Figueres.
Vinga algú de la zona ens pot recomanar un lloc de trobada on esmorzar ?????
Recordeu, hora de sortida les 9:00, si cal esmorzar... hem d´arribar abans.[/quote]
Home, no ho conec massa, i potser algú de la zona ens pot ajudar, perque normalment parem a Coll de Nargó quan pujem cap aqui.
En tot cas se que hi ha un Restaurant just al entrar a Adrall venint des de La Seu queda a l'esquerra, just després del RADAR :eyes .
ADRALL
Adrall és el poble per on hauriem de trencar cap el Port del Cantó.
Pronuncieu-vos si us va bé ;)
Si algú en coneix algun altre que ho digui, les indicacions seràn ben rebudes.
Salut
Amb aquesta ruta, que per cert , és dura.... qui pogui i volgui directament a La Seu D´Urgell.
Segurament també vindrà en Toni- Max , en Miquel i l´Antonio de Figueres.
Vinga algú de la zona ens pot recomanar un lloc de trobada on esmorzar ?????
Recordeu, hora de sortida les 9:00, si cal esmorzar... hem d´arribar abans.[/quote]
Home, no ho conec massa, i potser algú de la zona ens pot ajudar, perque normalment parem a Coll de Nargó quan pujem cap aqui.
En tot cas se que hi ha un Restaurant just al entrar a Adrall venint des de La Seu queda a l'esquerra, just després del RADAR :eyes .
ADRALL
Adrall és el poble per on hauriem de trencar cap el Port del Cantó.
Pronuncieu-vos si us va bé ;)
Si algú en coneix algun altre que ho digui, les indicacions seràn ben rebudes.
Salut
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Eps!!!!, no son molts kilometres per un sòl dia?No sé si el meu cos ho pot aguantar aixo? :mrgreen: no ho he fet mai aixo, jo :roll: , a mès ja sabeu que la meva montura esta a la pre-jubilació, té l´esquena fotuda i tus molt,anire seguint el fil, i esperant que el metge em doni l´alta de la montura,je je :mrgreen: :mrgreen:
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
si Eva, !!!
Fare l´imposible per venir !! els dissabte dia 11 tinc un compromis a la Cerdanya, haure de baixar a barna a la nit i sortir diumenge cap a la Seu !!
Per cert ami a Adrall em va bé, i si hi ha un bar per trobarnos,,,,,,,,a les 9 alla !!
digeu......
Gas.....................
Fare l´imposible per venir !! els dissabte dia 11 tinc un compromis a la Cerdanya, haure de baixar a barna a la nit i sortir diumenge cap a la Seu !!
Per cert ami a Adrall em va bé, i si hi ha un bar per trobarnos,,,,,,,,a les 9 alla !!
digeu......
Gas.....................
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="VMAN" post="135050"]Eps!!!!, no son molts qilòmetres per un sòl dia?No sé si el meu cos ho pot aguantar aixo? :mrgreen: no ho he fet mai aixo, jo :roll: , a mes ja sabeu que la meva montura esta a la pre-jubilació, té l´esquena fotuda i tus molt,aniré seguint el fil, i esperant que el metge em doni l´alta de la montura,je je :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Mira Joan,
D'un altre m'ho podria creure però que m'ho diguis tu......no cola!!!! A mes de que ja ho has fet en diferents ocasions (Cada any ho feu), serà una perfecta oportunitat per presentar-te a la sortida de Sort i que tothom et reconegui per la teva heroïcitat. No hi ha res pitjor que arribar a un lloc i que ningú sàpiga qui coi ets.
Fins diumenge a la Petrocat de la C-25 (pels del Bages)
Jordi "Prony"
Mira Joan,
D'un altre m'ho podria creure però que m'ho diguis tu......no cola!!!! A mes de que ja ho has fet en diferents ocasions (Cada any ho feu), serà una perfecta oportunitat per presentar-te a la sortida de Sort i que tothom et reconegui per la teva heroïcitat. No hi ha res pitjor que arribar a un lloc i que ningú sàpiga qui coi ets.
