Mal al cul !!!
Moderador: Airald
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
Mal al cul !!!
Durant el viatge a la Rochelle, 1600Km en 5 dies, he notat (mes la meva dona que jo) que el culet es notava, sobretot els últims dies, segurament la costun fa molt, pero..
Teniu algun invent per solucionar aixó, heu modificat els seients amb mes espuma... Potser fer parades mes frequents... (mes que els 1600km, el problema són les hores a sobre la moto, no es el mateix fer els 400km en autopista i anar per feina que perdre tot el dia per fer 400 km, són pocs km pero són 6 hores en moto...)
Amb la Burgman en aquest aspecte era mes comode, son posicions diferents, i seients amb mes espuma.
Ja dic que la millor solucio es fer més km per acostumar el culet al seient, pero potser hi ha altres coses
Teniu algun invent per solucionar aixó, heu modificat els seients amb mes espuma... Potser fer parades mes frequents... (mes que els 1600km, el problema són les hores a sobre la moto, no es el mateix fer els 400km en autopista i anar per feina que perdre tot el dia per fer 400 km, són pocs km pero són 6 hores en moto...)
Amb la Burgman en aquest aspecte era mes comode, son posicions diferents, i seients amb mes espuma.
Ja dic que la millor solucio es fer més km per acostumar el culet al seient, pero potser hi ha altres coses
Roger
VStrom dl650 k7

VStrom dl650 k7

- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Tranquil os acabareu acostumant, crec que a tots ens ha passat al canviar de moto...
De totes maneres si fos tant incòmode que no acabéssiu d’anar bé del tot,
podeu preguntar-li al Xavitiger, ell que fa un tou de Km a l’any i porta un seient de Gel
que és una meravella i suposo que en trobaríeu un per la vostre... :D :D :D
:!: i Vvvvsss
De totes maneres si fos tant incòmode que no acabéssiu d’anar bé del tot,
podeu preguntar-li al Xavitiger, ell que fa un tou de Km a l’any i porta un seient de Gel
que és una meravella i suposo que en trobaríeu un per la vostre... :D :D :D
:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- roger
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Exacte. Un seient de gel, com bé ha dit l'Anna.

Cubre asiento universal con diseño ergonómico y un revestimiento de gel que controla la temperatura, consiguiendo un confort excepcional para el piloto.
-Rápida fijación con ganchos de nylon y cinchas.
Precio €99.10
Pots mirar-ho millor ----------> AQUI
Per cert, ara que ho veig, la nova Tiger ho porta com a opció:
......También es una pena que elementos como el caballete central (tan útil para el mantenimiento de la cadena de transmisión) o el asa del pasajero formen parte de la lista de opciones. Una larga lista por otra parte que incluye portaequipaje rígido (2 maletas: 699 €) y alforjas y todo lo necesario para mejorar el confort de la moto: cúpula alta (aconsejable, 149 €), puños calefactables, asiento de gel....

Cubre asiento universal con diseño ergonómico y un revestimiento de gel que controla la temperatura, consiguiendo un confort excepcional para el piloto.
-Rápida fijación con ganchos de nylon y cinchas.
Precio €99.10
Pots mirar-ho millor ----------> AQUI
Per cert, ara que ho veig, la nova Tiger ho porta com a opció:
......También es una pena que elementos como el caballete central (tan útil para el mantenimiento de la cadena de transmisión) o el asa del pasajero formen parte de la lista de opciones. Una larga lista por otra parte que incluye portaequipaje rígido (2 maletas: 699 €) y alforjas y todo lo necesario para mejorar el confort de la moto: cúpula alta (aconsejable, 149 €), puños calefactables, asiento de gel....

