despres de molt temps sese sortir, per culpa de la -masa- feina, vaig aprofitar un cap de setmana, per fer una sortida aqui a prop i un dels llocs que mes m'agrada es Carcassonne, bona carretera, per arribar-hi i un bon lloc per pasejar
la veritable excusa era, que una bona amiga tastes-hi, el mon de la moto i que s'enganxesi
no em puc queixa, el dia, solejat, començem la ruteta d'hora i arrivem al coll d'Ares, no diu res, es bo???, no ho se pas
parada per menjar alguna cosa a Prats de Mollo, no es pas un dinar per enganxart-he al mon de la moto, pero si per estrenarse en lo que es "la marxa fina"

bueno, ja em arribat, despres de la visita al Canal de Midi, pasejada per la Cite

la veritat que es un lloc de cara al turisme, pero mereix la pena enarhi, un cop o dos, esta molt be consevada i es molt pero que molt dolca

abans de sopar, la trobada amb un company de Mototurisme, -que petit es el mon o que grans que som nosaltres- Stelvio, va se una trobada curta em va fer molta il-lusio

ara si un bon sopar a un lloc maco

diumenge pasejada i mercadillo, no un cualsevol,un d'aquells "rarito"???

per cert, si vole-ho fer una compra conjunta de cascos, ja sabe-ho

per motius tecnics vaig tindra que fer uns kms d'autopasta i el primer comentari negatiu, per part d'ella "aixo de l'autopista es aburrit, agafa la primera sortida que vingui"
resumint, un parell de dias per no oblidar i una motoadicte mes