Jordi "Prony"
- Joanstrom
- Presentats
[quote user="prony" post="135083"][quote user="VMAN" post="135050"]Eps!!!!, no son molts qilòmetres per un sòl dia?No sé si el meu cos ho pot aguantar aixo? :mrgreen: no ho he fet mai aixo, jo :roll: , a mes ja sabeu que la meva montura esta a la pre-jubilació, té l´esquena fotuda i tus molt,aniré seguint el fil, i esperant que el metge em doni l´alta de la montura,je je :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Mira Joan,
Jordi "Prony"[/quote]
Coi Joan, o vens o :box :box :box
A més ens va bé el TonTo per la ruta, :D :D
Mira Joan,
Jordi "Prony"[/quote]
Coi Joan, o vens o :box :box :box
A més ens va bé el TonTo per la ruta, :D :D
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
No puc acompanyar-vos estare a la concentracio de BMW Raiders, Que tingeu bona ruta
Compartir la carretera
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Tot i que no puc confirma la meva assistencia encara, us deixo una bona ruta de tornada
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... &z=8&via=1
Des de Balaguer hi han varies rutes, aquesta per autovia
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 458191&z=9
I aquesta molt recomanable, si vinc es la que triare jo, odio les autovies i autopastes
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 14548&z=11
Si plou segur que no vinc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... &z=8&via=1
Des de Balaguer hi han varies rutes, aquesta per autovia
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 458191&z=9
I aquesta molt recomanable, si vinc es la que triare jo, odio les autovies i autopastes
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 14548&z=11
Si plou segur que no vinc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 07, 2010 12:24 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Prony
- Presentats
Joan,
Hem de tenir en compte que l'Eva ve de l'Empordà, per la qual cosa la tornada l'haurem de preveure tenint present que a ella encara li quedarà uns quants quilòmetres per endavant.
Tingues present que la pobre xicota, quan ens trobem a Adrall, ja haurà fet la collada de Toses.
M'agradaria que, tot i no fer la ruta sencera, ens acompanyes mes gent, al menys fins a mig matí, no us sembla??? A les nou (sense confirmació definitiva) serem a Adrall.
Salut
Jordi "Prony"
Hem de tenir en compte que l'Eva ve de l'Empordà, per la qual cosa la tornada l'haurem de preveure tenint present que a ella encara li quedarà uns quants quilòmetres per endavant.
Tingues present que la pobre xicota, quan ens trobem a Adrall, ja haurà fet la collada de Toses.
M'agradaria que, tot i no fer la ruta sencera, ens acompanyes mes gent, al menys fins a mig matí, no us sembla??? A les nou (sense confirmació definitiva) serem a Adrall.
Salut
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="prony" post="135279"]Joan,
Salut
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi, ..... ja tinc la moto a punt de marxar..... està tant nerviosa ella com jo (jeje)
Bueno, jo a la tornada el més segur és que torni directament per França.
Tinc que arribar a casa abans de les 8 del vespre ( sino la moto es converteix en carbassa unaltre vegada :lol: :lol: )
Al vespre em repaso el fil ;)
Salut
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi, ..... ja tinc la moto a punt de marxar..... està tant nerviosa ella com jo (jeje)
Tinc que arribar a casa abans de les 8 del vespre ( sino la moto es converteix en carbassa unaltre vegada :lol: :lol: )
Al vespre em repaso el fil ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Digamjordi" post="135176"]No puc acompanyar-vos estare a la concentracio de BMW Raiders, Que tingeu bona ruta[/quote]
Pren nota a la riders i ja ens explicaràs :kiss .
Pren nota a la riders i ja ens explicaràs :kiss .
- Eva
- Presentats
A veure ... sortida a les 9 del matí i calculo ruta fins a les 14:00 h. amb una parada técnique.
Bueno a Lourdes a les 14:00 i dinar ... potser es faràn un fart de riure a la nostre salut.
I si portem algo de pic nic ????????
Jo puc portar una truita de patates i ceba , una coca de postres...i una empolla de vi .
Bueno a Lourdes a les 14:00 i dinar ... potser es faràn un fart de riure a la nostre salut.
I si portem algo de pic nic ????????
Jo puc portar una truita de patates i ceba , una coca de postres...i una empolla de vi .
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="134916"]Bon dia,
Per cert, ja hi ha la sortida al calendari.
[/quote]
Albert... a quin calendari ?????
Al de mototurisme no hi surt pas :twisted: :twisted:
Al de mototurisme no hi surt pas :twisted: :twisted:
- Prony
- Presentats
[quote user="Mareta" post="135322"][quote user="Albert" post="134916"]Bon dia,
[/quote]
Al de mototurisme no hi surt pas :twisted: :twisted:[/quote]
Jo l'he vist i tu no, elis elis!!!!
Els dos Joans del Bages (bona gent) finalment venen a ruta completa. Ja els pots apuntar. JoanStrom i Vman.
Algú mes??? (Encara que sigui per acompanyar a la Eva fins, diguem-ne, Viella???) Penseu que haurà de fer un bon tros soleta i que això d'anar per aquests mons de Deu no es lo seu :mrgreen: :mrgreen:
Els dos Joans del Bages (bona gent) finalment venen a ruta completa. Ja els pots apuntar. JoanStrom i Vman.