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Us heu d´acostumar.
Els primers viatges que vaig fer als 200km no podia mes
Ara en un dia puc aguantar tranquilament 1000km's
El seient quant es nou tambe es mes dur que despres i t´has d´anar acostumant i el seient "amotllant" a tu.
De totes maneres quant porteu uns 4000/5000km's a la moto penseu el mateix
mira a
www.bagster.com
www.topsaddlery.com
Els primers viatges que vaig fer als 200km no podia mes
Ara en un dia puc aguantar tranquilament 1000km's
El seient quant es nou tambe es mes dur que despres i t´has d´anar acostumant i el seient "amotllant" a tu.
De totes maneres quant porteu uns 4000/5000km's a la moto penseu el mateix
mira a
www.bagster.com
www.topsaddlery.com
Ex ...moltes coses
- River
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Palau solità i plegamans
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Està clar que us heu d'acostumar a la moto, després d'uns quans kms, ja veuras com ja no notes per res les tirades llargues.
El primer dia que vaig agafar la moto, vaig anar fins a Lleida i 2 parades vaig haver de fer... ara si fa falta fer 1000kms, doncs no passa res.
Una pregunta d'això dels seients de gel, va per zones a dins o és tot una zona gran?? Si es així el més normal és que al sentar-te marxi el gel cap a d'altres bandes, no??
Fins aviat!
Està clar que us heu d'acostumar a la moto, després d'uns quans kms, ja veuras com ja no notes per res les tirades llargues.
El primer dia que vaig agafar la moto, vaig anar fins a Lleida i 2 parades vaig haver de fer... ara si fa falta fer 1000kms, doncs no passa res.
Una pregunta d'això dels seients de gel, va per zones a dins o és tot una zona gran?? Si es així el més normal és que al sentar-te marxi el gel cap a d'altres bandes, no??
Fins aviat!

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
Hi ha una solució molt barata i que veritablement funciona, es tracta d'anar a una botiga d'hipica i comprar un "salvacreus", es molt similar a una pell de xai, es pot posar i treure a conveniència, hi ha diversos tamanys, pel seient del davant, del darrera, colors i grosaries, etc.

El preu era d'uns 9 euros (unitat) fa un parell d'anys...
A l'hivern escalfa, a l'estiu és fresquet, el problema pot ser que te'l robin si baixes a ciutats.
Espero et/us serveixi.
Si voleu més informació.
V'ssssssssssss
Hi ha una solució molt barata i que veritablement funciona, es tracta d'anar a una botiga d'hipica i comprar un "salvacreus", es molt similar a una pell de xai, es pot posar i treure a conveniència, hi ha diversos tamanys, pel seient del davant, del darrera, colors i grosaries, etc.

El preu era d'uns 9 euros (unitat) fa un parell d'anys...
A l'hivern escalfa, a l'estiu és fresquet, el problema pot ser que te'l robin si baixes a ciutats.
Espero et/us serveixi.
Si voleu més informació.
V'ssssssssssss
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
El Carles te una solució molt dràstica que pot servir per aquest problema.

Bromes a part. Mirat això, potser sigui una solució mes cara que la que ens brinda en Terra, però per opcions que no quedi.
http://www.bagster.com/es/moto/sellerie.php
Intenta no fer gaire cas al problema i no t’obsessionis Roger.
Salutacions.

Bromes a part. Mirat això, potser sigui una solució mes cara que la que ens brinda en Terra, però per opcions que no quedi.
http://www.bagster.com/es/moto/sellerie.php
Intenta no fer gaire cas al problema i no t’obsessionis Roger.
Salutacions.
Salutacions moteres.
- roger
- Presentats
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
QSC sempre amb el seu humor que el caracteritza...QSC ha escrit:Esperaaaa....!!!! que falto jo !!!, has probat amb això??? :lol: :lol: :lol:roger ha escrit:Gracies a tots, estudiare el tema i si al final compro algo ja posare fotos. :D :D
gracies
![]()
V'ssssssssss
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Com ja s'ha dit per aquí, crec que el millor és anar acostumant el cul de mica en mica.
Jo crec que ja hi tinc una durícia i tot, però de tota manera no em vaig poder resistir a posar-hi un seient de gel a la tiger, i la veritat és que funciona.
Però no us penseu pas que és la solució definitiva.
Per aquí algú ha dit que aguanta mil kilòmetres en un dia com si res...
Jo potser començo a notar l'edat, però si que és veritat que amb el seient de gel, el meu cul ha rejuvenit una mica!!!
Jo crec que ja hi tinc una durícia i tot, però de tota manera no em vaig poder resistir a posar-hi un seient de gel a la tiger, i la veritat és que funciona.
Però no us penseu pas que és la solució definitiva.
Per aquí algú ha dit que aguanta mil kilòmetres en un dia com si res...
Jo potser començo a notar l'edat, però si que és veritat que amb el seient de gel, el meu cul ha rejuvenit una mica!!!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Res, unes malles de biciclista BTT amb la seva badana i tindràs el culetroger ha escrit:Que és ???? Com va ??Anna ha escrit:...Xavitiger, ell que fa un tou de Km a l’any i porta un seient de Gel...
Jo m'acostumare però la dona diu que el faci tapisar... i hem fa pal :?
sempre ben tovet....... :twisted: i a més a més ben netet i discretet amb el sanitized.........

- roger
- Presentats