Lourdes Diumenge 12 Setembre.
Moderador: Airald
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: Lourdes Diumenge 12 Setembre.
Felicitats per la RUTETA!!! :lol:
Per cert,
Quant aquells senyors us varen demanar els papers de les amotus..., referent als Cardo, Midland i Cia, no us varen dir res de res? :tremolant
Gràcies per explicar-ho i ensanyar-ho amb tantes i tantes i tantes fotos....... :lol:
Siau
Per cert,
Quant aquells senyors us varen demanar els papers de les amotus..., referent als Cardo, Midland i Cia, no us varen dir res de res? :tremolant
Gràcies per explicar-ho i ensanyar-ho amb tantes i tantes i tantes fotos....... :lol:
Siau
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
ah !! JORDI !!! la teva parada a veure els "ESTELS """ !!! es de "nota"" eh!!! la veritat! sempre un va espitolat i penses: ja pararas un altre dia ! ja ho veuras !! i NO !!!
S´ha de fet el que vingui en gana !! no hi ha un altre dia !!!!
ets un.. sentimental .....!!!
ets un.. sentimental .....!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="MikelRT" post="136484"]
Per cert,
[/quote]
MOOOLT BONA PREGUNTA!!!!

Per cert,
[/quote]
MOOOLT BONA PREGUNTA!!!!

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Mareta" post="136394"]Després de Lourdes, els pubills que varen venir de Manresa, es a dir .... TOTS menys nosaltres tres , varen enfilar cap a casa. També els quedava una bona, molt bona tirada.
El sector Gironí, ens quedava més aprop tornar per França.
Eran aproximadament les 8 del vespre. En Santo acabava de deixar la moto al taller , el varem recollir i cap a casa.
En el GPS desde el taller fins a casa : 498 km :eyes :eyes
Cegata com un taub..... fins a Torroella....
Varem parar un parell de vegades a repostar .
L´últim tram francés..... molt de vent....però cap incident......
BONA RUTA..... BON MENJAR , PERÒ COM SEMPRE EL MILLOR TOTS VOSALTRES .
FINS LA PROPERA :kiss :kiss[/quote]
Unes fotos genials Eva :razz: , i veig que al Tourmalet la boira va fer acte de presencia (la veritat es que es per donar cangueli, si la boira d'ahir era com la que jo vaig trobar fa 1 any, era quasi impossible d'avançar). :tremolant
M'en al.legro molt de la bona ruta, del bon menjar i sobre tot del bon rotllo que tots plegats heu gaudit... ;)
Eran aproximadament les 8 del vespre. En Santo acabava de deixar la moto al taller , el varem recollir i cap a casa.
Unes fotos genials Eva :razz: , i veig que al Tourmalet la boira va fer acte de presencia (la veritat es que es per donar cangueli, si la boira d'ahir era com la que jo vaig trobar fa 1 any, era quasi impossible d'avançar). :tremolant
M'en al.legro molt de la bona ruta, del bon menjar i sobre tot del bon rotllo que tots plegats heu gaudit... ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="MikelRT" post="136484"] Felicitats per la RUTETA!!! :lol:
Per cert,
Siau[/quote]
Miquel, no varen dir res.
Aixó sí... ens varen parar a TOTS. Cap excepció.
Ens varen explicar que estan fent una campanya :
SEGURITAT VIÀRIA :
NO T´EN RENTIS LES MANS .
i et donen un folletó on fan de RANDY però en a lo mosso ;)
Per cert,
Siau[/quote]
Miquel, no varen dir res.
Aixó sí... ens varen parar a TOTS. Cap excepció.
SEGURITAT VIÀRIA :
i et donen un folletó on fan de RANDY però en a lo mosso ;)
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Quina enveja que foteu!!! Al final el metge em prohibirà entrar a Mototurisme perquè no em pugi la tensió.
*Prony, no es pot anar pel món trencant les cames de les vaques
*Augmenta la llegenda bavaresa: no s'arregla ni amb tecnologia extraterrestre (claus aliens)
*Sharkblack, et veig bé, punyetero!
Salut!!!
*Prony, no es pot anar pel món trencant les cames de les vaques
*Augmenta la llegenda bavaresa: no s'arregla ni amb tecnologia extraterrestre (claus aliens)
*Sharkblack, et veig bé, punyetero!
Salut!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Edelweiss" post="136506"][quote user="Mareta" post="136394"]Després de Lourdes, els pubills que varen venir de Manresa, es a dir .... TOTS menys nosaltres tres , varen enfilar cap a casa. També els quedava una bona, molt bona tirada.
M'en al.legro molt de la bona ruta, del bon menjar i sobre tot del bon rotllo que tots plegats heu gaudit... ;)[/quote]
Moltes gracies, Carme.
Per cert, el proper any comptem amb tú, val ????? ;)
M'en al.legro molt de la bona ruta, del bon menjar i sobre tot del bon rotllo que tots plegats heu gaudit... ;)[/quote]
Moltes gracies, Carme.
Per cert, el proper any comptem amb tú, val ????? ;)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Toni- Max" post="136496"]ah !! JORDI !!! la teva parada a veure els "ESTELS """ !!! es de "nota"" eh!!! la veritat! sempre un va espitolat i penses: ja pararas un altre dia ! ja ho veuras !! i NO !!!
ets un.. sentimental .....!!![/quote]
A mi m'agrada, ja de retorn a casa, anar poc a poquet, ja arribaré. En aquell moment, amb la lluna darrera la línia de l'horitzó i amb l'absència quasi absoluta de contaminació lumínica es quan el cel ens mostra una espectacular cúpula estel·lar. Jo, estant convençut de que ja estaríeu molt i molt endavant vaig decidir endinsar-me en un camí per aturar-me i gaudir de l'espectacle. Sort que no vaig aprofitar per estirar-me perquè aleshores m'hagués quedat allí fins no se quan. Al veure-os aturats esperant-me des de feia estona em vaig amoïnar. No havia sabut indicar-vos amb prou claredat que jo retornaria a casa amb mes tranquil·litat.
He aprés la lliçó per la propera vegada.
Jordi "Prony"
ets un.. sentimental .....!!![/quote]
A mi m'agrada, ja de retorn a casa, anar poc a poquet, ja arribaré. En aquell moment, amb la lluna darrera la línia de l'horitzó i amb l'absència quasi absoluta de contaminació lumínica es quan el cel ens mostra una espectacular cúpula estel·lar. Jo, estant convençut de que ja estaríeu molt i molt endavant vaig decidir endinsar-me en un camí per aturar-me i gaudir de l'espectacle. Sort que no vaig aprofitar per estirar-me perquè aleshores m'hagués quedat allí fins no se quan. Al veure-os aturats esperant-me des de feia estona em vaig amoïnar. No havia sabut indicar-vos amb prou claredat que jo retornaria a casa amb mes tranquil·litat.
He aprés la lliçó per la propera vegada.
Jordi "Prony"
- Edelweiss
- Presentats
[
Ah ! i si no trobes l'inspiraciò demana ajuda a la Rita...
que et donarà un cop de mà, o una bona esgarrapada...
:b9 :b9
Unes fotos molt maques Prony :razz: , pero esperem la teva cronique tal i com vas quedar amb l'Eva ;)quote user="prony" post="136450"]Jo també hi poso fotos. Pel que fa a la crònica, estic buscant la inspiració per tots els racons de la cas, traster inclòs. De moment he trobat dues monedes de 100 pessetes, el pal d'un "magnum" i una bossa (plena) de l'aspirador que maig vaig saber a quin contenidor havia de dipositar.
Apa, desprès els hi posaré peus.
Ah ! i si no trobes l'inspiraciò demana ajuda a la Rita...

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Mareta" post="136510"]
Això sí... ens varen parar a TOTS. Cap excepció.
SEGURETAT VIÀRIA :
i et donen un fulletó on fan de RANDY però "a lo mosso" ;)[/quote]
Penso que aquell esbojarrat que van aturar desprès de nosaltres, amb la matrícula doblegada, sense llums i fent soroll a hores d'ara encara està allà recollint receptes!!!
Pel que fa al producte per netejar les mans en sec, estic convençut de que es tracta d'un fabricant amic d'en Saura amb el que han arribat a un "entente".
No tenen res útil per fer, aquests mossos??? ( de fet, facin el que facin sempre els acabo criticant)
Jordi "Prony"
SEGURETAT VIÀRIA :
Penso que aquell esbojarrat que van aturar desprès de nosaltres, amb la matrícula doblegada, sense llums i fent soroll a hores d'ara encara està allà recollint receptes!!!
Pel que fa al producte per netejar les mans en sec, estic convençut de que es tracta d'un fabricant amic d'en Saura amb el que han arribat a un "entente".
No tenen res útil per fer, aquests mossos??? ( de fet, facin el que facin sempre els acabo criticant)
Jordi "Prony"
- Edelweiss
- Presentats
Això està fet Eva... (pero amb una condiciò....: si ja tinc la meva moto, haurè de sortir dos dies abans !!! ;) ) :b9 :b9 :b9

- Eva
- Presentats
[quote user="prony" post="136527"][quote user="Mareta" post="136510"]
SEGURETAT VIÀRIA :
Jordi "Prony"[/quote]
Pots estar content que no et varen veure de Adrall a Sort :roll: :roll: :roll: :roll:
Es pot saber a qui perseguies ??????
I pensar que la teva és una 650, si fos una 1000 !!!!! QUIN PERILL.
Per cert, em vares donar un susto :eyes :eyes :eyes :eyes
Quant vaig girar la corbe i et vaig veure estirat al terra a la cuneta !!!!!!
Osti !!!!!!
Després et vaig veure amb la cámara.... quin ensurt !!!!!!!
Unaltre dia portaré el cistell d´els ous de les gallines, així.... mentrestant ens esperas, si troves algún bolet... directe al cistellet ;) .... rodoliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :roll: :roll:
SEGURETAT VIÀRIA :
Jordi "Prony"[/quote]
Pots estar content que no et varen veure de Adrall a Sort :roll: :roll: :roll: :roll:
Es pot saber a qui perseguies ??????
I pensar que la teva és una 650, si fos una 1000 !!!!! QUIN PERILL.
Per cert, em vares donar un susto :eyes :eyes :eyes :eyes
Quant vaig girar la corbe i et vaig veure estirat al terra a la cuneta !!!!!!
Osti !!!!!!
Després et vaig veure amb la cámara.... quin ensurt !!!!!!!
Unaltre dia portaré el cistell d´els ous de les gallines, així.... mentrestant ens esperas, si troves algún bolet... directe al cistellet ;) .... rodoliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :roll: :roll:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 9:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quin tros de ruta :eyes :eyes aixo es un no parar d'anar amunt i avall ,gracies per les fotos i la cronica ;) ;)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
En sembla que el "miracle" no ha estat possible...de moment. :D
Veig que en Prony segueix com sempre, no hi ha miracle que el pugui "arreclar".
;)
Merci per explicar-nos-ho i ensenyar-ho. Un bon dia de moto i companyerisme.
Salut.
Veig que en Prony segueix com sempre, no hi ha miracle que el pugui "arreclar".
Merci per explicar-nos-ho i ensenyar-ho. Un bon dia de moto i companyerisme.
Salut.
Salut i kilómetres
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Ei, que ja he revelat les fotos, :b9 :b9 :b9 poso l'enllaç que no tinc temps de penxar-les una a una. :sheep :sheep :sheep
FOTOS RUTA LOURDES
FOTOS RUTA LOURDES
:cerv :form :cerv 

___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
[quote user="Minino" post="136749"]
Quines fotos més maques.
T´en penjare unes quantes, val ????
Ei, que ja he revelat les fotos, :b9 :b9 :b9 poso l'enllaç que no tinc temps de penxar-les una a una. :sheep :sheep :sheep
FOTOS RUTA LOURDES
[/quote]FOTOS RUTA LOURDES
:cerv :form :cerv 

Quines fotos més maques.
T´en penjare unes quantes, val ????
- Eva
- Presentats
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 14, 2010 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Estem mal acostumats , molt bona ruta , una estona molt agradable però sobretot el millor la companyia .........un 10 ,
Us deixo una estona de la ruta , un dia d'aquets que tingui mes temps penjo la resta , espero que us agradi
[youtube]rmg27cGWlGg[/youtube]
:cerv :cerv :cerv
Us deixo una estona de la ruta , un dia d'aquets que tingui mes temps penjo la resta , espero que us agradi
[youtube]rmg27cGWlGg[/youtube]
:cerv :cerv :cerv
Ferranga l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 14, 2010 8:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Ferran, moltes gracies per el video i... la música... genial ;)