BMW S 1000 RR

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

BMW S 1000 RR

Entrada Autor: Kpeps » dg. set. 12, 2010 7:40 pm

Imatge

Diverses publicacions esportives de tot el món, com la revista anglesa Fast Bike, van participar en una gran prova que es va celebrar al circuit català de Alcarràs, estant tots d'acord en atorgar el guardó a la BMW S 1000 RR com la millor motocicleta esportiva de 2010.Les votacions es van desenvolupar entre deu models tan coneguts com: Honda Fireblade, Ducati 1198 S Corse, Aprilia RSV4 o la Triumph Daytona 675, i els encarregats de l'elecció pilots experimentats que es van traslladar al circuit català de Alcarràs per provar a tots els models del rànquing, sotmetent-los a nombroses proves, portant totes les motocicletes els mateix tipus de pneumàtics.
La BMW S 1000 RR ja va ser escollida guanyadora del Màster Bike, per la revista espanyola Motociclisme, en la qual convoca a 16 periodistes internacionals un cop l'any, per elegir la millor motocicleta superesportiva entre 20 models.

Fitxa Tècnica BMW S 1000 RR (2010)
Tipus Sport
CIlindrada 999
Motor Refrigerat per aigua, 4 temps, quatre cilindres en línia, dos arbres de lleves, 4 vàlvules per cilindre, injecció electrònica BMS-KP
Potència 193 CV 00 RR. BMW S 1000 RR.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: BMW S 1000 RR

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 12, 2010 7:47 pm

Bé, jo tinc entès que segons quins mitjans la millor moto esportiva ha estat la Aprilia RSV, i de llarg.

Jo no sé d'on treuen que la millor esportiva és la BMW...... :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. set. 12, 2010 8:31 pm

millor moto esportiva :

als EEUU , Japó , Alemanya , Suecia , GB , Suissa , Italia etc. ( a França totes 100 Cv :shock: )

http://www.webbikeworld.com/motorcycle- ... s-1000-rr/
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 12, 2010 8:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 13, 2010 12:18 am

Según una encuesta entre los aficionados de varios países, la Aprilia RSV4 en sus dos versiones (R y Factory), es la mejor moto del año 2010. Esta encuesta la han llevado a cabo los medios de comunicación especializados de doce países, entre los que se encuentran España, Alemania, Italia, Francia, Brasil y Suiza.

http://www.moto22.com/deportivas/la-apr ... to-del-ano

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. set. 13, 2010 9:11 am

Jo tambe creia que era la Aprilia i ja estava fent "guardiola" per comprarmela.
¡Hpusssssssssssss!. :roll:
.

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. set. 13, 2010 9:27 am

Que malament li saber a molta gent que aquesta BMW es nominada

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dl. set. 13, 2010 9:36 am

[quote user="JAVIHOSPITALET" post="136260"]Que malament li saber a molta gent que aquesta BMW es nominada[/quote]

Ja ho pots ven dir, si en comptes de dir-se BMW S 1000 RR es digués XXXXXX S1000RR, de segur que no ho dirien, pero es veu que a alguns les lletres BMW els hi provoquen certa reacció.

:lol: :lol: :lol:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 13, 2010 9:40 am

[quote user="xavmar" post="136263"][quote user="JAVIHOSPITALET" post="136260"]Que malament li saber a molta gent que aquesta BMW es nominada[/quote]

Ja ho pots ven dir, si en comptes de dir-se BMW S 1000 RR es digués XXXXXX S1000RR, de segur que no ho dirien, pero es veu que a alguns les lletres BMW els hi provoquen certa reacció.

:lol: :lol: :lol:[/quote]

No, noi, no. El problema està que a TOTES les revistes del món mundial si no deixen ben parada la BMW no els hi deixen més motos per provar.

I torno a repetir, la Aprilia es repassa a la S RR per on i quan vol en circuit tancat en igualtat de condicions. :cool:

Altre cosa molt diferent seria quina és la millor trail, la GS i la GSA, i això no ho discuteixo. :lol:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 13, 2010 9:42 am

A la Barcelonnete en vaig veure una i fa molt bon pinta.

De totes maneres crec que li falta un punt de personalitat.
Si tens una japonesa i al costat aquesta S1000RR si no és per el logo no saps quina es la moto alemana.
Amb totes les RR's japonenses ja pasa una mica, que son una mica semblants entre si, pero les BMW de ultima generació sempre han intentat trencar una mica, i mostrar-se una mica diferent que la competencia.

