Aquesta setmana, tot i no haver fet grans kilometrades, podria definir-la com a "complerta".
Entre setmana, als migdies si m'ho munto bé, puc arribar a disposar d'una horeta i mitja o dues per sortir a rodar amb la Blues.
* Així que el passat dimecres, veient que feia bon temps i tenia temps, vaig decidir fer una carretera que malgrat tenir molt aprop de casa, encara no havia fet en moto. La ruta és la següent:

Val a dir que, essent el primer cop i havent-me avisat un company del mal estat de l'asfalt, la vaig fer amb tota la calma del món, però la vaig disfrutar molt. El clima era ideal, molt de sol però amb una brisa fresqueta que s'agraïa molt, el paisatge preciós. Vaig descobrir una zona amb moltes possibilitats per fer fotos per la orografia i la tranquilitat si hi vas entre setmana, genial!
El darrer tram de baixada cap a Coromines i Navas, el ritme una mica més alegret i millor asfalt, un bon migdia, si senyor!!
*Divendres migdia, vaig tornar a manegar-m'ho per tornar a sortir, aquest cop, la més que coneguda Castelltallat, una ruta magnífica pel paissatge i la proximitat. Tenia bones sensacions, així que vaig fer una cosa que no havia fet encara amb la Blues, rodar a ritme i centrant-me en la conducció i traçada, sense anar forçat, però si disfrutant molt. La ruta és la següent:

El tram en vermell us el poso perquè no surt al mapa però és el millor.
Va ser un dia de bones sensacions sobre la moto i amb la moto!
*Dissabte varem fer, aquest cop en parella, una altra ruta pendent i desconeguda per mi, que també va resultar ser genial. La ruta és la següent:

No tinc paraules per descriure el tram de Sant Hilari fins a Osor... No hi havia gens de transit, només nosaltres la carretera i el paisatge :eyes
Això si, a ritme tranquil i disfrutant de la zona, que espero poder repetir.
Per cert, varem sortir tard i, a l'hora de dinar (nosaltres sempre dinem d'hora) no sabiem on parar, així que arribats a la Cellera de Ter, varem trobar un local a Peu de carretera (buf, ara no recordo el nom, al la tarda us ho dic) on varem menjar molt bé i a preu raonable. Per cert, que a la taula del costat van demanar uns entrecots que semblaven de cavall per les dimensions, gruixuts i enormes, acompanyats de moltes patates al modic preu de 15eurets em sembla recordar. Hi haurem de tornar amb més gana!!
Per cert, la C-153 de Bas fins a Rupit, també genial. Bon asfalt, bon paisatge i moltes corves...
*Diumenge teniem un dinar familiar, però encara varem treure temps per anar fins a Mollerussa a l'Expoclàssic. Em va sorprendre la gran quantitat de vehicles i expositors que hi havia, va estar molt bé i varem fer unes quantes fotos. El trajecte, pur tràmit pesat i aburrit per l'eix infernal :evil:

PD: quan pugui pujo alguna foto... :oops:
En resum, una bona setmana de moto, amb el cul una mica adolorit, però moooolt contents :mrgreen: :mrgreen: