Aprofito aquest mateix fil per anunciar un acte que lliga amb la ruta 11S feta, efectivament, l'11S passat i que tan bona acollida va tenir.
Motards Independentistes té més de 1.000 persones en el grup de Facebook i molta gent empenyent per muntar més sortides (una d'elles el passat 6 de Desembre) i perquè el moviment creixi.
És per tot això que ens constituïrem en associació el proper 12 de febrer en un acte que es celebrarà al Centre Cultural de Folgueroles, de 10 a 12h.
Entre tots els punts del dia a tractar hi haurà la signatura dels Estatuts per part de tots els assistents que vulguin ser fundadors d'aquesta nova associació.Només cal portar el DNI. S'estructurarà l'associació i s'organitzaran comissions.
Amb molta probabilitat hi assistirà un famós "dakarià" de Folgueroles... i molta premsa local (o això diuen).
Només volia informar-vos-en per si hi estaveu interessats així com dir-vos l'especial il·lusió que em faria que els 3 homes que em van ajudar a muntar això, tant acompanyant-me com amb consells abans i durant la sortida, hi assistissin. No cal dir noms, que ells ja saben qui són.
Us adjunto un link al Facebook on podreu apuntar-vos a l'acte i seguir-ne les evolucions:
Constitució Motards Independentistes
Moltes gràcies per tot i fins aviat (que encara m'he d'estrenar a Mototurisme!... vaia tela...)