En aquesta , a part de la asimetria del far del davant no hi ha gaire cosa mes. Suspensions "convencionals",cadena,......

PD: NO es una critica a BMW, es una "critica" cap aquest model en concret
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. set. 13, 2010 10:37 am

aqui teniu una comparativa de les RR´s feta al circuit de Alcanyìs per la gent de MOTORRAD ( que les seves enemistats amb BMW son de tothom conegudes )

http://www.motorradonline.de/de/motorra ... 70?seite=4

( podeu anar passant les pàgines amb el traductor ) surt guanyadora la BMW ( tinc la revista a casa )

al Cycle World ( USA ) també fan una comparativa

http://www.cycleworld.com/motorcycle_ne ... y_in_spain

guanya " la BMW ( també tinc la revista a casa )

Basicament totes les revistes importants de motos esportives, es reuneixen per El.legir la millor esportiva del any ( Master Bike ) aquest any a Alcanyís i ha sortir la BMW.

tot i que l´Aprilia es potser la millor moto globalement , guanya la BMW sobretot degut i per culpa dels seus sistemes de control de Tracció ( si però no al circuit :evil: ) però les xifres de potència brutes son escandaloses: 202 Cv. per la més potent (BMW ) per 181 de la Kawa ZX-10R i 175 de l´Aprilia.

les xifres de acceleració i també de frenada també son molt superiors, BMW ha vulgut fer la esportiva + de tot i no ha escatimat mitjants per a conseguir-ho.

Ah ? i a el que fa a mí : em sua la p**** la BMW ( la marca ) encara que n´hi tingut varies, però fredament s´ha de reconeixer que BMW es l´unica marca de motos que sembla innovar i alegrar aquest mercat de les motos ( Desgraciadament Japó no respon ) :cry:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 11:14 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dl. set. 13, 2010 10:51 am

[quote user="Steelman" post="136266"]A la Barcelonnete en vaig veure una i fa molt bon pinta.

De totes maneres crec que li falta un punt de personalitat.
Si tens una japonesa i al costat aquesta S1000RR si no és per el logo no saps quina es la moto alemana.
Amb totes les RR's japonenses ja pasa una mica, que son una mica semblants entre si, pero les BMW de ultima generació sempre han intentat trencar una mica, i mostrar-se una mica diferent que la competencia.

En aquesta , a part de la asimetria del far del davant no hi ha gaire cosa mes. Suspensions "convencionals",cadena,......

PD: NO es una critica a BMW, es una "critica" cap aquest model en concret[/quote]

Crec que tens raó en el cas de les motos NORMALS de BMW son bastant diferents a les altres però quan es fa una RR, poques son les diferencies que es poden aplicar, a nivell de motor, xassis, suspensions, etc. Crec que el que miren son les dimensions les mes petites possibles, el pes, la potencia, motor, el par, l'embragatge, suspensions i en tot això quasi tot està inventat. No hi ha un nou chassis com va treure Cobax ( DELTABOX )en el seu moment i que a dia d'avui es el que s'està utilitzant ja sigui tubular o amb bigues d'alumini com les japos.
Les motos agraden o no, però esta clar que sols mirant l'aspecte d'una moto no sabrem res del seu rodar si no la provem.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 13, 2010 10:57 am

[quote user="Gs12 red" post="136285"]aqui teniu una comparativa de les RR´s feta al circuit de Alcanyìs ................ [/quote]

Si, que si, però apart de Motorrad i Cycle World, les altres revistes què diuen? ;)

Apart d'això, al Mundial de SBK ja es veu que no serveixen per res. No saben què fer per guanyar una cursa! :crys

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 13, 2010 11:01 am

[quote user="xavmar" post="136292"].....un nou chassis com va treure Cobax ( DELTABOX )en el seu moment i que a dia d'avui es el que s'està utilitzant ja sigui tubular o amb bigues d'alumini com les japos......[/quote]

És Cobas, d'Antonio Cobas, que junt amb Jacinto Moriana va ser el que va portar a en Crivillé al Mundial de 125.

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dl. set. 13, 2010 11:01 am

[quote user="Randy-650" post="136295"][quote user="Gs12 red" post="136285"]aqui teniu una comparativa de les RR´s feta al circuit de Alcanyìs ................ [/quote]

Si, que si, però apart de Motorrad i Cycle World, les altres revistes què diuen? ;)

Apart d'això, al Mundial de SBK ja es veu que no serveixen per res. No saben què fer per guanyar una cursa! :crys[/quote]

No a lugar.

