Triumph va fort!
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Triumph va fort!
Altre foto espia: :shock:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Triumph va fort!
Em va fer gracia l´altre dia que vaig veure a no se quin lloc que anomenaven aquesta moto la ANTI VSTROM!!
Crec que aquesta moto ve a guanyarse el lloc que tenia l'Africa, i que suposadament havia de guanyar la F800GS...
PD: quin tubarro que porta!!!
Crec que aquesta moto ve a guanyarse el lloc que tenia l'Africa, i que suposadament havia de guanyar la F800GS...
PD: quin tubarro que porta!!!
Ex ...moltes coses
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: Triumph Va Fort!
Foto espia? si sembla un quadre? :shock:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Joan XT" post="137266"]Foto espia? si sembla un quadre? :shock:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Triumph va fort!
Bones!!!
No se quin model era, perquè m'ha passat molt ràpid, però aquest mati he vist un amb matricula anglesa que anava cap a la IDIADA, i tenia una pinta de la nova F800GS, almenys se li assemblava molt, i no era exactament el model actual...
Fins aviat!
No se quin model era, perquè m'ha passat molt ràpid, però aquest mati he vist un amb matricula anglesa que anava cap a la IDIADA, i tenia una pinta de la nova F800GS, almenys se li assemblava molt, i no era exactament el model actual...
Fins aviat!

- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Em sembla molt que aquesta foto pertany a la Tiger 1200 ..... diposit gros, monobraç, etc .... La 800 es molt diferent. Aixó de les maxitrails tothom s'hi esta posant .....
Bona nit.
Bona nit.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
sembla un quadre , tens rao Joan
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Carles" post="137277"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
doncs aixó: Nova F800GS ?????? :shock: raro, raro
potser era la Tiger 800 Adv. que diuen es molt igual a la GS800 BMW esteticament ( bec inclòs )
Fins aviat![/quote]
potser era la Tiger 800 Adv. que diuen es molt igual a la GS800 BMW esteticament ( bec inclòs )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 6:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Gs12 red" post="137494"][quote user="Carles" post="137277"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
potser era la Tiger 800 Adv. que diuen es molt igual a la GS800 BMW esteticament ( bec inclòs )[/quote]
Bones!!!
Potser si... és més, tinc entes de bastanta primera mà que Triumph s'està implantant a la zona, o sigui que igual ja comencen a fer-hi proves a la IDIADA.
Fins aviat!
Fins aviat![/quote]
potser era la Tiger 800 Adv. que diuen es molt igual a la GS800 BMW esteticament ( bec inclòs )[/quote]
Bones!!!
Potser si... és més, tinc entes de bastanta primera mà que Triumph s'està implantant a la zona, o sigui que igual ja comencen a fer-hi proves a la IDIADA.
Fins aviat!