Bossa Sobredipossit

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Bossa Sobredipossit

Entrada Autor: Ride » ds. set. 11, 2010 1:02 pm

Bones a tots/es fins ara a la Super teneré no lligava la bossa sobrediposit, ara amb la Bandit no les tinc totes, vosaltres com ho feu????

a part no tinc gaire idea de com fer-ho, ja que la meva bossa del "lidl" no venen instruccions

algú hem pot dir alguna cosa ???

Vsss

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Bossa Sobredipossit

Entrada Autor: MikelRT » ds. set. 11, 2010 2:08 pm

Hola,

Jo tinc una bossa del Lidl i ara la he adaptat a la RT.

El que fet es cosí una de las moltes cintes a la part del devant (de las de ganxo) i es tiva per la part devantera

La part del darrera, he tornat a cosir un altre cinta (de las típiques de motxila)

Tot plegat fa que quedi tivada per devant i per derrera i no fa falta per els laterals (que es com està originalment)

En resum: siguent una bossa tan multifuncional i econòmica, permet tallar las cintes laterals i aprofitarles per cosirles per devant i darrera.

En el meu cas, la part de darrera, he fitxar a sota al seient amb un dels molts cargols que porta i arrant del diposit la part contraria de la cinta (aquesta sobre-surt arrant entre el diposit i el seient i així practicament no es veu) i per el devant son els ganxos que ja venent amb la cinta.

RESUM del RESUM: es un brico :lol: No se si seràs capaç de entendrem el que he explicat , :tremolant per lo que et recomano que hi posis ganees i tallis sense por :mrgreen: (si cal, et faig unes fotillos del meu brico) :eyes

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dg. set. 12, 2010 4:19 pm

Gracies miquel molt bon brico que t'has currat la part de seient l'he entés perfectament, la de devant no m'ha queda massa clar, pero efectivament la força mès condunden ve donada per la part de devant, que és l'aire l'hi dona de plè.

Moltes gracies pel consell miraré de fer-hi quelcom de semblant.

Vssss

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. set. 12, 2010 5:13 pm

[quote user="Ride" post="136135"]Gracies miquel molt bon brico que t'has currat la part de seient l'he entés perfectament, la de devant no m'ha queda massa clar, pero efectivament la força mès condunden ve donada per la part de devant, que és l'aire l'hi dona de plè.Vssss[/quote]

Bones!!!

Sempre la duc lligada al manillar, a la part central, i encara que el giris a les maniobres com és el punt central no es mou gens.

Fins aviat!
Imatge

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. set. 12, 2010 5:34 pm

[quote user="Carles" post="136139"][quote user="Ride" post="136135"]Gracies miquel molt bon brico que t'has currat la part de seient l'he entés perfectament, la de devant no m'ha queda massa clar, pero efectivament la força mès condunden ve donada per la part de devant, que és l'aire l'hi dona de plè.Vssss[/quote]

Bones!!!

Sempre la duc lligada al manillar, a la part central, i encara que el giris a les maniobres com és el punt central no es mou gens.

Fins aviat![/quote]

Hola,

Jo a la GS la duia com diu en Carles, amb una conexiò ràpida a la part central del manillar ( sempre portaba la part mascla a la moto, i la famella cusida a la bossa). Quant gires, no es mou la bossa.

Ara amb la RT ho porto així.
Imatge
I a sota el seient la part famella (o mascla, :mrgreen: )
Imatge
I el que et deia dels ganxos, seria una cosa així (en aquest cas els he ficat al suport del GPS, per que et facis una idea), amb las pinces tensores cosides a la bossa.
Imatge
Apa, ja pots possar "fil a l'agulla!!! :lol: :lol: :lol:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 12, 2010 8:08 pm

Company i bandidu Ride, com diu en Carles....

[quote user="Carles" post="136139"]

Fins aviat![/quote]

La teva Bandit, al no portar gens de carenat l'has de portar lligada a la part central. Això junt amb els imans farà que no et voli.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dl. set. 13, 2010 2:46 pm

Gracies pels consells, m'hi tinc de posar rapid ja que dissabte marxo a alcañiz a veure MOTOGP !!!

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. set. 27, 2010 10:49 pm

Hola Ride! Com et va anar? Vas poder lligar-ho bé? :smile:
ImatgeUnforgiven

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dt. set. 28, 2010 3:25 pm

Si vaig seguir els consells d'en Miquel i la vaig lligar al manillar, tant sols, no ho vaig fer del costat del seient, tot i així en una punta a 170 ni es va moure....

Repte aconseguit !!!!!!

Gracies Miquel de nou, ja penjaré alguna foto

vsssss

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dt. set. 28, 2010 8:22 pm

[quote user="Ride" post="139297"]Si vaig seguir els consells d'en Miquel i la vaig lligar al manillar, tant sols, no ho vaig fer del costat del seient, tot i així en una punta a 170 ni es va moure....

Repte aconseguit !!!!!!

Gracies Miquel de nou, ja penjaré alguna foto

vsssss[/quote]

NO FOTO=NO BOSSA :mrgreen:

Salut

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”