Que va fer el primer any l'equip de F1 RedBull?
res de res, pero ara ja veus on estan.
El temps ho dirà, estan tenint un problema de juventut com qualsevol altre fabricant, no es exclusiu de bemeuve.

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dl. set. 13, 2010 11:06 am

[quote user="Randy-650" post="136296"][quote user="xavmar" post="136292"].....un nou chassis com va treure Cobax ( DELTABOX )en el seu moment i que a dia d'avui es el que s'està utilitzant ja sigui tubular o amb bigues d'alumini com les japos......[/quote]

És Cobas, d'Antonio Cobas, que junt amb Jacinto Moriana va ser el que va portar a en Crivillé al Mundial de 125.[/quote]

Ho se, ho se
:lol: :lol: :lol:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 13, 2010 11:07 am

[quote user="xavmar" post="136297"]

[/quote]

Val, val, RedBull no va fer res, però ara "vola", degut a que tenen el millor enginyer de la F1 de tot el circus, apart de floritures aerodinàmiques que els altres no saben/poden imitar.

BMW vol guanyar el Mundial de SBK per veure si en venen més de la S 1000 R, però ho tenen dificil, per molt que fitxin pilots de primera classe.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. set. 13, 2010 11:10 am

[quote user="Randy-650" post="136295"][quote user="Gs12 red" post="136285"]aqui teniu una comparativa de les RR´s feta al circuit de Alcanyìs ................ [/quote]

Apart d'això, al Mundial de SBK ja es veu que no serveixen per res. No saben què fer per guanyar una cursa! :crys[/quote]

es que basicament al Master-Bike es reuneixen tots els periodistes-provadors de les principals revistes de motos del mon i després de provar-les totes emiteixen el seu vot.

http://blogs.motociclismo.es/editorial/ ... ra-europa/

per cert, mireu que diuen del circuit d´Alcanyís:

nos fuimos a la pista de Motorland, en Aragón, cerca de Alcañiz, y… nos quedamos pasmados, nosotros y sobre todo los probadores de las otras 15 revistas de todo el mundo que nos acompañaron que no habían visto ni rodado nunca en nada igual. Por algo tiene la máxima homologación FIM y por algo ya es reserva -y eso porque ya tenemos otras tres pruebas adjudicadas- en el calendario de MotoGP. Una pista ultra segura, rápida, divertida, espectacular, Motorland ha sido el escenario ideal para enfrentar las nueve superbikes que formaron la parrilla de salida de nuestro Master Superbike
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 11:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 13, 2010 11:16 am

[quote user="Gs12 red" post="136300"]

es que basicament al Master-Bike es reuneixen tots els periodistes-provadors de les principals revistes de motos del mon i després de provar-les totes emiteixen el seu vot.

[/quote]

Perfecte. I on diu que guanya la BMW? :shock: Diu que guanyen les europees:

Es vuestro voto y elección, y el color es también muy azul, han ganado motos europeas, Aprilia, Ducati y BMW, dos japonesas, Honda y Yamaha, y una norteamericana Harley V-Rod, que junto con la T-Max de Yamaha o la VFR de Honda, ahora en versión 1200, ganan siempre.

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dl. set. 13, 2010 11:17 am

[quote user="Randy-650" post="136299"][quote user="xavmar" post="136297"]

[/quote]

Val, val, RedBull no va fer res, però ara "vola", degut a que tenen el millor enginyer de la F1 de tot el circus, apart de floritures aerodinàmiques que els altres no saben/poden imitar.

BMW vol guanyar el Mundial de SBK per veure si en venen més de la S 1000 R, però ho tenen dificil, per molt que fitxin pilots de primera classe.[/quote]

Com pasa en tots el fabricants, ja no es una lluita d'equips, es una lluita de fabriques i tots volen el mateix, vendre.
Creus que schumacher ara es una toya, no el que passa es que no te el millor cotxe, al igual que abans tampoc era el millor pilot sencillament tenia el millor cotxe del circus, per desgracia ara el pilot ja no es ni un 10% i això es el que fa aburrida la F1.

En fi, crec que le tema era la S 1000 RR, NO?

M'agrada, però no la compraré, tinc molts problemes de cervicals
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 13, 2010 11:22 am

[quote user="xavmar" post="136305"]

M'agrada, però no la compraré, tinc molts problemes de cervicals[/quote]

Doncs a mi m'encanta. Si un dia em toca la grossa la compraré per anar a fer tandes. :D

Això de la zona vermella a 14.000 rpm ha de ser la canya!

[youtube]sSL3mGAk0oM[/youtube]

Respon

Torna a “General”