EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
Aqui teniu l´enllaç a un video que ens fa pensar als que sortim sòls per camins i pistes.
al minut 2,20 fa posar els pèls de punta, segons expliquen no hi va haber ningú realment ferit, i si l´àngel de la guarda de la Hp2 no l´haguès vist miraculosament........ :tremolant
al minut 2,20 fa posar els pèls de punta, segons expliquen no hi va haber ningú realment ferit, i si l´àngel de la guarda de la Hp2 no l´haguès vist miraculosament........ :tremolant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 07, 2010 6:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
Realment fa que pensar...... :tremolant :tremolant :tremolant
Gràcies per compartir-ho
Gràcies per compartir-ho
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
Bones!!!
Al final, per raons de seguretat no s'hauria de sortir mai sol, ni en carretera ni en camins. El problema està quan, anant tot sol, el ritme que es porta és el mateix com si s'anés acompanyat, i en cas de caiguda et trobes sol... i per camins pot suposar unes hores sense ningú pels voltants. Precaució i sentit comú per davant de tot...
Fins aviat!
Al final, per raons de seguretat no s'hauria de sortir mai sol, ni en carretera ni en camins. El problema està quan, anant tot sol, el ritme que es porta és el mateix com si s'anés acompanyat, i en cas de caiguda et trobes sol... i per camins pot suposar unes hores sense ningú pels voltants. Precaució i sentit comú per davant de tot...
Fins aviat!

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
No vegis el pobre paio tot sol per treure aquest llam de moto de sobre del seu company, que no és gens fàcil, eh


- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
El video va massa ràpit, és impossible que el paio vagi així, i més amb una GSA. Amb una KTM 300, o amb una Gas-Gas 250 2T... :shock:
Respecte al paio de la caiguda, recordem que per muntanya SI és molt important el pes de la montura, com més lleugera millor. I en aquest cas, el pes de la GSA, ufffff..... :tremolant Dubto que el paio que ha parat pugui aixecar-la tot sól, i més en la possició que ha quedat.
Moc aquest fil a l'apartat cerveseta, lloc més adient. :mestre
Respecte al paio de la caiguda, recordem que per muntanya SI és molt important el pes de la montura, com més lleugera millor. I en aquest cas, el pes de la GSA, ufffff..... :tremolant Dubto que el paio que ha parat pugui aixecar-la tot sól, i més en la possició que ha quedat.
Moc aquest fil a l'apartat cerveseta, lloc més adient. :mestre


- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
[quote user="Randy-650" post="135376"]El video va massa ràpit, és impossible que el paio vagi així, i més amb una GSA. Amb una KTM 300, o amb una Gas-Gas 250 2T... :shock:
Respecte al paio de la caiguda, recordem que per muntanya SI és molt important el pes de la montura, com més lleugera millor. I en aquest cas, el pes de la GSA, ufffff..... :tremolant Dubto que el paio que ha parat pugui aixecar-la tot sól, i més en la possició que ha quedat.
Moc aquest fil a l'apartat cerveseta, lloc més adient. :mestre[/quote]
1.- es pot anar així de depressa en un camí tan fàcil..... :twisted: ( aqui el pès no importa tant, el pès "pesa" a les trialeres )
2.- No es una GSA es una Gs/Hp2 de 180 Kgs. :twisted:
Respecte al paio de la caiguda, recordem que per muntanya SI és molt important el pes de la montura, com més lleugera millor. I en aquest cas, el pes de la GSA, ufffff..... :tremolant Dubto que el paio que ha parat pugui aixecar-la tot sól, i més en la possició que ha quedat.
Moc aquest fil a l'apartat cerveseta, lloc més adient. :mestre[/quote]
1.- es pot anar així de depressa en un camí tan fàcil..... :twisted: ( aqui el pès no importa tant, el pès "pesa" a les trialeres )
2.- No es una GSA es una Gs/Hp2 de 180 Kgs. :twisted:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
[quote user="Gs12 red" post="135384"]
1.- es pot anar així de depressa en un camí tan fàcil..... :twisted: ( aqui el pès no importa tant, el pès "pesa" a les trialeres )
2.- No es una GSA es una Gs/Hp2 de 180 Kgs. :twisted:[/quote]
1.- Fàcil al principi, però despres quan venen les roderes, si no les encares bé és que la roda del davant llisca i perd adherència. El pes si importa; massa inèrcia llençada. No és el mateix rectificar una enduro amb un cop de gas que una trail pesadeta. Bé, què t'haig d'explicar a tu. :lol:
2.- Tens raó, és una HP2, però tot i això són masses kg. Si vol fer el burro amb BMW, perquè no ho fa amb la G 450 X de 120 kg? 120 kg són més fàcil de llençar en cas d'òstia inminent que no pas 180.:roll:
[youtube]vBaCDuioKkU[/youtube]
1.- es pot anar així de depressa en un camí tan fàcil..... :twisted: ( aqui el pès no importa tant, el pès "pesa" a les trialeres )
2.- No es una GSA es una Gs/Hp2 de 180 Kgs. :twisted:[/quote]
1.- Fàcil al principi, però despres quan venen les roderes, si no les encares bé és que la roda del davant llisca i perd adherència. El pes si importa; massa inèrcia llençada. No és el mateix rectificar una enduro amb un cop de gas que una trail pesadeta. Bé, què t'haig d'explicar a tu. :lol:
2.- Tens raó, és una HP2, però tot i això són masses kg. Si vol fer el burro amb BMW, perquè no ho fa amb la G 450 X de 120 kg? 120 kg són més fàcil de llençar en cas d'òstia inminent que no pas 180.:roll:


- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
[quote user="Randy-650" post="135388"]
[/quote]
aixo es una challenge 650,no una g 450 ;) ;)
aixo es una challenge 650,no una g 450 ;) ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: EL PER QUÈ NO S´HA DE SORTIR SÒL PER CAMINS...
[quote user="Kpeps" post="135603"][quote user="Randy-650" post="135388"]
[/quote]
aixo es una challenge 650,no una g 450 ;) ;)[/quote]


No t'equivoques mai tu o què? :enfadat
:lol:
[/quote]
aixo es una challenge 650,no una g 450 ;) ;)[/quote]

No t'equivoques mai tu o què? :enfadat
:lol:

