Honda ha anunciado un otoño caliente en lo que a novedades se refiere. La primera entrega la podremos ver en el salón de Intermot, en Colonia, será del 6 al 10 de octubre. Allí, Honda tiene previsto presentar una gama de nuevos colores para algunos de los modelos clave de la marca. Intermot será también el escenario elegido para la presentación de la nueva VT750S tricolor.
El plato fuerte en lo que a novedades se refiere lo descubriremos en el EICMA de Milan. Honda presentará ocho nuevos modelos 2.011 a nivel mundial, modelos cuyas imágenes esperamos ofreceros el primer día de salón.
¿Qué novedades nos esperan?
Honda anucnia 8 novetats per aquesta tardor
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Honda anucnia 8 novetats per aquesta tardor
[img align=left]http://cdn01.servercdn.com/media/news/2 ... 529462.jpg[/img]
Ex ...moltes coses
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Honda Anucnia 8 Novetats Per Aquesta Tardor
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Bueno, si hem de provar motos..... les provem.... :roll: :roll: :roll: quin remei ;)
Bueno, si hem de provar motos..... les provem.... :roll: :roll: :roll: quin remei ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="136809"]:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Bueno, si hem de provar motos..... les provem.... :roll: :roll: :roll: quin remei ;)[/quote]
Doncs em sembla que totes les novetats seran d'enduro i de cross, i això a tu..... :tremolant Tret d'alguna custom o scooter, clar.
I parem de comptar. Honda no està per treure mega-fashions models nous amb els fiascos de la DN-O1 i la VFR.... :roll:
Bueno, si hem de provar motos..... les provem.... :roll: :roll: :roll: quin remei ;)[/quote]
Doncs em sembla que totes les novetats seran d'enduro i de cross, i això a tu..... :tremolant Tret d'alguna custom o scooter, clar.
I parem de comptar. Honda no està per treure mega-fashions models nous amb els fiascos de la DN-O1 i la VFR.... :roll:

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Randy-650" post="136822"][quote user="Mareta" post="136809"]:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Doncs hem sembla que totes les novetats seran d'enduro i de cross, i això a tu..... :tremolant Tret d'alguna custom o scooter, clar.
I parem de comptar. Honda no està per treure mega-fashions models nous amb els fiascos de la DN-O1 i la VFR.... :roll:[/quote]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... enduro i cross :crys :crys :crys
I la nova GW ?????
Doncs hem sembla que totes les novetats seran d'enduro i de cross, i això a tu..... :tremolant Tret d'alguna custom o scooter, clar.
I parem de comptar. Honda no està per treure mega-fashions models nous amb els fiascos de la DN-O1 i la VFR.... :roll:[/quote]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... enduro i cross :crys :crys :crys
I la nova GW ?????
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Eva,mes aviat sortirá la nova Pan€ que ja li toca,malauradament,crec que la GW s`haurá d`esperar un any mès.
I ja van.... :roll: :roll:
I ja van.... :roll: :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Geroni" post="136846"]Eva,mes aviat sortirá la nova Pan€ que ja li toca,malauradament,crec que la GW s`haurá d`esperar un any mès.
I ja van.... :roll: :roll:[/quote]Tinc molta curiositat en veure-la! :mrgreen:
I ja van.... :roll: :roll:[/quote]Tinc molta curiositat en veure-la! :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Honda anucnia 8 novetats per aquesta tardor
No hi ha cap noticia que digui que treuran la nova Pan, o la VFR Touring. Que ja toca.....

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Miquelpericas" post="136856"][quote user="Geroni" post="136846"]Eva,mes aviat sortirá la nova Pan€ que ja li toca,malauradament,crec que la GW s`haurá d`esperar un any mès.
I ja van.... :roll: :roll:[/quote]Tinc molta curiositat en veure-la! :mrgreen:[/quote]
I jo, perquè quan una cosa és perfecte.....
No sé què s'hi pot afegir...
I ja van.... :roll: :roll:[/quote]Tinc molta curiositat en veure-la! :mrgreen:[/quote]
No sé què s'hi pot afegir...
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="136884"]
No sé què s'hi pot afegir...[/quote]Home... potser se la podria actualitzar una miqueta, no? Tant a nivell tècnic (està molt bé però hi ha moltes millores que se li poden aplicar) com estètic (encara que estèticament m'agrada molt, toca un canvi a). :roll:
No sé què s'hi pot afegir...[/quote]Home... potser se la podria actualitzar una miqueta, no? Tant a nivell tècnic (està molt bé però hi ha moltes millores que se li poden aplicar) com estètic (encara que estèticament m'agrada molt, toca un canvi a). :roll:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="136822"]Honda no està per treure mega-fashions models nous amb els fiascos de la DN-O1 i la VFR.... :roll:[/quote]
Pq dius que es un Fiasco la VFR?
Que saps el numero de motos que HONDA tenia pensat vendre?
Que saps el numero de motos que HONDA tenia pensat vendre?
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Steelman" post="136899"]
Que saps el numero de motos que HONDA tenia pensat vendre?[/quote]
Obviament la inversió milionaria per treure-a a la venda no és compensada per la quantitat de VFR's que estan venent en tots els mercats. Al principi de les VFR, als 90', les venien com xurros, i HondaSam estava molt orgullosa del seu producte estrella.
Creus que Honda està contenta amb la resposta del mercat? :roll:
Que saps el numero de motos que HONDA tenia pensat vendre?[/quote]
Obviament la inversió milionaria per treure-a a la venda no és compensada per la quantitat de VFR's que estan venent en tots els mercats. Al principi de les VFR, als 90', les venien com xurros, i HondaSam estava molt orgullosa del seu producte estrella.
Creus que Honda està contenta amb la resposta del mercat? :roll:

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Doncs no ho se..
El mercat ja no es com al principi dels 90 amb el que probablement Honda ja ho sabia que no vendria VFR's com xurros, i mes amb el preu que lha posada al mercat.
Que ha fet una inversió molt alta si, pero també l'han fet altres marques per altres models que tampoc no son reines de vendes i..no son Fiascos no?
El mercat ja no es com al principi dels 90 amb el que probablement Honda ja ho sabia que no vendria VFR's com xurros, i mes amb el preu que lha posada al mercat.
Que ha fet una inversió molt alta si, pero també l'han fet altres marques per altres models que tampoc no son reines de vendes i..no son Fiascos no?
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
Has de mirar quan valia una VFR nova als anys 90'. Si no recordo malament per l'ordre del milió i mig de pesetes, res comparable als 15.000€ que demanen ara.
Les altres marques que no son liders de vendes, com ara la Yamaha ST 1200, la qual la inversió no va ser tan grossa com amb la VFR, doncs estan tenint un nivell de vendes a nivell mundial bastant acceptable. Si parlem de marques menors, com Ducati o Triumph, ja compten que tenen el seus adptes que les compraran, no com Honda que es volia menjar el món amb la nova VFR.
Les altres marques que no son liders de vendes, com ara la Yamaha ST 1200, la qual la inversió no va ser tan grossa com amb la VFR, doncs estan tenint un nivell de vendes a nivell mundial bastant acceptable. Si parlem de marques menors, com Ducati o Triumph, ja compten que tenen el seus adptes que les compraran, no com Honda que es volia menjar el món amb la nova VFR.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Tu que tot ho trobes:
Ens podries trobar com s'està venent la VFR a frança? Quasi sempre son els mes racionals a l'hora de comprar motos, no pas com aquí.

Tu que tot ho trobes:
Ens podries trobar com s'està venent la VFR a frança? Quasi sempre son els mes racionals a l'hora de comprar motos, no pas com aquí.
Sort,
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Albert" post="137065"]Holaaa,
Tu que tot ho trobes:
[/quote]
no es venen " masses " VFR 1200, però tampoc masses Kawasaki 1400 GTR ni Yamaha 1300 ni cap altre GT ( excepte potser les K1300 , per què tenen un altre tipus de clientela )
A França com exemple......no sé no sé, alla el mercat es diferent, donat que allà son totes 100 Cv. i a vegades no compensa pagar una diferencia gran per tan poca diferència de prestacions, una altre cosa sería l´imatge d´anar amb una "Gros Cube dernier cri " :roll:
Jo ho tinc clar, però val la pena pagar la diferencia entre una VFR 1200 ( 15400 € ) o una VFR 800 ( 10500 € ) a França ???
Tu que tot ho trobes:
no es venen " masses " VFR 1200, però tampoc masses Kawasaki 1400 GTR ni Yamaha 1300 ni cap altre GT ( excepte potser les K1300 , per què tenen un altre tipus de clientela )
A França com exemple......no sé no sé, alla el mercat es diferent, donat que allà son totes 100 Cv. i a vegades no compensa pagar una diferencia gran per tan poca diferència de prestacions, una altre cosa sería l´imatge d´anar amb una "Gros Cube dernier cri " :roll:
Jo ho tinc clar, però val la pena pagar la diferencia entre una VFR 1200 ( 15400 € ) o una VFR 800 ( 10500 € ) a França ???
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 5:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Albert" post="137065"]Holaaa,
Tu que tot ho trobes:
[/quote]
Oi tant! :D

Tu que tot ho trobes:
Oi tant! :D

- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
No si sap que passa pels caps dels Srs de Honda, e llegit que venen nakeds amb el motor V750 es a dir una nova VTR 750, por lo vist la 250 si que funciona i voldran contraataca amb gama alta ¿?¿?¿?
Per cert, també diuen que APRILIA treure la NOVA TUAREG, aixo si que es bastant creïble ja que el motor funciona molt be en altres maquines i el trail sembla tornar ( però tornaran amb llanta 21 de 19 o 17 )
...V...
Per cert, també diuen que APRILIA treure la NOVA TUAREG, aixo si que es bastant creïble ja que el motor funciona molt be en altres maquines i el trail sembla tornar ( però tornaran amb llanta 21 de 19 o 17 )
...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 9:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Ostres a França, que si que en saben , han comprat més XT1200Z que GS!!!!! :eyes :eyes :eyes
La nova TUAREG, xaviTwin, diuen que sera de 750 cc no?
La nova TUAREG, xaviTwin, diuen que sera de 750 cc no?
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Mireu AIXÒ
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Albert" post="137065"]Ens podries trobar com s'està venent la VFR a frança? Quasi sempre son els mes racionals a l'hora de comprar motos, no pas com aquí.
[/quote]
Jo l'altre dia vaig parlar amb un motard francès que tenia la seva VFR1200F blanca al costat de la meva. Em va dir que els sues 100 chevaux al costat dels meus cent seixanta trezte feien que sos una moto totalment diferent, no cal oblidar que una de les principals característiques d'aquesta moto es el seu impressionant motor, sui el capes per tot la gràcia e compra-te aquest moto.
Es lògic que a França no se'n venguin i vagin a comprar motos més lògiques per ells. Un Ferrari am la potència rebaixada a la meitat perd la major part del seu atractiu, només el pots fer servir per passejar-te d'una a banda l'altra de Platja d'Aro perqué et vegin i prou i poder fer el xulo a veure si et lligues alguna bagassa.
Vssssss
007
[/quote]
Jo l'altre dia vaig parlar amb un motard francès que tenia la seva VFR1200F blanca al costat de la meva. Em va dir que els sues 100 chevaux al costat dels meus cent seixanta trezte feien que sos una moto totalment diferent, no cal oblidar que una de les principals característiques d'aquesta moto es el seu impressionant motor, sui el capes per tot la gràcia e compra-te aquest moto.
Es lògic que a França no se'n venguin i vagin a comprar motos més lògiques per ells. Un Ferrari am la potència rebaixada a la meitat perd la major part del seu atractiu, només el pots fer servir per passejar-te d'una a banda l'altra de Platja d'Aro perqué et vegin i prou i poder fer el xulo a veure si et lligues alguna bagassa.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep