MARROC 22 Agost 5 Setembre
Moderador: Airald
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Re: MARROC 22 Agost 5 Setembre
Bon viatge Sisco i ja saps, esperem crónica. :Saltant
- SISCOLT
- Presentats
- Entrades: 113
- Membre des de: dc. març 12, 2008 7:08 pm
- Ubicació: CERVERA - LLEIDA
acabem de fer els ultims preparatius....
m'estic prenen un kardhhu ben fresquet intentant visualitzar-ho tot....
la patereta ben neta i a tope de combustible, amb pastilles i olis nous... maletes a tope... calers (Euros i uns quans Dirhams (gràcies Juanjo).. passaports... documentació de la moto...carta verda... carnet de conduir... tarjetes, sobre tot la del Racc (per el que pugui ser).... camisetes de un sol us (no tornaran i així recuperem espai)... sandalietes ben frequetes per quan estiguem al lloc...billets del vaixell...adreces d'hotels (no portem cap reserva feta) planning de la ruta (em sembla que quan arribem a Tanger cambiara tot...) i sobre tot el que portem de sobres, son unes ganes de disfrutar d'aquest viatge com no m'havia passat en cap altre, pot ser es el neguit a tot el desconegut, l'idioma, el Ramadan, el desert (quines ganes tinc de trapitjar aquella sorra tant groga....) be, ens trobem en aquells moments tant especials de l'inici de qualsevol viatge que representa alguna cosa important per a tu...ufffff em sembla que el tercer cardur ja m'afecta una mica :lol: :lol: :lol:
Intemtarem fer una mica de cronica però no prometo res, (per si de cas :D )
Salut
p`d. acabo l'escrit 1`45 hores després d'haber-lo començat...
Una abraçada a tots/tes
m'estic prenen un kardhhu ben fresquet intentant visualitzar-ho tot....
la patereta ben neta i a tope de combustible, amb pastilles i olis nous... maletes a tope... calers (Euros i uns quans Dirhams (gràcies Juanjo).. passaports... documentació de la moto...carta verda... carnet de conduir... tarjetes, sobre tot la del Racc (per el que pugui ser).... camisetes de un sol us (no tornaran i així recuperem espai)... sandalietes ben frequetes per quan estiguem al lloc...billets del vaixell...adreces d'hotels (no portem cap reserva feta) planning de la ruta (em sembla que quan arribem a Tanger cambiara tot...) i sobre tot el que portem de sobres, son unes ganes de disfrutar d'aquest viatge com no m'havia passat en cap altre, pot ser es el neguit a tot el desconegut, l'idioma, el Ramadan, el desert (quines ganes tinc de trapitjar aquella sorra tant groga....) be, ens trobem en aquells moments tant especials de l'inici de qualsevol viatge que representa alguna cosa important per a tu...ufffff em sembla que el tercer cardur ja m'afecta una mica :lol: :lol: :lol:
Intemtarem fer una mica de cronica però no prometo res, (per si de cas :D )
Salut
p`d. acabo l'escrit 1`45 hores després d'haber-lo començat...
Una abraçada a tots/tes
Un amic es aquell/a que et coneix molt bé i tot i així, t'estima. :ksss
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
SisoLT, que us vagi molt be per terres marroquines.
Salut! ;)
Salut! ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
M´agradria sapiguer com els s´hi va. Segur que molt i molt bé i potser ja amb ganes d´arribar a casa :?: :?:
- SISCOLT
- Presentats
Hola a totes i tots, sense cap incidencia negativa massa remarcable i amb un bon grapat d'anecdotes, ja SOM AQUÍ..............
En pic pugui, m'hi posarè a triar fotos i si m'atreveixo intentaré fer una mica de cronica...
De moment només us puc avançar que ha sigut una maravella de viatge, em disfrutat moltísim, es el pais dels contrastos, tant a prop i tant diferent.
Em fet a la ratlla dels 3.000 kilometres, anada i tornada Barcelona-Tanger en vaixell, o sigui que excepte 200 km tots, per terres Marroquines...
PANOTXA, malauradament no et vaig poguer fer l'encarrec.
MARETA, crec que per molt be que t'ho passis, sempre hi ha una part de tu que enyora casa teva i te ganes d'arribar (però m'haguès estat una setmana més) ;)
Fins aviat
En pic pugui, m'hi posarè a triar fotos i si m'atreveixo intentaré fer una mica de cronica...
De moment només us puc avançar que ha sigut una maravella de viatge, em disfrutat moltísim, es el pais dels contrastos, tant a prop i tant diferent.
Em fet a la ratlla dels 3.000 kilometres, anada i tornada Barcelona-Tanger en vaixell, o sigui que excepte 200 km tots, per terres Marroquines...
PANOTXA, malauradament no et vaig poguer fer l'encarrec.
MARETA, crec que per molt be que t'ho passis, sempre hi ha una part de tu que enyora casa teva i te ganes d'arribar (però m'haguès estat una setmana més) ;)
Fins aviat
SISCOLT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 05, 2010 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut a casa de nou. :D
Esperem crònica, ok? No pots defraudar a tots els que t'han ajudat, ara. ;)
Esperem crònica, ok? No pots defraudar a tots els que t'han ajudat, ara. ;)

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
M'alegro que us ho hague passat tant bé.
Marroc és ben bé això que dius: tant a prop i tant diferent ;)
Marroc és ben bé això que dius: tant a prop i tant diferent ;)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Enhorabona pel viatget, amb tranquilitat ja ens faras cinq cèntims.. o una bona crònica.
:D :D
Enhorabona pel viatget, amb tranquilitat ja ens faras cinq cèntims.. o una bona crònica.
:D :D
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
benvinguts..
Marroc enganxa. No s'enten fins que s´hi esta.
Marroc enganxa. No s'enten fins que s´hi esta.
Ex ...moltes coses
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
SiscoLT!
Bentornat a la terra que mengem porc, no l´has trobat a faltar? :lol:
Espero amb impaciència la crònica que segur que et quedarà de conya.
Per l'encàrrec no pateixis, que tard o d´hora hi tornaré.
Salut! ;)
Bentornat a la terra que mengem porc, no l´has trobat a faltar? :lol:
Espero amb impaciència la crònica que segur que et quedarà de conya.
Per l'encàrrec no pateixis, que tard o d´hora hi tornaré.
Salut! ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Hola !!!!!!
Benvinguts a casa :kiss
Benvinguts a casa :kiss
- SISCOLT
- Presentats
Hola a tots i totes, sobretot a les ultimes :lol: necessito un copet de ma, no trobo el tutorial (si existeix) per penjar fotos i la veritat estic bastant bastant bastant espés.. :oops: si sou tan amables de orientar-me una mica us estaré eternament agraït
[IMG=http://img338.imageshack.us/img338/7290/barcelonetak.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img338.imageshack.us/img338/7290/barcelonetak.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
SISCOLT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 7:24 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aqui el tens. Ja veuras com quan n'hagis posat un parell que no és tan dificil. :ban