Esmorzar Balaguer-Alfarràs
Moderador: Airald
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Esmorzar Balaguer-Alfarràs
Hola,
Aquest dissabte, provinents de Girona, ens tocarà l'hora d'esmorzar, més o menys en aquesta zona. Serem uns 12 o 14 comensals. Alguna suggerència d'hostal o bar arran de carretera, o quasi, per no desviar-se gaire?
Moltes gràcies, :D
Aquest dissabte, provinents de Girona, ens tocarà l'hora d'esmorzar, més o menys en aquesta zona. Serem uns 12 o 14 comensals. Alguna suggerència d'hostal o bar arran de carretera, o quasi, per no desviar-se gaire?
Moltes gràcies, :D
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 08, 2010 12:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Esmorzar Balaguer-Alfarràs
Esperant que els companys de la zona t'aconsellin, et moc això a l'apartat corresponent.
Bona ruta i bon profit! :D
Bona ruta i bon profit! :D

- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
si baixeu per la c53 al km 127,400 restaurant xopluc,hi ha bon aparcament i benzinera, es 15 kilometres avans de Balaguer.
- SisoRT
- Presentats
Gràcies Randy per la correcció i Saneja per l'aportació, prenc nota.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Relativament a prop de Balaguer, a la NII hi ha el HOstal del Carme a ViLAgrassa, al costat de Tarrega.
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Si no us importa gaire desviar-vos una mica, a l'alçada de Balaguer agafeu direccio Camarasa, i a l'entrar al poble a l'esquerra n'hi ha un de ben bo... i amb aparcament de sobres per les motos!
Fins aviat!
Si no us importa gaire desviar-vos una mica, a l'alçada de Balaguer agafeu direccio Camarasa, i a l'entrar al poble a l'esquerra n'hi ha un de ben bo... i amb aparcament de sobres per les motos!
Fins aviat!

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
SisoRT!
Aquest que diu en Saneja crec que per l'hora i el lloc serà el millor.
Jo hi he parat varies vegades i posen.
Vigila no et vingui en Saneja amb el tractor a esmorzar (quan dic tractor no vull dir la Harley eh?), ell ja sap quin. :lol:
Salut, i bona ruta! ;)
Aquest que diu en Saneja crec que per l'hora i el lloc serà el millor.
Jo hi he parat varies vegades i posen.
Vigila no et vingui en Saneja amb el tractor a esmorzar (quan dic tractor no vull dir la Harley eh?), ell ja sap quin. :lol:
Salut, i bona ruta! ;)
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
bar l'sport a Bellcaire d'urgell, a peu de carretera i amb lloc on aparcar
a camarasa us desviareu massa, tot i que esta molt be.
de balaguer a alfarras , sols teniu un bar al costat d'una gasolinera a Algerri. a balaguer haurieu d'entrar i perdrieu temps. i a Alfarras tot just arribar a la cruilla mab la carretra de Viella a l'esquerra en teniu 3 o 4.
entre el que diu saneja i el de bellcaire mmmmmm perque vaig de nits , que sino m'atanso
;)
a camarasa us desviareu massa, tot i que esta molt be.
de balaguer a alfarras , sols teniu un bar al costat d'una gasolinera a Algerri. a balaguer haurieu d'entrar i perdrieu temps. i a Alfarras tot just arribar a la cruilla mab la carretra de Viella a l'esquerra en teniu 3 o 4.
entre el que diu saneja i el de bellcaire mmmmmm perque vaig de nits , que sino m'atanso
;)
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Alex" post="135522"]bar l'sport a Bellcaire d'urgell, a peu de carretera i amb lloc on aparcara camarasa us desviareu massa, tot i que esta molt be.
;)[/quote]
Aquest de Bellcaire està molt bé per esmorzar, és d'un motero i podeu deixar les motos a la porta sense problemes.
L'Àlex sap bé el que es diu, per aquella zona. ;)
;)[/quote]
Aquest de Bellcaire està molt bé per esmorzar, és d'un motero i podeu deixar les motos a la porta sense problemes.
L'Àlex sap bé el que es diu, per aquella zona. ;)
- SisoRT
- Presentats
Moltíssimes gràcies per les vostres aportacions. Això és un luxe. Lllevats a les cinc i sortits a les sis, me semblava idoni esmorzar a les vuit tocades. Però per aquí no obren fins les nou. Esmozarem a l'Aragó, que per experiència, també n'hi posen. :mrgreen: