El Passeig De La Senyera Arreu Del Mon.
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Necesito Un Favor
[quote user="Mareta" post="133715"]M´agradaria tenir a la senyera la firma del ex president de la Generalitat : Jordi Pujol.
Algú el coneix prsonalment per demanar-li ?????
Moltes gracies[/quote]
Jo no el conec,peró sé on viu,només es questió de esperar que surti i demanar ho. :mrgreen: :mrgreen:
Moltes gracies[/quote]
Jo no el conec,peró sé on viu,només es questió de esperar que surti i demanar ho. :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="STELVIO 00" post="133719"][quote user="Mareta" post="133715"]M´agradaria tenir a la senyera la firma del ex president de la Generalitat : Jordi Pujol.
Moltes gracies[/quote]
Jo no el conec,peró sé on viu,només es questió de esperar que surti i demanar ho. :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Moltes gracies, Xavier
Li acabo d´enviar un mail, a veure si respon :roll: :roll:
Moltes gracies[/quote]
Jo no el conec,peró sé on viu,només es questió de esperar que surti i demanar ho. :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Moltes gracies, Xavier
Li acabo d´enviar un mail, a veure si respon :roll: :roll:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 27, 2010 6:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[/quote]Li acabo d´enviar un mail, a veure si respon :roll: :roll:
Jo penso que l'aconseguiras Eva...! jo vaig tenir l'oportunitat de saludar-lo personalment a Madrid, eram al carrer just devant de la porta d'entrada de la central de la companyia amb els companys del comite d'empressa i va passar per devant (soposo que sortia de les Corts ja que l'edifici esta devant) i el varem saludar i ell es va parar i ens va saludar molt cordialment un per un desitjant-nos sort ;)
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 27, 2010 8:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Mareta" post="133768"]
Li acabo d´enviar un mail, a veure si respon :roll: :roll:[/quote]
Això no serveix per res, ehem !
Això no serveix per res, ehem !
- Eva
- Presentats
La Senyera Als Angels
Aquest mati i abans d´anar a treballar he anat als Angels. No m´en he pogut estar de fer aquesta foto.

El mosen dels Angels ha signat la senyera , sorprés al veure tantes firmes, l´hi he explicat que eram de un club de motos i que quasi tots son mototuristes.
L´Hi he explicat els viatges d´aquesta senyera i m´ha dit, ja que jo no hi puc anar, amb molt d´orgull hi poso la meva firma perque volt i el mon i molt agrait.

Els Angels es trova entre ... Monells i Girona. He posat un mapa perque encara ahir en Siset em va dir que no sabia on era :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

El mosen dels Angels ha signat la senyera , sorprés al veure tantes firmes, l´hi he explicat que eram de un club de motos i que quasi tots son mototuristes.
L´Hi he explicat els viatges d´aquesta senyera i m´ha dit, ja que jo no hi puc anar, amb molt d´orgull hi poso la meva firma perque volt i el mon i molt agrait.

Els Angels es trova entre ... Monells i Girona. He posat un mapa perque encara ahir en Siset em va dir que no sabia on era :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 29, 2010 6:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Eva
- Presentats
[quote user="Xavier" post="133814"][quote user="Mareta" post="133768"]
Això no serveix per res, ehem ![/quote]
Xavier..... crec que aviat vehoras una firma nova a la senyera :roll: :roll: :roll:
Xavier..... crec que aviat vehoras una firma nova a la senyera :roll: :roll: :roll:
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: El Passeig De La Senyera Arreu Del Mon.
Ostres, disculpa que no conegui toootes les ermites i mosens de Catalunya. Vols dir que em condemnaré a l'infern per sempre?
Per cert, tu saps on es l'ermita de Sant Fèlix?
Per cert, tu saps on es l'ermita de Sant Fèlix?
- Eva
- Presentats
[quote user="Siset" post="134132"]Ostres, disculpa que no conegui toootes les ermites i mosens de Catalunya. Vols dir que em condemnaré a l'infern per sempre?
Per cert, tu saps on es l'ermita de Sant Fèlix?[/quote]
Sant Félix d Amunt o d´Avall ???
Per cert, tu saps on es l'ermita de Sant Fèlix?[/quote]
Sant Félix d Amunt o d´Avall ???
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Ho sento; prova no superada.
I la de Santa Quiteria?
[img align=left]http://dl.dropbox.com/u/1337611/DSC_0006a.jpg[/img]
I la de Santa Quiteria?
[img align=left]http://dl.dropbox.com/u/1337611/DSC_0006a.jpg[/img]
- Eva
- Presentats
[quote user="Siset" post="134450"]Ho sento; prova no superada.
I la de Santa Quiteria?
[/quote]

I la de Santa Quiteria?
[/quote]

- Eva
- Presentats
Continent Asiàtic

La Senyera a Shizouka :

El Far de Irozaki , a la punta de la peninsula de IZU :

L´enllaç del fil del Japó:
viewtopic.php?f=2&t=8644&start=0
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 02, 2010 11:18 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="134077"][quote user="Xavier" post="133814"][quote user="Mareta" post="133768"]
Xavier..... crec que aviat vehoras una firma nova a la senyera :roll: :roll: :roll:[/quote]
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :flor :flor :flor :flor :flor :flor
El 23 de setembre tinc entrevista amb en Jordi Pujol :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Xavier..... crec que aviat vehoras una firma nova a la senyera :roll: :roll: :roll:[/quote]
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :flor :flor :flor :flor :flor :flor
El 23 de setembre tinc entrevista amb en Jordi Pujol :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
El Déu que et va parir !
Et felicito, em trec el barret, em garratibo, em palplanto... bé tot el què li va passar al James Bond amb la crònica dels Mininos.
De debò Mareta, ME'N ALEGRO MOLT !!!
Ets la po.... shshsh... pera !!!
Et felicito, em trec el barret, em garratibo, em palplanto... bé tot el què li va passar al James Bond amb la crònica dels Mininos.
De debò Mareta, ME'N ALEGRO MOLT !!!
Ets la po.... shshsh... pera !!!
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Veus Eva...? ja et vaig dir que segurament l'aconseguiries... !!!

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Avui a les 13:00 estava a Passeig de Gracia, al costat de la casa Batlló.
Tenia una cita.
Una cita prèviament concertada i que em feia molta il.lussió.
M´ha fet gracia perquè ja havia visitat l'immoble en un-altre ocasió i per feina, però en cap cas sabia quins despatxos més tenia l´immoble.
Com sempre, aquests edificis modernistes son preciosos, façanes imponents, grans ventanals , alegria de colors en els vitralls... TOT UN PLAER VISUAL.
En el hall de l´edifici poques coses m´han cridat l'atenció i com que anava francament justa de temps, he pujat directament al entresol.
Al arribar al replà m´ha sobtat que abans de trocar al timbre, la porta s´ha obert.
La sobrietat que fins ara m´habia acompanyat , ha donat pas a una entrada amb molta il.lumició artificial i a un hall francament ampli on un noi austerament uniformat , però amb un somriure càlid m´ha preguntat:
Eva, Eva Ruiz ......????
I jo l´hi he respòs.... La mateixa.
Ha estès la mà i amb un gest elegant m´ha demanat que el seguís.
M´he acomodat en un saló petit, però preciós. NO tenia res d´especial, però el seu color blanc i cru amb grans portes corredores laterals i un silló 3 places m´han invitat a relaxar-me.
Com que no sabia el temps que m´hauria d´esperar , he decidit, agafar-m´ho bé i gaudir del temps d´espera en tant singular edifici.
Després dels 5 minuts d´espera de cortesia s´ha obert la porta corredera i en persona m´ha vingut a rebre.
Hola..... ( m´ha dit )
Amb la il.lussió que em feia veure´l li he dit......
Holaaaaaaaaaaaa.................
Sorprès per el meu tó m´ha dit.... m'esperaves a mi , oi ???????
I tant que sí.
Segueixen, sis plau, m´ha demanat .....
He seguit molts pocs metres a aquell senyor que durant molts anys vaig admirar i respectar.
Hem anat fins a la sala de reunions . Una sala amb parets de color clar i amb una taula llarga.... molt llarga i plena de papers. Segurament hi havia hagut una reunió poques hores abans.
Conscient que no hi havia ni un metre cuatrat lliure, m´ha invitat a passar a un petit despatx lateral on una taula petita i rodona , com un cosidor, emmarcat per una estanteria plena , molt plena de libres ens han acompanyat en la nostre reunió.
Ens hem assentat un davant de l´altre i la seva cara i els seus rasgos facials m´han captivat. Dolç de semblant però concís i clar durant tot el temps que hem parlat.
La entrevista ha durat uns 45 minuts, però la seva amabilitat , el bon tracte , saber estar , intel.ligencia m´han desbordat i m´he deixat anar i hem parlat i parlat.
M´ha fet algunes preguntes personals molt directes , fins i tot hem parlat de la feina i sobretot de motos.
L´hi he explicat el sentit de la senyera i el que per a mi representa.
Al cap d´una estona de parlar, m´ha demanat :
A veure... tregui aquesta senyera que hem de signar......
M´ha demanat que l´ajudes a aguantar la senyera en el moment de signar.
La mateixa persona que m´ha obert la porta ens ha fet la foto.
He parlat de TOTS VOSALTRES i m´ha donat molts i molts de records PER TOTS i sobretot que anem en compte.
Es curiós, en dues ocasions m´ha preguntat si correm massa en moto i jo l´hi he dit que NO.
També m´ha preguntat si anava en Harley i jo l´hi he dit que no.
S´ha interessat molt molt per la moto que porto i per les viatges que fem .
L´hi he explicat que a MOtoturisme fem una sortida mensual i que visitem una comarca.
Els continents que he visitat i les previsions de viatges futurs........
Jo l´hi he promès que abans de l´estiu del 2012 el tornaré a veure per parlar de la nostre experiència arreu del mon.
Com que l´hi he explicat la meva professió m´ha volgut ensenyar el seu despatx :eyes :eyes :eyes m´ha encantat.
M´ha acompanyat a la porta i ens hem despedit cordialment i jo he repetit :
El vindrem a veure novament l´estiu del 2012.
Ell m´ha afegit : Os espero llavors.
Ha sigut un plaer compatir uns... 45 minuts amb el Molt Honorable Ex President de la Generalitat, Sr. Jordi Pujol :kiss :kiss

Tenia una cita.
Una cita prèviament concertada i que em feia molta il.lussió.
M´ha fet gracia perquè ja havia visitat l'immoble en un-altre ocasió i per feina, però en cap cas sabia quins despatxos més tenia l´immoble.
Com sempre, aquests edificis modernistes son preciosos, façanes imponents, grans ventanals , alegria de colors en els vitralls... TOT UN PLAER VISUAL.
En el hall de l´edifici poques coses m´han cridat l'atenció i com que anava francament justa de temps, he pujat directament al entresol.
Al arribar al replà m´ha sobtat que abans de trocar al timbre, la porta s´ha obert.
La sobrietat que fins ara m´habia acompanyat , ha donat pas a una entrada amb molta il.lumició artificial i a un hall francament ampli on un noi austerament uniformat , però amb un somriure càlid m´ha preguntat:
Eva, Eva Ruiz ......????
I jo l´hi he respòs.... La mateixa.
Ha estès la mà i amb un gest elegant m´ha demanat que el seguís.
M´he acomodat en un saló petit, però preciós. NO tenia res d´especial, però el seu color blanc i cru amb grans portes corredores laterals i un silló 3 places m´han invitat a relaxar-me.
Com que no sabia el temps que m´hauria d´esperar , he decidit, agafar-m´ho bé i gaudir del temps d´espera en tant singular edifici.
Després dels 5 minuts d´espera de cortesia s´ha obert la porta corredera i en persona m´ha vingut a rebre.
Hola..... ( m´ha dit )
Amb la il.lussió que em feia veure´l li he dit......
Holaaaaaaaaaaaa.................
Sorprès per el meu tó m´ha dit.... m'esperaves a mi , oi ???????
I tant que sí.
Segueixen, sis plau, m´ha demanat .....
He seguit molts pocs metres a aquell senyor que durant molts anys vaig admirar i respectar.
Hem anat fins a la sala de reunions . Una sala amb parets de color clar i amb una taula llarga.... molt llarga i plena de papers. Segurament hi havia hagut una reunió poques hores abans.
Conscient que no hi havia ni un metre cuatrat lliure, m´ha invitat a passar a un petit despatx lateral on una taula petita i rodona , com un cosidor, emmarcat per una estanteria plena , molt plena de libres ens han acompanyat en la nostre reunió.
Ens hem assentat un davant de l´altre i la seva cara i els seus rasgos facials m´han captivat. Dolç de semblant però concís i clar durant tot el temps que hem parlat.
La entrevista ha durat uns 45 minuts, però la seva amabilitat , el bon tracte , saber estar , intel.ligencia m´han desbordat i m´he deixat anar i hem parlat i parlat.
M´ha fet algunes preguntes personals molt directes , fins i tot hem parlat de la feina i sobretot de motos.
L´hi he explicat el sentit de la senyera i el que per a mi representa.
Al cap d´una estona de parlar, m´ha demanat :
A veure... tregui aquesta senyera que hem de signar......
M´ha demanat que l´ajudes a aguantar la senyera en el moment de signar.
La mateixa persona que m´ha obert la porta ens ha fet la foto.
He parlat de TOTS VOSALTRES i m´ha donat molts i molts de records PER TOTS i sobretot que anem en compte.
Es curiós, en dues ocasions m´ha preguntat si correm massa en moto i jo l´hi he dit que NO.
També m´ha preguntat si anava en Harley i jo l´hi he dit que no.
S´ha interessat molt molt per la moto que porto i per les viatges que fem .
L´hi he explicat que a MOtoturisme fem una sortida mensual i que visitem una comarca.
Els continents que he visitat i les previsions de viatges futurs........
Jo l´hi he promès que abans de l´estiu del 2012 el tornaré a veure per parlar de la nostre experiència arreu del mon.
Com que l´hi he explicat la meva professió m´ha volgut ensenyar el seu despatx :eyes :eyes :eyes m´ha encantat.
M´ha acompanyat a la porta i ens hem despedit cordialment i jo he repetit :
El vindrem a veure novament l´estiu del 2012.
Ell m´ha afegit : Os espero llavors.
Ha sigut un plaer compatir uns... 45 minuts amb el Molt Honorable Ex President de la Generalitat, Sr. Jordi Pujol :kiss :kiss