Algú mes??? (Encara que sigui per acompanyar a la Eva fins, diguem-ne, Viella???) Penseu que haurà de fer un bon tros soleta i que això d'anar per aquests mons de Deu no es lo seu :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="prony" post="135334"][quote user="Mareta" post="135322"][quote user="Albert" post="134916"]Bon dia,
[/quote]
Algú mes??? (Encara que sigui per acompanyar a la Eva fins, diguem-ne, Viella???) Penseu que haurà de fer un bon tros soleta i que això d'anar per aquests mons de Deu no es lo seu :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Apuntats estan .
Si... aixó de venir sola... a veure si sortint de Girona em perdo i acaba a Algecires ;)
Algú mes??? (Encara que sigui per acompanyar a la Eva fins, diguem-ne, Viella???) Penseu que haurà de fer un bon tros soleta i que això d'anar per aquests mons de Deu no es lo seu :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Apuntats estan .
Si... aixó de venir sola... a veure si sortint de Girona em perdo i acaba a Algecires ;)
- Eva
- Presentats
JOrdi i d´el dinar... que ???????
- Prony
- Presentats
Home, podem fer un "bucadill de jamó" en qualsevol lloc que sigui bonic ara be, a l'igual que la meva moto necessita benzina i les noies han d'anar a pixar cent cops al dia, a mi em fa falta cafè per mantindre'm en moviment.
Si fas truita de patates, que podem fer els homes?? Jo, el mes complicat que he fet a la cuina fou programar l'hora del rellotge del microones!!! Diga'm que vols i ho aniré a comprar. Puc comprar coses típiques del vermut com ara patates, olives, ametlles torrades i cacauets.
Jordi "Prony"
Si fas truita de patates, que podem fer els homes?? Jo, el mes complicat que he fet a la cuina fou programar l'hora del rellotge del microones!!! Diga'm que vols i ho aniré a comprar. Puc comprar coses típiques del vermut com ara patates, olives, ametlles torrades i cacauets.
Jordi "Prony"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="prony" post="135386"] Jo, el mes complicat que he fet a la cuina fou programar l'hora del rellotge del microones!!! [/quote]

- Eva
- Presentats
[quote user="prony" post="135386"]Home, podem fer un "bucadill de jamó" en qualsevol lloc que sigui bonic ara be, a l'igual que la meva moto necessita benzina i les noies han d'anar a pixar cent cops al dia, a mi em fa falta cafè per mantindre'm en moviment.
Jordi "Prony"[/quote]
Et porto la nexpresso ???? Un endoll segur que trobarem :???: :???: :???:
Lo de la truita de patates ho deia per fer algo light, el plat d´alta cuisine française pensava que el portaves tú !!!!
Lo del bocadill de jamó.....
Jordi "Prony"[/quote]
Et porto la nexpresso ???? Un endoll segur que trobarem :???: :???: :???:
Lo de la truita de patates ho deia per fer algo light, el plat d´alta cuisine française pensava que el portaves tú !!!!
Lo del bocadill de jamó.....
- Eva
- Presentats
[quote user="prony" post="135334"][quote user="Mareta" post="135322"][quote user="Albert" post="134916"]Bon dia,
[/quote]
[/quote]
Pubill, continuu sense poguer veureu-ho :oops: :oops: :oops:
[/quote]
Pubill, continuu sense poguer veureu-ho :oops: :oops: :oops:
- Joanstrom
- Presentats
[quote user="Mareta" post="135299"][quote user="prony" post="135279"]Joan,
Salut
Jordi "Prony"[/quote]
Al vespre em repaso el fil ;)[/quote]
A veure Eva, si t'interessa tornar per França, parlem-ne.
Una possible ruta podria ser MAPA PER FRANÇA
Així podriem anar juntsfins a Puigcerdà ;) ;)
La ruta original era la que proposava el VMAN, la veritat es que aquesta és més curta, i crec que millor que tornat per l¡autopista, més llarg i més car.
Ja ens diras que et sembla.
Salut,
Salut
Jordi "Prony"[/quote]
Al vespre em repaso el fil ;)[/quote]
A veure Eva, si t'interessa tornar per França, parlem-ne.
Una possible ruta podria ser MAPA PER FRANÇA
Així podriem anar juntsfins a Puigcerdà ;) ;)
La ruta original era la que proposava el VMAN, la veritat es que aquesta és més curta, i crec que millor que tornat per l¡autopista, més llarg i més car.
Ja ens diras que et sembla.
Salut,